JRL Skrevet 4. november 2009 Del Skrevet 4. november 2009 ser ut som ganske vanlig lag i følge sky sports. almunia. sagna, gallas, vermalen, gibbs, diaby, song, fabregas nasri rvp arshavin Lenke til kommentar
Nevvis Skrevet 4. november 2009 Del Skrevet 4. november 2009 Har noen tips om lovlige gode streams? Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 4. november 2009 Del Skrevet 4. november 2009 Er vel bare Viasat on Demand som er lovlig. Merkelig at Ramsey ikke får spille i kveld en gang, dårlig for utviklingen hans. Uansett, lykke til. Lenke til kommentar
invalid_user Skrevet 4. november 2009 Del Skrevet 4. november 2009 Jeg syns at Eduardo kunne spilt for enten Arshavin eller RvP. Han trenger matchtrening og de to sistnevnte trenger hvile. Dessuten kunne vi også hvilt Cesc. Hvor på SS så du lagoppstillinga forresten? Finner den ikke på ScoreCenter. Er litt spent på hvem som sitter på benken i kveld. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 4. november 2009 Del Skrevet 4. november 2009 Gode vet jeg ikke, men lovlig: Viasat on Demand Lenke til kommentar
JRL Skrevet 4. november 2009 Del Skrevet 4. november 2009 (endret) Jeg syns at Eduardo kunne spilt for enten Arshavin eller RvP. Han trenger matchtrening og de to sistnevnte trenger hvile. Dessuten kunne vi også hvilt Cesc. Hvor på SS så du lagoppstillinga forresten? Finner den ikke på ScoreCenter. Er litt spent på hvem som sitter på benken i kveld. var en sånn rulle text på skysports 2. barca kampen var vist eboue. ble litt mange navn å huske Endret 4. november 2009 av JRL Lenke til kommentar
JRL Skrevet 4. november 2009 Del Skrevet 4. november 2009 så nesten ut som han kjefta på noen etter han putta Lenke til kommentar
JesharushanN Skrevet 4. november 2009 Del Skrevet 4. november 2009 We've got Cesc Fabregas! Lenke til kommentar
Latias Skrevet 4. november 2009 Del Skrevet 4. november 2009 Fabregas! Fortsett sånn, da tjener jeg i hvert fall masse poeng på Fantasy. Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 4. november 2009 Del Skrevet 4. november 2009 så nesten ut som han kjefta på noen etter han putta Ja, enig. Lurer på hva det skyldes... Lenke til kommentar
JRL Skrevet 4. november 2009 Del Skrevet 4. november 2009 syns eboue har startet svakt i dag Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 4. november 2009 Del Skrevet 4. november 2009 GIbbs er uendelig mye bedre på innlegg enn Clichy Lenke til kommentar
Prinz Poldi Skrevet 4. november 2009 Del Skrevet 4. november 2009 Fotball på stream er det verste jeg veit. Faen i helvete så frustrerende når bildet fryser. GIbbs er uendelig mye bedre på innlegg enn Clichy Ja, det er nesten som en ny dimensjon på venstrebacken. Clichy er fantastisk dårlig til å slå innlegg. Lenke til kommentar
JRL Skrevet 4. november 2009 Del Skrevet 4. november 2009 herlig mål av nasri da! rått! Lenke til kommentar
wûst Skrevet 4. november 2009 Del Skrevet 4. november 2009 Bra når han lurte ene forsvareren ned på knær Fin assist av Shava også. Lenke til kommentar
Prinz Poldi Skrevet 4. november 2009 Del Skrevet 4. november 2009 Jadda! Dette er det jeg vil se fra Nasri. Gå på løp, utfordre og avslutte. Med Cesc på banen må Nasri bli en mer box-to-box type spiller, og det så vi tegn til her. Vakker goal. Lenke til kommentar
JRL Skrevet 4. november 2009 Del Skrevet 4. november 2009 må ha vært han forsvars spillern som holdt fabregas litt han kjefta på. vist ikke så er det nasri heh Lenke til kommentar
Torstein Skrevet 4. november 2009 Del Skrevet 4. november 2009 JA!! FABREGAS!! HERLIG! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå