Gå til innhold

Highbury - Proud to be a Gooner!

Anbefalte innlegg

Ai ai ai, Clichy ute i en måned, i følge SkySports. Var det ikke ryggen han sleit med i sesongavslutningen i fjor? Vanvittig ubehagelig å ha ham ute, spesielt siden vi spiller mot Chelsea i slutten av måneden. Men det skal i alle fall bli spennende å følge Gibbs nå. Håper bare at han klarer seg og at dette ikke koster oss poeng.

Rosicky er derimot tilbake, og det er gledelig. Ellers er Bendtner ute i 3-4 uker med lyskestrekk, Fabianski i ca. samme tidsrom, mens Walcott og Denílson er borte i gud vet hvor lenge. Skal jeg tippe får vi neppe sett dem denne måneden.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Faen i helvete. Nå begynner Clichy å få tilbake skadeproblemene sine.... Trodde de skulle være over etter at han var skadefri i nesten 2 år. Men men, Arsenal i et nøtteskall. Men får å se litt positivt på det, blir utviklingen til Gibbs mye bedre nå som han får spilt ganske mye. Han har imponert meg ekstremt mye, og han kommer nok til å være en god erstatter for Clichy.

Digg å ha tilbake Rosicky, han kan være gull verdt. Nå som black november er her, hadde jeg uansett ikke forventet at vi skulle ha en skadefri tropp.

Til slutt vil jeg si; Gratulerer med jobben Roman :p

EDIT: Jeg fikk æren av å starte side 500 :D

Endret av JesharushanN
Lenke til kommentar

Kanskje litt frekt, men jeg fryder faktisk at Gibbs får spille. Blir sprø hver gang Clichy skaper et utrolig dårlig innlegg, at det går ann! Det trekker ned våre sjanser å skåre, når han sløser sånt i hver eneste kamp med 5-10 idiotiske innlegg.

Godt å ha Rosicky tilbake, our little mozart!

Lenke til kommentar

Ærlig, hvor mange spillere er IKKE tilgjengelig på Onsdag. Skal vi se :

Gael Clichy(Noen uker)

Lukasz Fabianski ( 2 uker)

Carlos Vela ( I dont know )

Jack Wilshere ( ute, men vet ikke hvor lenge)

Nicklas Bendtner ( 1 mnd)

Theo Walcott ( 2-4 uker)

Denilson (2 mnd)

sist og ikke minst Johan Djourou ( hele sesongen ?)

+ vi har spillere som rosicky, traore og Nasri som ikke er 100%.

Nå må Gibbs gripe sjansen, ellers blir det vanskelig å ta plassen fra clichy igjen.

Jeg håper disse starter imorra :

Gibbs - Vermaelen - Gallas - Sagna

Fabregas - Song - Nasri

Arshavin - Van Persie - Eboue

Lenke til kommentar

Skal vi spille uten keeper? Da taper vi med store sifre, desverre...

Gibbs starter neppe på høyreback og Sagna neppe til venstre

Håper på noe slikt:

Almunia

Eboue - Vermaelen - Senderos - Sagna

Ramsey - Song - Merida

Arshavin - Eduardo - Nasri

Hadde vært interessant.

Lenke til kommentar

Du vil heller bruke Sagna på venstrebacken i en hjemmekamp mot et ganske middelmådig nederlandsk lag (jajaja, seriemestere, bla bla bla, men de har vært elendige i serien så langt) i stedet for å gi unge Gibbs sjansen, og heller spare et par spillere til et tøft bortemøte med et lag som kjemper om å forbli i PL til helga? Hvis vi ikke kan stole på Gibbs i en slik kamp, kan vi like så godt vinke farvel til hans utvikling. Og hvis vi fortsetter å spille med Eboué og Sagna på backene vil dette føre til mye slitasje og muligens skader i et allerede veldig tynt forsvar. Go Kieran sier jeg bare. Visste dere forresten at han har en tvillingbror som heter Jayden? Vet ikke om de er identiske, men synd at Jay ikke spiller fotball, de kunne muligens vært våre Fabio/Rafael. :p

Når det gjelder skadene så tror jeg at det ligger an slik:

Fabianski: 3-4 uker

Denílson: 2-3 uker

Walcott: 3-4 uker

Bendtner: 4 uker

Traoré: 2 dager til han er tilbake i trening

Wilshere: fit så vidt jeg vet. Var bare ute i 2-3 dager i forkant av Liverpool-kampen

Vela: eneste vi vet er at det er en kneskade (nok en gang). Mexicaneren viser kjekstendenser. Utrolig leit, for jeg frykter at han kan ende opp som Aliadiere hvis han faktisk er så skadeutsatt som han virker. På den andre siden har han spilt diverse kamper i sør-amerika i hele sommer og høst. Kan hende at dette bare er slitasje.

Clichy: 1 måned

Djourou: hele sesongen

Jeg tror vi ser dette laget mot AZ:

Almunia

Sagna - Gallas - Vermaelen - Gibbs

Ramsey - Song - Diaby

Arshavin - Eduardo - Nasri

Håper i det minste at Cesc og RVP blir spart. Håper også at Mérida får sjansen utover kampen.

Lenke til kommentar

Helt enig med iRoman. Gibbs er et megatalent, noen kamper på rad kan gjøre undre med selvtilliten hans, hvor ofte har vi ikke sett det bare i Arsenal? Gutten er med i landslagsdiskusjonen for pokker, han kan godt på billett til Sør-Afrika til sommeren. Kieran er en stor del av framtiden og da gir det dårlige signaler å foretrekke Sagna.

Når det gjelder laget til iRoman så tror jeg Nasri til plassen til Ramsey, Arshavin spiller venstre og gjør plass til Eboue på høyre.

Lenke til kommentar
Du vil heller bruke Sagna på venstrebacken i en hjemmekamp mot et ganske middelmådig nederlandsk lag (jajaja, seriemestere, bla bla bla, men de har vært elendige i serien så langt) i stedet for å gi unge Gibbs sjansen, og heller spare et par spillere til et tøft bortemøte med et lag som kjemper om å forbli i PL til helga?

Uh, mente Gibbs ikke Sagna selvsagt. Aner ikke hva jeg tenkte på :S

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...