Gå til innhold

Highbury - Proud to be a Gooner!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Alastor: Hvorfor sletta du Raste sitt innlegg? Det var jo noenlunde saklig.

 

Om kampen: Katastråf, nuff said. Er heldige at vi ikke taper 0-8 eller mer. Og selvsagt må enkelte spillere oppføre seg som drittsekker. Ikke 100% sikker på om Eboué skulle hatt rødt kort (selv om det heller mot det), er det karma som belønner ham med det. Gallas er også en spiller som tåler motgang veldig dårlig. Selv om det ikke sparket på Nani ble belønnet med rødt, så vil FA helt sikker gjøre noe med den saken.

Lenke til kommentar
Hvem er Englands beste lag? JA dere hørte meg, HVEM er Englands beste lag? 5 poeng, er niks, nada. Gleder meg til mai, når vi står med troféet etter en fullstendig Arsenal kollaps i vårsesongen.

Pass på at du ikke blir banned igjen :p

 

Må si at man ikke så mye til dere idag, United presset og presset,så dere ikke fikk tid. Dere ble rundspilt enkelt og greit.

Dette her er ikke mye skadefrohet btw.

 

Tror også dere kommer til å kollapse fullstendig i vårsesongen. Dere har vært gode hittil, men nå tror jeg det snur.

 

Jepp, Iroman. Tror også at FA vil se på den saken som Gallas sparket Nani. Unødvendig, og håper han får etterfølger. Sånt hører ikke i fotballen.

 

Ja, enig Iroman. Skjønner fanken ikke at han slettet mitt innlegg når det var saklig. Unødvendig i mine øyner.

Endret av Raste
Lenke til kommentar

Seriøst.

 

Carrick / Anderson trengte bare å tese ballen rett frem og Nani / Rooney / Park var gjennom. Forsvarsfireren falt av altfor sent og stopperne manglet rutine, spesiel han som kalte United spillerne arrogante.

 

----------------------------------------------------------------------------------------------------------

 

Jeg tipper Ferguson sa noe som dette under pausen:

 

"Jeg vet jeg pleier å si at dere må ha vinkel på passningene, men idag er det bare å spille ballen rett frem!" :p

 

Du så jo at Carrick bare skjøt ballen frem de første minuttene av andre omgang. Han hadde en herlig assist til Nani i første omgang btw.

 

Forsett sånn, "Proud to be Gooner!"

Lenke til kommentar
"Adebayor, Adebayooooor,give him a ball and he will dive to get a yellow card!"

 

Rettet litt på denne teksten sånn at den passet til kampen idag. Typisk Arsenal fan å nevne andre kamper når Arsenal spiller dårlig...

 

(Jeg er ikke den beste til å rime da :dontgetit: )

 

"Proud to be a Gooner!"

Endret av Chauz
Lenke til kommentar
Hvem er Englands beste lag? JA dere hørte meg, HVEM er Englands beste lag? 5 poeng, er niks, nada. Gleder meg til mai, når vi står med troféet etter en fullstendig Arsenal kollaps i vårsesongen.

Får jeg lov til å sitere deg på dette? Det skal nemlig bli gøy å kunne smøre dette opp i trynet ditt samtidig som jeg sitter på 1000kr fra en kompis når vi vinner ligaen.

Når det gjelder Eboue er jeg faens så lei av den spilleren! Han fortjenre ikke å spille, dessuten er Sagna MYE bedre en Eboue. Dessvere kunne han ikke spille idag pga noen familie problemer. Lehman burde også ha vært erstattet for 5 år siden. På tide vi får en skikkelig keeper(selv om Almunia har stått kjempe bra i år)

Lenke til kommentar
Hvem er Englands beste lag? JA dere hørte meg, HVEM er Englands beste lag? 5 poeng, er niks, nada. Gleder meg til mai, når vi står med troféet etter en fullstendig Arsenal kollaps i vårsesongen.

Får jeg lov til å sitere deg på dette? Det skal nemlig bli gøy å kunne smøre dette opp i trynet ditt samtidig som jeg sitter på 1000kr fra en kompis når vi vinner ligaen.

Helt greit det, hvis jeg får lov å sitere deg på dette?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...