invalid_user Skrevet 29. august 2007 Del Skrevet 29. august 2007 Nydelig forarbeid av Eduardo. Gledelig at midtbanen scorer for tiden, det er noe vi savnet i fjor. Lenke til kommentar
Atald Skrevet 29. august 2007 Del Skrevet 29. august 2007 Fint forarbeid fra Eduardo, første ordentlige prov på toppkvalitet i Arsenal-trøya. Da er vel CL-plassen i boks også. Lenke til kommentar
Atald Skrevet 29. august 2007 Del Skrevet 29. august 2007 Og der kom jaggu målet også. Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 29. august 2007 Del Skrevet 29. august 2007 God kamp av Arsenal Grattis med CL plassen Lenke til kommentar
czr Skrevet 29. august 2007 Del Skrevet 29. august 2007 Ja, det var veldig godt. Herlig kamp av Eduardo! Lenke til kommentar
h00v3r Skrevet 31. august 2007 Del Skrevet 31. august 2007 Det var nydelig kamp av Arsenal mot Sparta. 3 scoringer som sikret oss CL plassen. Group H: Arsenal, Sevilla/AEK Athens, Steaua Bucharest, Slavia Prague Denne gruppa synes jeg at ser relativt enkel ut, tror ikke vi skal ha noe problem å kommer videre fra gruppa i år. Hva mener dere? Lenke til kommentar
czr Skrevet 31. august 2007 Del Skrevet 31. august 2007 Arsenal skal stort sett være mye bedre enn disse lagene. Tror vel ikke vi kunne fått en enklere gruppe. Sevilla er ett bedre lag enn AEK og bør greit gå videre til CL, så det vil vel stå mellom Sevilla og Arsenal om gruppeseieren. Tror jeg... Lenke til kommentar
Ingeniørstudent Skrevet 31. august 2007 Del Skrevet 31. august 2007 Arsenal bør gå greit videre, men jeg tror ikke det blir så lett som mange her tror. Lenke til kommentar
Mr Walrus Skrevet 1. september 2007 Del Skrevet 1. september 2007 JaJa, like før overgangs vinduet lukket seg har Wenger klart å hente inn Diarra fra Chelsea. Det bekrefter Arsenal.com, Prisen er fortsatt ikke oppklart. Arsenal.com Jeg som vanlig vet at Wenger kan sine saker og tviler ikke at dette kan bli en god spiller for arsenal. PS: Overrasket at han er en Franskmann?? Hva tror dere om dette kjøpet`? Lenke til kommentar
fox Skrevet 1. september 2007 Del Skrevet 1. september 2007 Jeg er både overrasket og skuffet, han er god ja men har vi behov for flere midtbanespillere? Vil ha ekte kantspillere! Hvem står i kø bak Rosicky feks? Diaby og Denilson holder ikke Lenke til kommentar
Teds Skrevet 2. september 2007 Del Skrevet 2. september 2007 (endret) Kamp - 2. september klokka 14.30 Norsk Tid Utilgjengelige spillere: Gallas Eboue Lehmann Hleb* Sagna Siste fem møter: Portsmouth 0-0 Arsenal Arsenal 2-2 Portsmouth Portsmouth 1-1 Arsenal Arsenal 4-0 Portsmouth Arsenal 3-0 Portsmouth _____________ Dette blir nok en spennende kamp, med Gallas ute skal det bli spennende å se om ikke Senderos kan gjøre sakene sine bra. Blir festlig å se vår nyinnkjøpte spiller; Diarra. Får garantert tillit fra start (han er jo franskmann) . Endret 2. september 2007 av Teds Lenke til kommentar
Luis_Garcia Skrevet 2. september 2007 Del Skrevet 2. september 2007 Tror denne Lassana Diarra vil gjøre det bra i Arsenal. Tipper som han selv har sagt at fotballen til Arsenal passer ham bedre. Lenke til kommentar
Mr Walrus Skrevet 2. september 2007 Del Skrevet 2. september 2007 På tide at noen putta på straffe Adebayor 1-0 Lenke til kommentar
Atald Skrevet 2. september 2007 Del Skrevet 2. september 2007 Dette lover bra, 1-0 ledelse og et par andre sjanser. Lenke til kommentar
Swome Skrevet 2. september 2007 Del Skrevet 2. september 2007 Der puttet Fabregas også gitt. Fint at eg tippet et par kroner på det for 2 min siden. Vant forresten på akkurat det samme i går da eg tippet at Voronin scoret da han kom inn. Lenke til kommentar
Teds Skrevet 2. september 2007 Del Skrevet 2. september 2007 Herlig! Cesc! Må gå veien dette. Flere enn meg som stusser på at vi "nesten" spiller en 3-5-2 formasjon? Er Flamini på backplass eller ikke? Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 2. september 2007 Del Skrevet 2. september 2007 Bra gjort av Arsenal som leder 2-0 til pause. Lenke til kommentar
invalid_user Skrevet 2. september 2007 Del Skrevet 2. september 2007 Flamini er på høyrebacken, ja: Almunia Flamini - Kolo - Phil - Clichy Hleb - Gilberto - Cesc - Rosicky RvP - Ade Bra kamp hittil. Gleder meg at Cesc er i scoringsform. Lenke til kommentar
Atald Skrevet 2. september 2007 Del Skrevet 2. september 2007 (endret) Heite, igjen!? Endret 2. september 2007 av Atald Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå