Gå til innhold

Highbury - Proud to be a Gooner!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er ikke heeeeelt fornøyd med kampen (sjokk :p).

Forsvaret roter forsatt en del, Eduardo mangler en del på formen sin, ny skade på Bendtner, Arshavin spiller dårlig, Diaby er dårlig.

Det gode: 3-0 mot spurs! Vi holder nullen. Fabregas er konge, RvP er konge.

Lenke til kommentar

Kampen hadde blitt annerledes, vis det hadde stått 0-0 til pause. Men bra for oss, synd for scum. Jeg er enig med Benbjo angående at arhavin spilte en dårlig kamp. Han må selv også noen ganger være tilgjengelig, han forventer at alle skal sentre til han. Ja, eduardo burde egentlig score 2 mål idag, hvertfall den siste, skjønner ikke hvordan kan klarte å å ikke score, så god spiller som han. Neste PL kamp er mot Wolverhampton, og sånne kamper burde vi vinne.

PS: For de som ikke vet, Arsenal møte City borte i CC.

Lenke til kommentar
I og med at City kommer til å stille et så godt som toppet lag vil vi slite hvis vi stiller bare kids. Stiller vi med et lag slik som mot Pool kan vi ha sjans.

Neste kamp er vel Alkmaar på tirsdag? Så er det Wolves som bør være lett match.

Jeg driter i ligacupen, for å si det mildt. Men hadde smakt å gi City bank med unggutta våre.

Kampen i dag var for øvrig ELSK :D Faen så deilig å slå tottenham igjen. Alt for lenge siden sist :p

Lenke til kommentar

Realistisk sett er ligacupen vår største sjanse til å vinne noe i år, men bare dersom det satses. Selv om denne cupen veier mindre enn FA cupen og selvsagt mindre enn CL og PL ville det nok være et massivt boost for spillerne å faktisk vinne noe. Bedre enn ingenting altså...

Vi har selvsagt sjans i FA cupen. Cup er jo som kjent cup.

I CL regner jeg det som realitisk å nå kvartfinalen og da muligens nå lenger om vi er tilstrekkelig heldige med trekningen. Per dags dato er det flere lag i Europa som er bedre enn oss.

PL henger vi enda godt med. 2 poeng bak serieleder Chelsea. Holder våre viktige spillere seg skadefrie og forsvars/keepertabber opphører så kommer vi nok til å kjempe i toppen.

Dog, tror jeg Ligacupen er den største sjansen om det satses.

Lenke til kommentar

Er som Benbjo ikke helt fornøyd med denne kampen, selv om 3-0 mot Spurs smaker ufattelig godt. Diaby har jeg helt mistet troen på og det er en parodi at han får starte hver kamp. Han er rett og slett helt elendig til å løfte blikket og gjøre gode valg, og han bruker 2-3 touch mer enn alle de andre på laget. Det skinner ekstra godt igjennom når du spiller på Arsenal. Nasri er heldigvis på tur nå da.

Spillermessig, van Persie og Cesc fantastisk, RvP har løftet seg utrolig mye siden starten av sesongen, for en spiller, en nytelse å se på. Putter i hver kamp, fantastisk. Men jeg må si jeg begynner å bli utålmodig når det gjelder Arshavin. Den suverent største skuffelsen så langt i år for oss. Håper han finner formen tilbake.

North London Derby er i boks, nervene har forsvunnet, bare å kose seg med fotball utover kvelden. :)

Lenke til kommentar

Ah, fantastisk tur til London. Satt dessverre med en gjeng med turister, men det var fantastisk for det. Vi satt rett ovenfor yidsa, så det ble mye abuse begge veier. De laget en del liv i første omgang, men holdt omtrent kjeft i andre. Høydepunktet var å vinke og rope "WHO ARE YOU" på stillingen 1-0, før alle innså at Cesc var på vei gjennom og swticha fokuset på det. Det var riktignok ikke så fantastiske seter, vi satt på motsatt side av benken og spillertunellen, så jeg fikk ikke sett Arséne på nært hold. Likevel var det ufattelig herlig å endelig være på en Arsenal-kamp! :D

Et par bilder:

Utenfor Arsenal tube station

dsc3819.jpg

Gutta varmer opp

dsc3855.jpg

Line-up før KO

dsc3873z.jpg

1-0

dsc3893.jpg

Who are you?

dsc3894.jpg

Ashburton Grove i sola

dsc3905r.jpg

Må bare nevne at det var min fotball-likegyldige stefar som tok bildene, jeg rørte ikke kameraet mens kampen pågikk.

GOONER TILL I DIE!!!

Endret av iRoman
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...