Gå til innhold

Highbury - Proud to be a Gooner!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kjipt å ikke få sett hele kampen, var på trening. Men så kun de siste 25min ca. Randall var ikke så bra da han kom inn, mener at han dro Arsenal litt ned. Men ellers godt er det å komme videre :) HAr trodd at vi skulle tape denne kampen.

Bendtner fortsetter å utvikle seg positivt, godt å se. Watt skulle ha putta, der brukte Skrtel ulovlig middel for å stoppe ham. Skuffende at dommeren lot det å gå, men det veier opp med Senderos som klarte å drite seg ut som vanlig med hands. Heldigvis ingenting skjedde.

En ok kamp i de siste 25min, var ikke noe spes. Merida gjør meg kåt, vi kan ikke la ham gå!

Forresten det er godt å se Nasri tilbake, litt rusten. Men fortsatt stjerne, ser fram til kamper med ham istedenfor Diaby som jeg har blitt lei av. Selv om han har kanskje blitt bedre i det siste.

Endret av Fox
Lenke til kommentar
Watt skulle ha putta, der brukte Skrtel ulovlig middel for å stoppe ham. Skuffende at dommeren lot det å gå, men det veier opp med Senderos som klarte å drite seg ut som vanlig med hands.

Han gikk i kroppen på han, absolutt ikke noe straffespark. Handsen derimot var nærmest en keeper-redning, men jeg så kampen og mener det var en fortjent seier.

Lenke til kommentar
Grei skuring dette, synd at vi bare fikk se Ramsey av talent-kanonene våre, men seieren smaker godt.

Ramsey har en heftig prislapp, men kvalitetsmessig kan jeg ikke se at han er mye bedre enn Mérida og Gibbs f. eks. Men skjønner hva du mener, hadde vært ekstremt morsomt å sett Vela og Wilshere i denne kampen.

Ellers må jeg si at det er herlig at vi endelig kan bruke Nasri i stedet for Diaby. Hadde foretrukket Mérida også for den saks skyld.

Edit: Om tolv timer sitter jeg på flyet til London. Wiiiiiiii :D

Endret av iRoman
Lenke til kommentar
Han gikk i kroppen på han, absolutt ikke noe straffespark. Handsen derimot var nærmest en keeper-redning, men jeg så kampen og mener det var en fortjent seier.

Han brukte armen sin, ikke kroppen. Uansett, det ville ha vært en billig straffe. Men fortsatt er det et ulovlig middel, min mening om det. Kampen er over, alle sier at det var fortjent. Så jeg kan ikke klage :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...