wûst Skrevet 28. oktober 2009 Del Skrevet 28. oktober 2009 Watt og Randall inn, blir bra Lenke til kommentar
JRL Skrevet 28. oktober 2009 Del Skrevet 28. oktober 2009 elendig spill av arsenal nå Lenke til kommentar
wûst Skrevet 28. oktober 2009 Del Skrevet 28. oktober 2009 Og der var det over, deilig! Rimelig ræv deler av 2.omgang, men resultatet lyver nok ikke. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 28. oktober 2009 Del Skrevet 28. oktober 2009 (endret) Herlig, takk folkens, får meg til å føle meg litt bedre etter søndagen. Endret 28. oktober 2009 av tc47 Lenke til kommentar
Prinz Poldi Skrevet 28. oktober 2009 Del Skrevet 28. oktober 2009 Grei skuring dette, synd at vi bare fikk se Ramsey av talent-kanonene våre, men seieren smaker godt. Lenke til kommentar
TomWhittaker Skrevet 28. oktober 2009 Del Skrevet 28. oktober 2009 Veldig imponert over Ramsey, Eastmond og Merida i dag. Gilbert vart bedre i andre omgang, samme med Gibbs på motsatt back. Alt i alt ein herleg siger! Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 28. oktober 2009 Del Skrevet 28. oktober 2009 Jeg skulle likt å se hva Wenger propper i maten til talentene deres for de er jo kjappere enn lynet. Jeg skulle gjerne sett hva slags sprint-trening som foregår i Arsenal, men genene er nok i orden for å si det mildt. Lenke til kommentar
JesharushanN Skrevet 28. oktober 2009 Del Skrevet 28. oktober 2009 Deilig seier, ingenting å si på det. Får håpe vi får hjemmekamp i neste kamp, og at Wilshere og Vela blir klare. Savnet begge i kveld. Fy faen så glad jeg ble når jeg så Nasri igjen. Fantastisk teknikk på gutten! Nå skal Tottenham knuses! Come on Arsenal! Lenke til kommentar
JRL Skrevet 28. oktober 2009 Del Skrevet 28. oktober 2009 nasri spilte 90min. det er bra Lenke til kommentar
fox Skrevet 28. oktober 2009 Del Skrevet 28. oktober 2009 (endret) Kjipt å ikke få sett hele kampen, var på trening. Men så kun de siste 25min ca. Randall var ikke så bra da han kom inn, mener at han dro Arsenal litt ned. Men ellers godt er det å komme videre HAr trodd at vi skulle tape denne kampen. Bendtner fortsetter å utvikle seg positivt, godt å se. Watt skulle ha putta, der brukte Skrtel ulovlig middel for å stoppe ham. Skuffende at dommeren lot det å gå, men det veier opp med Senderos som klarte å drite seg ut som vanlig med hands. Heldigvis ingenting skjedde. En ok kamp i de siste 25min, var ikke noe spes. Merida gjør meg kåt, vi kan ikke la ham gå! Forresten det er godt å se Nasri tilbake, litt rusten. Men fortsatt stjerne, ser fram til kamper med ham istedenfor Diaby som jeg har blitt lei av. Selv om han har kanskje blitt bedre i det siste. Endret 28. oktober 2009 av Fox Lenke til kommentar
wûst Skrevet 28. oktober 2009 Del Skrevet 28. oktober 2009 Når er trekninga til kvarten? Lenke til kommentar
JesharushanN Skrevet 28. oktober 2009 Del Skrevet 28. oktober 2009 Når er trekninga til kvarten? Lørdag. Håper på Portsmouth eller Blackburn. Men vi får nok Tottenham, Manutd eller Chelsea. Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 28. oktober 2009 Del Skrevet 28. oktober 2009 Watt skulle ha putta, der brukte Skrtel ulovlig middel for å stoppe ham. Skuffende at dommeren lot det å gå, men det veier opp med Senderos som klarte å drite seg ut som vanlig med hands. Han gikk i kroppen på han, absolutt ikke noe straffespark. Handsen derimot var nærmest en keeper-redning, men jeg så kampen og mener det var en fortjent seier. Lenke til kommentar
invalid_user Skrevet 28. oktober 2009 Del Skrevet 28. oktober 2009 (endret) Grei skuring dette, synd at vi bare fikk se Ramsey av talent-kanonene våre, men seieren smaker godt. Ramsey har en heftig prislapp, men kvalitetsmessig kan jeg ikke se at han er så mye bedre enn Mérida og Gibbs f. eks. Men skjønner hva du mener, hadde vært ekstremt morsomt å sett Vela og Wilshere i denne kampen. Ellers må jeg si at det er herlig at vi endelig kan bruke Nasri i stedet for Diaby. Hadde foretrukket Mérida også for den saks skyld. Edit: Om tolv timer sitter jeg på flyet til London. Wiiiiiiii Endret 28. oktober 2009 av iRoman Lenke til kommentar
fox Skrevet 29. oktober 2009 Del Skrevet 29. oktober 2009 Han gikk i kroppen på han, absolutt ikke noe straffespark. Handsen derimot var nærmest en keeper-redning, men jeg så kampen og mener det var en fortjent seier. Han brukte armen sin, ikke kroppen. Uansett, det ville ha vært en billig straffe. Men fortsatt er det et ulovlig middel, min mening om det. Kampen er over, alle sier at det var fortjent. Så jeg kan ikke klage Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 29. oktober 2009 Del Skrevet 29. oktober 2009 https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1166651&hl= Poll på plass nå. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 29. oktober 2009 Del Skrevet 29. oktober 2009 Når er trekninga til kvarten? Lørdag ca. kl. 13.15 på Sky Sports. Hadde vært herlig å møte dere i neste runde (på OT seff). Lenke til kommentar
TomWhittaker Skrevet 29. oktober 2009 Del Skrevet 29. oktober 2009 Nokon andre enn meg som ikkje likar at Rosicky si kneskade der det var snakk om "a few days" allereide har holdt han ute i 10 dagar? Han er heller ikkje med mot Tottenham. Huskar jo korleis den forrige skada som kun skulle holde han ute nokre dagar endte. Lenke til kommentar
GrandMa Skrevet 29. oktober 2009 Del Skrevet 29. oktober 2009 Jeg blir alltid veldig skuffet når Rosicky blir skadet, men av to grunner. 1. Han er en kjeks. 2. Han er en gud. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå