wûst Skrevet 25. oktober 2009 Del Skrevet 25. oktober 2009 Blir det noe av Gilbert da? Mannen er jo blitt 22 og blir 23 om 4 måneder. Bør heller kjøre inn Hoyte på backen. Føler meg forresten jævlig selvsikker foran møtet med Tottenham. Kommet noen nye ungutter i stallen også, sjekk ut: http://www.arsenal.com/reserves-youth/players Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 26. oktober 2009 Del Skrevet 26. oktober 2009 Hoyte er vel på utlån? Lenke til kommentar
andre3028 Skrevet 26. oktober 2009 Del Skrevet 26. oktober 2009 Hoyte er vel på utlån? GAVIN HOYTE 09.oktober: Lånes ut til Brighont & Hove Albion i en måned. Lenke til kommentar
TomWhittaker Skrevet 26. oktober 2009 Del Skrevet 26. oktober 2009 Se filmen hos Youtube Får håpe for ballguten sin del at han aldri møter Lehmann igjen. Lenke til kommentar
wûst Skrevet 26. oktober 2009 Del Skrevet 26. oktober 2009 Haha, han hadde klinkan rett ned om han hadde møttn etter kampen. Lenke til kommentar
JesharushanN Skrevet 26. oktober 2009 Del Skrevet 26. oktober 2009 Alle kan laste ned demoen av FM2010 Arsenal Edition Fett! Lenke til kommentar
fox Skrevet 27. oktober 2009 Del Skrevet 27. oktober 2009 (endret) Endelig er jeg tilbake Har oversett denne tråden i en par dager etter avgjort mot West-Ham, har aldri vært så forbannet. At de klarer å være såååååå tannløse, etter å ha ledet med to mål! Vi kan vel vinke farvel til disse pokalene i år også... Arsenal-troppen er god nok å vinne PL og CL, men keeperne i stallen klarer jeg ikke å si det samme om. De holder rett og slett ikke kvalitet. Nesten alle baklengsmål kommer fra en eller annen keepertabbe. Besynderlig, men jeg vil fortsatt bruke Mannone. Almunia kan bare dra tilbake til Spania, kommer ikke til å savne ham. Arsenal-Liverpool Emirates Stadium - 28.10.09 20:45 LC Siste møter 21.04.09 (B) 4-4 21.12.08 (H) 1-1 Troppen Kommer snart Forrige gang Liverpool og Arsenal møttes i ligacupen vant Arsenal 6-3 på Anfield. Julio Baptista ble den første spilleren på et gjestende lag på 40 år til å score fire mål. Han ble også den første spilleren til å score et hattrick mot Liverpool i ligacupen. Kun Steven Gerrard, Fabio Aurelio og Jamie Carragher er igjen i klubben av de spillerne som spilte den dagen. Men blir det vises på tv? Ifølge canalplus.no vil de kun vise Man.Utd.-Barnsley i begge kanalene sport 1 og sport 2 Endret 27. oktober 2009 av Fox Lenke til kommentar
andre3028 Skrevet 27. oktober 2009 Del Skrevet 27. oktober 2009 (endret) rart, stod på søndagen på canal + at de skulle vise den på canal + sport 20.40 allright, fixed Endret 27. oktober 2009 av andre3028 Lenke til kommentar
fox Skrevet 27. oktober 2009 Del Skrevet 27. oktober 2009 (endret) Ikke nødvendig å sitere etter meg når ditt innlegg er rett under, tar unødvendig mye plass. Lurt å redigere innlegget ditt. Ja, regner med det. Det er nok feil informasjon på deres heimeside, det har skjedd ofte før. Veit dere hvem har blitt tatt ut til troppen? Har sjekket arsenal.com, ingenting der enda Endret 27. oktober 2009 av Fox Lenke til kommentar
wûst Skrevet 27. oktober 2009 Del Skrevet 27. oktober 2009 Ah, husker godt 6-3-kampen med Baptista i spissen ja, var godt det, ser gjerne en reprise av det. Har en stygg følelse av at de stiller med bortimot toppet lag og at unggutta våre ikke får gå til neste del av LC-eventyret.. Når det gjelder Almunia er det bare å selge ved første bud, både Fab og Mannone er bedre. Mannone i øyeblikket bedre enn Fab. Lenke til kommentar
invalid_user Skrevet 27. oktober 2009 Del Skrevet 27. oktober 2009 Om to dager drar jeg til London. Dette er første gang jeg drar, så jeg trenger litt tips i forhold til hva som må gjøres før og etter kamp. Hvilke puber bør jeg besøke, hva annet Arsenalrelatert er det å se og oppleve? Tenkte å ta omvisningen på Ashburton Grove, dette bør vel gjøres på fredagen? Noen andre nyttige tips? Har en stygg følelse av at de stiller med bortimot toppet lag og at unggutta våre ikke får gå til neste del av LC-eventyret.. Nja, Liverpool har nettopp fått litt pusterom etter en mini-krise. Jeg tror at Benítez ser veldig halvhjerta på ligacupen nå, og er mer bekymret for neste PL-kamp. Tror ikke han gidder å risikere halvskadde Gerrard/Torres, eller å slite ut andre nøkkelspillere. Tipper at spillere som Kelly, Spearing, N'Gog, Babel, Voronin, Plessis, Dossena og Riera får spilletid. Kanskje de får plass til Benayoun på benken, men jeg blir meget overrasket om Torres eller Gerrard er med i troppen. Litt bittert at vi bestilte billetter før datoen til dette oppgjøret var fastsatt. Kunne kommet en dag tidligere og fått med seg denne kampen for bare £15. Når det gjelder Almunia er det bare å selge ved første bud, både Fab og Mannone er bedre. Mannone i øyeblikket bedre enn Fab. Litt uenig her også. Jeg liker Don Vito, han minner meg litt om Lehmann. Han er en offensiv keeper som Jens var, gjør et par merkverdige ting og i tillegg fikk han sitt første gule kort i forkant av West Hams straffe. Problemet med Mannone er at han ennå er litt urutinert og er alltid et usikkerhetsmoment. Til Tottenhamkampen ønsker jeg å se Average Al i mål. Han er, som navnet tilsier, ganske average, men han har mest rutine og erfaring med å være førstekeeper. Når det gjelder Fabianski er det vanskelig å si hvor han står nå. Skaden hans kom på et veldig dårlig tidspunkt og Mannone fikk vist at han også kan når han får muligheten. Er så glad at det ikke er jeg som må ta denne beslutningen, for det er en veldig vanskelig situasjon. Satser på at Wenger velger det riktige. Tror på dette laget mot Liverpool: Szczesny Gilbert - Senderos© - Silvestre - Gibbs Ramsey - Coquelin - Mérida Wilshere - Vela - Traoré Subs: Fabianski, Bartley, Randall, Watt, Sunu, Barazite, Eastmond Lenke til kommentar
wûst Skrevet 27. oktober 2009 Del Skrevet 27. oktober 2009 Det er nok noe i det ja Roman, Wenger vet nok best... Spennende lag det her, ville hatt med JET da. Lenke til kommentar
invalid_user Skrevet 27. oktober 2009 Del Skrevet 27. oktober 2009 JET er nok på utlån. Glemte forøvrig Nasri i det laget, er skråsikker på at han får spille. Da må vel enten Traoré eller Mérida vike plassen for ham. Jeg tipper førstnevnte. Skulle også ønske at Bartley fikk sjansen på høyrebacken, selv om han primært er midtstopper. Føler at Gilbert har vært en lost cause i flere når, og Bartley har garantert mye mer potensiale. Lenke til kommentar
fox Skrevet 27. oktober 2009 Del Skrevet 27. oktober 2009 God tur, iRoman! Kanskje litt for tidlig enda, men uansett... Du er heldig som skal dit Bruttern min som er også arsenalfan, skal dit i helgen også.Kanskje dere står siden av hverandre go jubler når Arsenal scorer. Ang kampen idag tror jeg faktisk at vi taper, Liverpool vil nok satse på A-preget lag som vanlig. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 27. oktober 2009 Del Skrevet 27. oktober 2009 God tur, iRoman! Kanskje litt for tidlig enda, men uansett... Du er heldig som skal dit Bruttern min som er også arsenalfan, skal dit i helgen også.Kanskje dere står siden av hverandre go jubler når Arsenal scorer. Ang kampen idag tror jeg faktisk at vi taper, Liverpool vil nok satse på A-preget lag som vanlig. 1. God tur ja iRoman. 2.Kampen er imorgen 3. Tviler sterkt at Liverpool stiller med A-preget lag. Mest innbyttere og noen som trenger mer spilletid. Lenke til kommentar
fox Skrevet 27. oktober 2009 Del Skrevet 27. oktober 2009 Hva?!? Har jeg bommet totalt med dato? Har hele tiden forestilt meg at kampen skulle være på tirsdag, nemlig idag. Lenke til kommentar
wûst Skrevet 27. oktober 2009 Del Skrevet 27. oktober 2009 http://www.arsenal.com/news/news-archive/n...-liverpool-game "Nasri comes back but Traore, who played in the last round is out," said Wenger. "He has a groin problem. "Armand Traore (groin) is also missing but Wenger will be fielding a relatively experienced side. He intends to use the game to give Eduardo (thigh) and Nicklas Bendtner (groin) a start. Both came off the bench against West Ham on Sunday but, before that, they had missed a few games with injury" Virker som at det er litt åpent om hvem som skal starte kampen, greit nok om de tidligere skadde får trene seg opp igjen til A-lagskamper. Lenke til kommentar
TomWhittaker Skrevet 27. oktober 2009 Del Skrevet 27. oktober 2009 (endret) Om to dager drar jeg til London. Dette er første gang jeg drar, så jeg trenger litt tips i forhold til hva som må gjøres før og etter kamp. Hvilke puber bør jeg besøke, hva annet Arsenalrelatert er det å se og oppleve? Tenkte å ta omvisningen på Ashburton Grove, dette bør vel gjøres på fredagen? Noen andre nyttige tips? Skal også over til Tottenham-kampen. ^^ Var på Arsenal - Olympiakos tidlegare i haust også, og med tanke på at det var veldig god stemning på den kampen (mykje takka vere Olympiakos-supporterane), kan eg ikkje vente til korleis det blir mot Tottenham. Kan dessverre ikkje sei så mykje om forskjellige pubar, men ein plass som alltid er hyggeleg både før og etter kamp er The Coronet (ikkje coronettheater.co.uk, men den her)). Og ei omvising burde nok gjerast fredagen ja. Endret 28. oktober 2009 av TomWhittaker Lenke til kommentar
JesharushanN Skrevet 27. oktober 2009 Del Skrevet 27. oktober 2009 God tur til både Roman og TomWhittaker! Misunner dere! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå