Benbjo Skrevet 25. oktober 2009 Del Skrevet 25. oktober 2009 Dette er grunnen til at vi ikke klarer å vinne noen ting. Vi roter bort seiere på slutten pga elendig keeperspill/forsvarsspill. Faen Wenger, faen faen. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 25. oktober 2009 Del Skrevet 25. oktober 2009 Hva skjedde? Vennligst forklar,istede for å ''bare'' si herregud. Lenke til kommentar
invalid_user Skrevet 25. oktober 2009 Del Skrevet 25. oktober 2009 (endret) BENDTNER?! Inn med Nasri og Eddy for faen! AZ var "greit", dette er bare latterlig. Hva er det med dette laget? Daniel: Det som skjedde var at Arsenal nok en gang rotet bort en relativt komfortabel ledelse. Mildt sagt latterlig. Endret 25. oktober 2009 av iRoman Lenke til kommentar
Prinz Poldi Skrevet 25. oktober 2009 Del Skrevet 25. oktober 2009 Nå får vi igjen for å dasse rundt på sparebluss hele kampen. Dette kan vi ikke gjøre i Premier League, ihvertfall ikke på bortebane. Makan til ukonsentrert gjeng. At vi aldri lærer?!? Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 25. oktober 2009 Del Skrevet 25. oktober 2009 Hines løper inn i Diaby og får frispark. Diamanti sender denne rett på Mannone som slår den i hodet på Cole og det står 2-1. 2 sekunder senere feller Gallas en WH spiller som roper på straffe. Ingen straffe. 1 minutt senere faller Cole som en potetsekk i feltet etter at Song er såvidt borti han, straffe og poengtapet er et faktum. Lenke til kommentar
Prinz Poldi Skrevet 25. oktober 2009 Del Skrevet 25. oktober 2009 (endret) Nå skal vi kjøre på gutter! Kjøre på! Skudd fra 40 meter er ikke det vi trenger. Endret 25. oktober 2009 av Hegland Lenke til kommentar
invalid_user Skrevet 25. oktober 2009 Del Skrevet 25. oktober 2009 Rødt til Parker! INN MED NASRI, EDDY og all out attack!!! GO GO GO! (Foy har forøvrig vært veldig dårlig) Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 25. oktober 2009 Del Skrevet 25. oktober 2009 Nå er vi helt 100% nødt til å ta 3 poeng mot spurs neste lørdag. Den kampen kommer til å ødelegge nervene mine. Får vel satse alt på FA cupen vi da =) Et mirakel skal til for at vi tar oss videre i ligacupen Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 25. oktober 2009 Del Skrevet 25. oktober 2009 kan nesten garrantere at Liverpool spiller med et pent lite B-lag i Liga-cupen(men det gjør vel Wenger også) Lenke til kommentar
Kleivis Skrevet 25. oktober 2009 Del Skrevet 25. oktober 2009 Viss det var noen som fortjente poeng idag var det West Ham. Arsenal gjorde ikke noe annet enn å dasse rundt i 90 minutter. Lenke til kommentar
TomWhittaker Skrevet 25. oktober 2009 Del Skrevet 25. oktober 2009 Jaja, då er det vel berre å vente på fem nye artiklar på arsenal.com der forskjellige spelarar har lært ei lekse og skal frå no av konsentrere seg i 90min. At dei ikkje endå har lært er utruleg. Faenjævlahorekukfaen. Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 25. oktober 2009 Del Skrevet 25. oktober 2009 kan nesten garrantere at Liverpool spiller med et pent lite B-lag i Liga-cupen(men det gjør vel Wenger også) Vi er hvertfall helt nødt til å stille med et sterke lag enn det vi gjorde sist, men det kommer vi nok til. Regner med at Merida og Vela får spille. Stiller vi noe slikt: Fabianski Gilbert Senderos Silvestre Gibbs Ramsey - Coquelin - Merida Wilshere - Bendtner - Vela så har vi sjans. Blir det bare 18-åringer med Sunu og Watt i spissen kan vi får problemer. Håper på Eboue i stedet for Gilbert. Så har vi noen ess i ermet med blant annet Nasri, Eduardo på benken. Fabregas, RvP, Arshavin bør hvertfall få hvile. Lenke til kommentar
JesharushanN Skrevet 25. oktober 2009 Del Skrevet 25. oktober 2009 Jeg gir blanke faen i Ligacupen, og om vi taper gir jeg faen. Det er Tottenhamkampen jeg ser frem til og alt annet enn seier vil være jævlig skuffende. Vi MÅ vinne den kampen! Lenke til kommentar
Prinz Poldi Skrevet 25. oktober 2009 Del Skrevet 25. oktober 2009 Jævla drit. Skjønner ikke hvorfor jeg gidder å tenke på tabelltopp, når vi driter oss ut på samme måte hver gang. Nå har vi hørt nok "We have learned to play to the last whistle". Nå må Wenger faen meg sette ned foten. Kan ikke holde på sånn. Lenke til kommentar
wûst Skrevet 25. oktober 2009 Del Skrevet 25. oktober 2009 Hvem er det som taper poeng mot WEST HAM!? helvette for en jævla heslig kamp, dommeren sugde mest av alle utpå der, men satan hvor provoserende det er å miste en 2-0-ledelse Ligacupen... i dont give a flying fuck, send utpå u-19-laget vårt som vi pleier, pool stiller vel med Carra, Gerrard og torres regner jeg med, drit i det så legne vi har 1.lagsspillerne klare mot tottenham på lørdagen. Vi er på andreplass hvis vi vinner for faen. Lenke til kommentar
Sir Zu Zwat Skrevet 25. oktober 2009 Del Skrevet 25. oktober 2009 Hvem er det som taper poeng mot WEST HAM!? helvette for en jævla heslig kamp, dommeren sugde mest av alle utpå der, men satan hvor provoserende det er å miste en 2-0-ledelse Ligacupen... i dont give a flying fuck, send utpå u-19-laget vårt som vi pleier, pool stiller vel med Carra, Gerrard og torres regner jeg med, drit i det så legne vi har 1.lagsspillerne klare mot tottenham på lørdagen. Vi er på andreplass hvis vi vinner for faen. Vil tro vi sparer Torres og Gerrard. Aquilani får nok varme seg litt. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 25. oktober 2009 Del Skrevet 25. oktober 2009 Hvem er det som taper poeng mot WEST HAM!? West Ham har erfaring i å slå arsenal. Husker fremdeles krabbedansen til Alan Pardew. Lenke til kommentar
wûst Skrevet 25. oktober 2009 Del Skrevet 25. oktober 2009 Men de er jo så uhelbredelig ræva.. Grattis med 3p Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 25. oktober 2009 Del Skrevet 25. oktober 2009 Noen innlegg er slettet. Jeg forstår at fotball engasjerer enkelte, men forsøk å hold dere saklige, og forsøk å unngå banneord. Samtidig fint om dere ikke skriver hele innlegg med caps-lock, da det er vanskelig å lese. Lenke til kommentar
Iceman #10 Skrevet 25. oktober 2009 Del Skrevet 25. oktober 2009 kan nesten garrantere at Liverpool spiller med et pent lite B-lag i Liga-cupen(men det gjør vel Wenger også) Vi er hvertfall helt nødt til å stille med et sterke lag enn det vi gjorde sist, men det kommer vi nok til. Regner med at Merida og Vela får spille. Stiller vi noe slikt: Fabianski Gilbert Senderos Silvestre Gibbs Ramsey - Coquelin - Merida Wilshere - Bendtner - Vela så har vi sjans. Blir det bare 18-åringer med Sunu og Watt i spissen kan vi får problemer. Håper på Eboue i stedet for Gilbert. Så har vi noen ess i ermet med blant annet Nasri, Eduardo på benken. Fabregas, RvP, Arshavin bør hvertfall få hvile. Ka med Hoyte? Tror du ikkje han stiller fra start? Tenker meg at Nasri får spille mot Liverpool, forhåpentligvis et reserveprega liverpool. Ang i dag så var det rett og slett flaut og frustrerende. At vi klarer å tape dette også på en så idiotisk måte! Samtidlig skjønner eg ikkje kordan RvP klarer gang på gang og bomme på kjempe sjangser i viktige øyenblikk. Tenker på sjangsen hans i det 93 min der han header ballen i foten på en utspilt green. Men men, bedre lykke neste helg. Tott'ham blir forhåpentligvis en jævla bra kamp! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå