Gå til innhold

Highbury - Proud to be a Gooner!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hines løper inn i Diaby og får frispark. Diamanti sender denne rett på Mannone som slår den i hodet på Cole og det står 2-1.

2 sekunder senere feller Gallas en WH spiller som roper på straffe. Ingen straffe. 1 minutt senere faller Cole som en potetsekk i feltet etter at Song er såvidt borti han, straffe og poengtapet er et faktum.

Lenke til kommentar
kan nesten garrantere at Liverpool spiller med et pent lite B-lag i Liga-cupen(men det gjør vel Wenger også)

Vi er hvertfall helt nødt til å stille med et sterke lag enn det vi gjorde sist, men det kommer vi nok til. Regner med at Merida og Vela får spille.

Stiller vi noe slikt:

Fabianski

Gilbert Senderos Silvestre Gibbs

Ramsey - Coquelin - Merida

Wilshere - Bendtner - Vela

så har vi sjans. Blir det bare 18-åringer med Sunu og Watt i spissen kan vi får problemer.

Håper på Eboue i stedet for Gilbert.

Så har vi noen ess i ermet med blant annet Nasri, Eduardo på benken.

Fabregas, RvP, Arshavin bør hvertfall få hvile.

Lenke til kommentar

Hvem er det som taper poeng mot WEST HAM!? helvette for en jævla heslig kamp, dommeren sugde mest av alle utpå der, men satan hvor provoserende det er å miste en 2-0-ledelse

Ligacupen... i dont give a flying fuck, send utpå u-19-laget vårt som vi pleier, pool stiller vel med Carra, Gerrard og torres regner jeg med, drit i det så legne vi har 1.lagsspillerne klare mot tottenham på lørdagen.

Vi er på andreplass hvis vi vinner for faen.

Lenke til kommentar
Hvem er det som taper poeng mot WEST HAM!? helvette for en jævla heslig kamp, dommeren sugde mest av alle utpå der, men satan hvor provoserende det er å miste en 2-0-ledelse

Ligacupen... i dont give a flying fuck, send utpå u-19-laget vårt som vi pleier, pool stiller vel med Carra, Gerrard og torres regner jeg med, drit i det så legne vi har 1.lagsspillerne klare mot tottenham på lørdagen.

Vi er på andreplass hvis vi vinner for faen.

Vil tro vi sparer Torres og Gerrard. Aquilani får nok varme seg litt.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2
Hvem er det som taper poeng mot WEST HAM!?

West Ham har erfaring i å slå arsenal.

Husker fremdeles krabbedansen til Alan Pardew. :D

Lenke til kommentar
kan nesten garrantere at Liverpool spiller med et pent lite B-lag i Liga-cupen(men det gjør vel Wenger også)

Vi er hvertfall helt nødt til å stille med et sterke lag enn det vi gjorde sist, men det kommer vi nok til. Regner med at Merida og Vela får spille.

Stiller vi noe slikt:

Fabianski

Gilbert Senderos Silvestre Gibbs

Ramsey - Coquelin - Merida

Wilshere - Bendtner - Vela

så har vi sjans. Blir det bare 18-åringer med Sunu og Watt i spissen kan vi får problemer.

Håper på Eboue i stedet for Gilbert.

Så har vi noen ess i ermet med blant annet Nasri, Eduardo på benken.

Fabregas, RvP, Arshavin bør hvertfall få hvile.

Ka med Hoyte? Tror du ikkje han stiller fra start?

Tenker meg at Nasri får spille mot Liverpool, forhåpentligvis et reserveprega liverpool.

Ang i dag så var det rett og slett flaut og frustrerende. At vi klarer å tape dette også på en så idiotisk måte! Samtidlig skjønner eg ikkje kordan RvP klarer gang på gang og bomme på kjempe sjangser i viktige øyenblikk. Tenker på sjangsen hans i det 93 min der han header ballen i foten på en utspilt green. Men men, bedre lykke neste helg. Tott'ham blir forhåpentligvis en jævla bra kamp!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...