wûst Skrevet 20. oktober 2009 Del Skrevet 20. oktober 2009 Men fyfaen DA ROBIN?! Må da score fra 3 meter?! Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 20. oktober 2009 Del Skrevet 20. oktober 2009 For en ufattelig kjedelig kamp. Vi spiller ræva og hatt en sjanse på 35 minutter. Gjeeesp Lenke til kommentar
wûst Skrevet 20. oktober 2009 Del Skrevet 20. oktober 2009 JADDA CESC Bra først av Arshavin og så RvP Lenke til kommentar
JRL Skrevet 20. oktober 2009 Del Skrevet 20. oktober 2009 spesiel 1 omgang. arsenal me mindre possesion en motstandern, uten at di AZ har gjort mye ut av det. Arshavin gjør noen rare ting og next you know leder han angrepet som fører til 0-1 Altid flott med Cesc mål! Lenke til kommentar
wûst Skrevet 20. oktober 2009 Del Skrevet 20. oktober 2009 Diaby er sugen på flere selvmål! Lyon Lenke til kommentar
wûst Skrevet 20. oktober 2009 Del Skrevet 20. oktober 2009 For i faen dommer, Vela blir jo skamstemplet!! Skulle vært frispark/straffe, var vel akkurat på streken. Lenke til kommentar
GrandMa Skrevet 20. oktober 2009 Del Skrevet 20. oktober 2009 Ja ja. No problem. Tror vi klarer oss. Lenke til kommentar
wûst Skrevet 20. oktober 2009 Del Skrevet 20. oktober 2009 helt forferdelig kamp, totalt ordløs. At kampen er dritkjedelig gjør det ikke bedre med 1p mot "AZ".. Samme faen egetnltig \, bør jo cruise hardt gjennom gr.spillet. Lenke til kommentar
Diablo007 Skrevet 20. oktober 2009 Del Skrevet 20. oktober 2009 Surt, men men. Sånn er fotball. Vi vinner uansett gruppa. Lenke til kommentar
Hammarhaus Skrevet 20. oktober 2009 Del Skrevet 20. oktober 2009 (endret) En ganske kjedelig drittkamp Endret 20. oktober 2009 av Biffsnadder Lenke til kommentar
TomWhittaker Skrevet 20. oktober 2009 Del Skrevet 20. oktober 2009 Sterkt. Det vi gjorde i dag var ikkje sterkt. 1-1 mot eit svært middelmådig AZ Alkmaar er ganske enkelt ikkje godt nok, borte eller heime. Menmen, vi kjem oss nok vidare uansett. Lenke til kommentar
Rosicky_Gunner Skrevet 20. oktober 2009 Del Skrevet 20. oktober 2009 Jeg bryr meg ikke alt for mye om resultatet, det som er viktigst er at ingen ble skadet.. forhåpentligvis. Om jeg skulle velge mellom 8 seiere på rad eller vinne kampen mot West Ham... Lenke til kommentar
JesharushanN Skrevet 20. oktober 2009 Del Skrevet 20. oktober 2009 Enig at dette var en elendig kamp, men ingen vits i å svartmale alt heller. 1p på bortebane i CL uansett motstander er aldri lett, men vi skulle selvfølgelig hatt 3p, men vi leder gruppa og bør komme oss greit videre. Ingen krise. Bare å se positivt på tiden fremover, og jeg synes det er tøft av Wenger å fortsette å satse på Mannone. Som Roman sier, fikk vi mange unødvendige kort i dag og jeg hadde helst sett at vi ungikk dem. Ellers gøy å se Inter, Liverpool og Barca også gå på noen smeller Lenke til kommentar
Atald Skrevet 20. oktober 2009 Del Skrevet 20. oktober 2009 Sterkt. Det vi gjorde i dag var ikkje sterkt. 1-1 mot eit svært middelmådig AZ Alkmaar er ganske enkelt ikkje godt nok, borte eller heime. Menmen, vi kjem oss nok vidare uansett. Jeg var svært skuffet over dagens forestilling, og var nok sarkastisk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå