Gå til innhold

Highbury - Proud to be a Gooner!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ikke noe nytt, det gjør de ALLTID mot oss. Cesc ble irritert på Hugnes for det ifjor, «Spilte du for Barcelona?» «ja» «jeg mener barcelona fotballklubb?». Ikke noe nytt.

 

Raste, sånt kan du si i din tråd. Har aldri kommet til din tråd og banne over deres 3poeng mot andre, takk.

Endret av Fox
Lenke til kommentar
Ikke noe nytt, det gjør de ALLTID mot oss. Cesc ble irritert på Hugnes for det ifjor, «Spilte du for Barcelona?» «ja» «jeg mener barcelona fotballklubb?». Ikke noe nytt.

 

Raste, sånt kan du si i din tråd. Har aldri kommet til din tråd og banne over deres 3poeng mot andre, takk.

Var ikke noe negativt jeg mente.i. Men jeg mente at han Adebayor ikke greier å slutte å score mål :p

Lenke til kommentar
Var ikke noe negativt jeg mente.i. Men jeg mente at han Adebayor ikke greier å slutte å score mål :p

Hehe, beklager for misforståelse :p Herlig å ligge likt med C.Ronaldo :tease:, begge er utrolig i sesongen. Blir spennende å se hvem vil ende opp som toppscorer.

Jeg har veldig stor tro på Ronaldo, selv om han ikke har scort på 2 kamper nå. Adebayor er selfølgelig ikke en spiller jeg skal undervurdere og si at han stopper , men tror Ronaldo stopper på 1. plassen :)

3 mål bak Ronaldo tror jeg Adebayor havner bak i PL.

Lenke til kommentar
Er det eneste sangen Gunners-supporterne kan? Syns ikke jeg hører noe annet jeg.

 

Sjalu ford vi synger den for mye? Ergo; sjalu fordi Adebayor putter i hver kamp? :p

 

Fra spøk til revolver - Denne sangen er ganske ny, så kan vel ikke fastslå at det er den eneste.

 

Vi har jo denne;

 

 

og denne

 

 

og denne :p

 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...