Justin_Sane Skrevet 11. oktober 2009 Del Skrevet 11. oktober 2009 Triste nyheter for min favoritt captein Cesc drar hjem fra Spanias landslag pga familie problemer Jeg lurte veldig på hva dette kunne være. Heldigvis har jeg søstern til Cesc på twitter. Hun sa: my grandad is in the hosital, again. And he is... so bad.... God beding Lenke til kommentar
JesharushanN Skrevet 11. oktober 2009 Del Skrevet 11. oktober 2009 Jeg lurte veldig på hva dette kunne være. Heldigvis har jeg søstern til Cesc på twitter. Hun sa: Du prøver deg på søstra til Cesc? Neida, god bedring og om han eventuelt skulle død, håper jeg Cesc kommer seg over det ganske fort så han ikke gjør det dårlig på banen. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 11. oktober 2009 Del Skrevet 11. oktober 2009 (endret) Håper for all del at Clichy blir, men hvis han da skulle reise, har vi en ganske bra erstatter i Gibbs. Det er ikke nødvendigvis negativt at Gibbs får en fri rolle hvor han kan være så spontan han bare vil. Endret 11. oktober 2009 av LarsP Lenke til kommentar
TomWhittaker Skrevet 11. oktober 2009 Del Skrevet 11. oktober 2009 Ivan Gazidis forventer trofeer denne sesongen Fy faen så bullshit det er. Wenger har skapt gull av gråstein de siste årene. Solgt unna sine etablerte for at dem blir erstattet av unggutter år etter år. De kan ikke forvente medaljer om han ikke får penger til å handle og beholde sine stjerner. Overskrifta er (som så mange andre plassar) laga for å skape sensasjon. Gazidis seier ikkje noko nytt, alt han gjer er å gjenta at ambisjonane i år er å vinne. Som dei alltid er. Ingen plass sei han noko om at styret meinar Wenger må levere i år heller. Alt er eigentleg gammalt nytt, med ny (og farleg) overskrift). Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 12. oktober 2009 Del Skrevet 12. oktober 2009 Noen som vet hvordan det er å få tak i billetter til hjemmekamper? Skal muligens en tur til London i januar og kunne tenke meg å se Arsenal - Everton 9. jan. Lenke til kommentar
andre3028 Skrevet 12. oktober 2009 Del Skrevet 12. oktober 2009 noen som vet hvor det står oversikt over alle kampene som spilles i champions league og når de går ? altså sendeskjema over cl.. er det cl denne uka eller neste ? Lenke til kommentar
Latias Skrevet 12. oktober 2009 Del Skrevet 12. oktober 2009 noen som vet hvor det står oversikt over alle kampene som spilles i champions league og når de går ? altså sendeskjema over cl.. er det cl denne uka eller neste ? Her. Er landskamper denne uken, så CL går ikke før om en drøy uke. Lenke til kommentar
wûst Skrevet 12. oktober 2009 Del Skrevet 12. oktober 2009 Ah, blir flere ferske skader til uka da med andre ord. dritt Lenke til kommentar
andre3028 Skrevet 12. oktober 2009 Del Skrevet 12. oktober 2009 noen som vet hvor det står oversikt over alle kampene som spilles i champions league og når de går ? altså sendeskjema over cl.. er det cl denne uka eller neste ? Her. Er landskamper denne uken, så CL går ikke før om en drøy uke. ok, takk Lenke til kommentar
Justin_Sane Skrevet 12. oktober 2009 Del Skrevet 12. oktober 2009 Noen som vet hvordan det er å få tak i billetter til hjemmekamper? Skal muligens en tur til London i januar og kunne tenke meg å se Arsenal - Everton 9. jan. Lureste er i melde seg inn i norske Arsenal Supporter klubb. Gunners.no Lenke til kommentar
JRL Skrevet 15. oktober 2009 Del Skrevet 15. oktober 2009 Gunners captain Cesc Fabregas is set to play despite missing Spain's midweek victory over Bosnia-Herzegovina because of personal reasons, but Eduardo is again ruled out with a thigh problem. fra skysports Lenke til kommentar
Rosicky_Gunner Skrevet 17. oktober 2009 Del Skrevet 17. oktober 2009 http://www.telegraph.co.uk/sport/football/...by-customs.html Lenke til kommentar
Prinz Poldi Skrevet 17. oktober 2009 Del Skrevet 17. oktober 2009 (endret) Har vært alt for lenge uten kamp nå! Regner med vi får se dette. Almunia Sagna - Gallas - Vermaelen - Gibbs Fabregas - Song - Diaby Bendtner - van Persie - Arshavin Forøvrig begynner vi å få en respektabel skadeliste på 8 spillere. Se filmen hos Youtube Endret 17. oktober 2009 av Hegland Lenke til kommentar
JRL Skrevet 17. oktober 2009 Del Skrevet 17. oktober 2009 haha. fabregas som dr.evil. Lenke til kommentar
JRL Skrevet 17. oktober 2009 Del Skrevet 17. oktober 2009 varmer opp med Vermaelen vids på youtube! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå