JRL Skrevet 10. oktober 2009 Del Skrevet 10. oktober 2009 nye bortedrakten er veldig fin! fikk min for ikke så lenge siden, ble fabregas her Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 10. oktober 2009 Del Skrevet 10. oktober 2009 Merida på vei vekk: http://www.skysports.com/story/0,19528,12876_5620639,00.html Har kontrakt ut juni 2010 og vil ikke underskrive ny. Veldig synd. Hadde trua på at gutten kunne ta over for Fab om et par år Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 10. oktober 2009 Del Skrevet 10. oktober 2009 Nå syntes jeg du overdriver litt. Det som står i artikkelen er at han ikke har bestemt seg for om han vil bli eller ikke, han utelukker ikke at han kan underskrive en ny kontrakt. Lenke til kommentar
Tumbleweed Skrevet 10. oktober 2009 Del Skrevet 10. oktober 2009 Merida på vei vekk: http://www.skysports.com/story/0,19528,12876_5620639,00.html Har kontrakt ut juni 2010 og vil ikke underskrive ny. Veldig synd. Hadde trua på at gutten kunne ta over for Fab om et par år Tja. Jeg tenker Ramsey er Fabregas naturlige etterfølger. Trenger ikke være spansk vettu. Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 10. oktober 2009 Del Skrevet 10. oktober 2009 Håper selvsagt at Merida velger å bli, men jeg rangerer både Ramsey og Wilshere over han, så han kan få problemer med å noen sinne nå fast plass på førstelaget vårt. Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 10. oktober 2009 Del Skrevet 10. oktober 2009 Vel, jeg ønsker at Ramsey tar Denilsons rolle nå som han er skadet. Nå som vi spiller med tre på midten kunne jeg godt tenke meg å se Merida, Song, Ramsey om noen år. Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 10. oktober 2009 Del Skrevet 10. oktober 2009 Hvorfor ikke Fabregas? Denne midtbanen er blant verdens beste om noen år: Ramsey/Wilshere - Song - Fabregas Lenke til kommentar
Nevvis Skrevet 10. oktober 2009 Del Skrevet 10. oktober 2009 Fikk plutselig ståpels med tanke på fremtiden. Vet det blir sagt hvert år, men dette "laget for fremtiden" er faktisk svært nære nå. Se for dere at ingen av dagens lag forsvinner til sommeren, både Djorou, Ramsey, Wilshere, Vela(, Mannone?) osv. får en sesong med en del PL-kamper. Jeg vet det er mange unge spillere, men vi er ikke så langt unna den bredden vi alle savner! Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 10. oktober 2009 Del Skrevet 10. oktober 2009 Vi har også mange lovende spisser på reserve-/juniorlaget. Benik Afobe, Luke Freeman, Roarie Deacon og Sanchez Watt scorer mål på bestilling! Fremtiden er lovende for oss gooners. Lenke til kommentar
Nevvis Skrevet 10. oktober 2009 Del Skrevet 10. oktober 2009 Joda, men mange på reserve- og juniorlaget er litt lenger unna enn neste sesong. Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 10. oktober 2009 Del Skrevet 10. oktober 2009 Bendtner var strålende for Danmark i dag, banens beste spiller. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 10. oktober 2009 Del Skrevet 10. oktober 2009 Bendtner var strålende for Danmark i dag, banens beste spiller. Absolutt. Skjønner ikke hvorfor han får så lite tillit som midtspiss i Arsenal. Jeg er hellig overbevist om at Bendtner kan skåre 20+ mål i løpet av en sesong. Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 10. oktober 2009 Del Skrevet 10. oktober 2009 Jeg er heller ikke sikker på hvorfor han ikke brukes som midtspiss, men han blir jo faktisk brukt på venstrekanten for Danmark nå også, overraskende nok. Bendtner har uansett vokst teknisk synes jeg og har blitt en mye smartere spiller, rett og slett genial den pasningen han hadde innenfor 16 - meteren over forsvaret til Sverige, følsom og med underskru, et under at hans lagkamerat ikke klarte å få den i mål/på mål. Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 10. oktober 2009 Del Skrevet 10. oktober 2009 Tror det er fordi RvP ikke vil spille kant. Så har jeg også lest at Wenger ønsker å utvikle noen av Bendtner andre kvaliteter ute på kanten. Vet ikke om det er sant men... Lenke til kommentar
Prinz Poldi Skrevet 10. oktober 2009 Del Skrevet 10. oktober 2009 (endret) Jeg er heller ikke sikker på hvorfor han ikke brukes som midtspiss, men han blir jo faktisk brukt på venstrekanten for Danmark nå også, overraskende nok. Bendtner har uansett vokst teknisk synes jeg og har blitt en mye smartere spiller, rett og slett genial den pasningen han hadde innenfor 16 - meteren over forsvaret til Sverige, følsom og med underskru, et under at hans lagkamerat ikke klarte å få den i mål/på mål. De y drt vorrdi RVP er best som midtbapiss otg han fivv ikke overlate fplaasen til Bedtenerr utn mkamp. Endret 10. oktober 2009 av Hegland Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 10. oktober 2009 Del Skrevet 10. oktober 2009 Eh, vært på flaska Hegland? Lenke til kommentar
Prinz Poldi Skrevet 10. oktober 2009 Del Skrevet 10. oktober 2009 Det viktigse nå er åmopprettholde den gode formen vi jhar hatt mot Eventron og Blackburn, og knuse alt faenskape vå møite på vår vei mot Prem9er-League-gull. Wisbatov: <3 Jeg elasker deg Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 10. oktober 2009 Del Skrevet 10. oktober 2009 Lykke til Hegland, elsker deg og haha, . Lenke til kommentar
Prinz Poldi Skrevet 10. oktober 2009 Del Skrevet 10. oktober 2009 Dette kommer sikkert til å bli slettet (buuuh:(), men jeg vil bare si atjeg elsker ve eom holder fotballforumet gående, jeg elsker dere allforumet å leve <3;(! Lenke til kommentar
Prinz Poldi Skrevet 10. oktober 2009 Del Skrevet 10. oktober 2009 Bendtner var strålende for Danmark i dag, banens beste spiller. Absolutt. Skjønner ikke hvorfor han får så lite tillit som midtspiss i Arsenal. Jeg er hellig overbevist om at Bendtner kan skåre 20+ mål i løpet av en sesong. Tror du han kan crose flere mll enn Eduardo og van Persie? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå