andre3028 Skrevet 4. oktober 2009 Del Skrevet 4. oktober 2009 fader for en kamp er så kos å se på når arsenal spiller sånn Lenke til kommentar
Prinz Poldi Skrevet 4. oktober 2009 Del Skrevet 4. oktober 2009 Er i ekstase enda. Måten vi angriper idag er rett og slett til å få reisning av. Scorer noen fantastiske mål, og vi er tre trekk foran Blackburn hele veien. Jeg tvilte ikke et sekund på at denne kampen var vår, selv etter 1-2. Rosicky gjør en veldig bra kamp, hadde nesten glemt hvor god han er. Cesc er uncanny, 10-12 pasninger idag som du blir sittende og måpe. Ellers synes jeg Robin van Persie gjør en glimrende kamp idag, han begynner å nærme seg en formtopp. Flere andre ser ut til å gjøre det samme, og jeg tror det kan bli ordentlig gøy fremover. Og måten Cesc feirer på, blir helt shaky. Alle sier han drar til Barca, men han har ikke gitt oss noen grunn til å tvile på han enda. Hold trua gutter. For en spiller. Lenke til kommentar
GrandMa Skrevet 4. oktober 2009 Del Skrevet 4. oktober 2009 Ahhh. Nå mangler det bare at kidza knuser Pool i Mikke Mus-cupen om en stund. Lenke til kommentar
Junior91 Skrevet 4. oktober 2009 Del Skrevet 4. oktober 2009 Mikke Mus cupen faktisk. Lenke til kommentar
Prinz Poldi Skrevet 4. oktober 2009 Del Skrevet 4. oktober 2009 Vet ikke hvilket lag Liverpool stiller med? Spiller de med reservene de og så tror jeg vi tar dem. Lenke til kommentar
GrandMa Skrevet 4. oktober 2009 Del Skrevet 4. oktober 2009 Ikke sikkert de stiller med reservene. Man får bare vente å se. Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 4. oktober 2009 Del Skrevet 4. oktober 2009 Benitez føler nok at han må vinne noe i år, tviler på at Liverpool stiller like reserve - preget som dere. Flott spill av Fabregas i dag. Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 4. oktober 2009 Del Skrevet 4. oktober 2009 Mikke Mus cupen faktisk. =) Lenke til kommentar
Prinz Poldi Skrevet 4. oktober 2009 Del Skrevet 4. oktober 2009 Se filmen hos Youtube Name me a centre-half in the world that can do that! Name me one! Lenke til kommentar
laurell Skrevet 4. oktober 2009 Del Skrevet 4. oktober 2009 Hyyl, at jeg var på jobb i dag passet jo ikke bra Herregud for en kamp, og jeg fikk bare følgde den fra vg-live... In Fabregas we trust, for en mann! Lenke til kommentar
JRL Skrevet 4. oktober 2009 Del Skrevet 4. oktober 2009 Og måten Cesc feirer på, blir helt shaky. Alle sier han drar til Barca, men han har ikke gitt oss noen grunn til å tvile på han enda. Hold trua gutter. For en spiller. indeed! var veldig fint å se den feiringa Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 4. oktober 2009 Del Skrevet 4. oktober 2009 Rett og slett herlig av Fabregas i dag. Alt. Assistene, målet (herlig assist av Rosicky som er klasse btw) og mest av alt feiringen. Captain's shift. Lenke til kommentar
PrettyBoy Skrevet 5. oktober 2009 Del Skrevet 5. oktober 2009 Må bare si grattis md seieren, Toppspill av Fabregas.. Lenke til kommentar
Justin_Sane Skrevet 5. oktober 2009 Del Skrevet 5. oktober 2009 Feiringen til Fabregas var det beste av alt! Lenke til kommentar
invalid_user Skrevet 6. oktober 2009 Del Skrevet 6. oktober 2009 http://fourfourtwo.com/news/england/39071/default.aspx What the fuck? Hvorfor finnes disse ryktene egentlig? 1. Chelsea kan ikke kjøpe/registrere spillere i januar. Det er vel ikke så sannsynlig at hele straffen blir tilbaketrukket? 2. Wenger sa etter kampen at Vieira ikke rakk Arsenal-kampen på søndag pga. trafikkproblemer. For å ikke la en London-tur gå i dass, bestemte han seg i stedet for å dra på SB og se en storkamp. Det er min teori. Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 6. oktober 2009 Del Skrevet 6. oktober 2009 http://www.skysports.com/story/0,19528,11661_5614377,00.html Ser dere, Arsenal er den store stygge ulven. Ikke Adebayor, mannen er jo en kjernekar! Fantastisk fyr. Lenke til kommentar
JRL Skrevet 6. oktober 2009 Del Skrevet 6. oktober 2009 hehe. arsenal hadde ikke råd til å betale lønna hanne=å bli presset ut Lenke til kommentar
GrandMa Skrevet 6. oktober 2009 Del Skrevet 6. oktober 2009 Jeg er så jævlig glad den drittstøvelen er dratt. Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 6. oktober 2009 Del Skrevet 6. oktober 2009 Fikk ikke sett Blackburn kampen på søndag, men så den i reprise på ATVO. For en kamp! Fantastisk prestasjon av Fabregas på 4-2 målet. Syke greier. Håper dette storspillet fortsetter. Vi trenger full pott før vi møter Chelsea i November. Lenke til kommentar
Justin_Sane Skrevet 7. oktober 2009 Del Skrevet 7. oktober 2009 "We know that we will lose two midfielders in January. John Obi Mikel and Michael Essien will be in Angola for the African Cup of Nations. Jeg tar han selv lett til Arsenal i januar. Da mister vi Song Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå