Gå til innhold

Highbury - Proud to be a Gooner!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er i ekstase enda. Måten vi angriper idag er rett og slett til å få reisning av. Scorer noen fantastiske mål, og vi er tre trekk foran Blackburn hele veien. Jeg tvilte ikke et sekund på at denne kampen var vår, selv etter 1-2. Rosicky gjør en veldig bra kamp, hadde nesten glemt hvor god han er. Cesc er uncanny, 10-12 pasninger idag som du blir sittende og måpe. Ellers synes jeg Robin van Persie gjør en glimrende kamp idag, han begynner å nærme seg en formtopp. Flere andre ser ut til å gjøre det samme, og jeg tror det kan bli ordentlig gøy fremover.

Og måten Cesc feirer på, blir helt shaky. :) Alle sier han drar til Barca, men han har ikke gitt oss noen grunn til å tvile på han enda. Hold trua gutter. For en spiller.

Lenke til kommentar

http://fourfourtwo.com/news/england/39071/default.aspx

What the fuck? Hvorfor finnes disse ryktene egentlig?

1. Chelsea kan ikke kjøpe/registrere spillere i januar. Det er vel ikke så sannsynlig at hele straffen blir tilbaketrukket?

2. Wenger sa etter kampen at Vieira ikke rakk Arsenal-kampen på søndag pga. trafikkproblemer. For å ikke la en London-tur gå i dass, bestemte han seg i stedet for å dra på SB og se en storkamp. Det er min teori.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...