JRL Skrevet 4. oktober 2009 Del Skrevet 4. oktober 2009 haha, vermaelen igjen! han må begynne å bli en fan favoritt nå Lenke til kommentar
invalid_user Skrevet 4. oktober 2009 Del Skrevet 4. oktober 2009 Når JRL dobbeltposter, vet man at det er lite aktivitet i tråden. Hva skjer gutta? Herlig "snuoperasjon", men man må stille spørsmålstegn til forsvaret og Mannone på baklengsmålene. Van Persie fortsetter scoringsformen og ikke minst målkontoen mot Blackburn, og Arshavin scorer igjen. Cesc med 2 assists. Og Vermaelen, for en spiller. Half man/half amazing. Liker generelt hvordan angresspillet vårt flyter. Hot damn for et innlegg av Rosicky i det 44. minutt. Er så glad at han er tilbake! Lenke til kommentar
NT84 Skrevet 4. oktober 2009 Del Skrevet 4. oktober 2009 fantastisk kamp så langt! morsomt å se thierry henry på tribunen også Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 4. oktober 2009 Del Skrevet 4. oktober 2009 Artig kamp. Syke Fabregas. Vermaelen toppscorer snart eller? Lenke til kommentar
NT84 Skrevet 4. oktober 2009 Del Skrevet 4. oktober 2009 Artig kamp. Syke Fabregas.Vermaelen toppscorer snart eller? Ja, han er toppscorer i klubben med 5 mål Lenke til kommentar
Prinz Poldi Skrevet 4. oktober 2009 Del Skrevet 4. oktober 2009 "Fortsetter det sånn blir det 10-10!" Hva i helvete kommentatoren babler om vet jeg ikke. Vi har FULL kontroll, og det er en nytelse å se på når vi spiller fotball. Det som slår meg er hvor mange KVALITETSSPILLERE vi har på banen! Det er en fryd å se på Fabregas, Rosicky, Arshavin, Van Persie. Innlegget fra Rosicky til Cesc gir enhver fotballelsker med respekt for seg selv orgasme. Rosicky har vært fantastisk. De to målene til Blackburn er to arbeidsuhell. Vil ikke laste Vermaelen for førstemålet, det var en veldig vanskelig ball å forsvare seg mot, og headingen var totalt på måfå. Den skal Mannone ta, menmen. Andre er en deflection, ingenting å gjøre med. Også helt VANVITTIG at RvP ble blåst av for frispark helt på slutten. Fradømt en enormt stor målsjanse, sannsynligvis et mål, vi hadde kommet to mot en når RvP hadde spilt Cesc. Men vi kommer til å score 3+ neste omgang, so no worries. Og Vermaelen er nesten for god til å være sann. For en mann! Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 4. oktober 2009 Del Skrevet 4. oktober 2009 (endret) "Fortsetter det sånn blir det 10-10!" Hva i helvete kommentatoren babler om vet jeg ikke. Det er jo satt på spissen for å påpekte at det er og kommer til å bli mye mål. 3-2 etter en halvtime er jo relativt mye. kontroll på slutten men ligger under 2 ganger. Ja, dere er mye bedre enn Blackburn, men på 3-2 har dere ikke full kontroll. Endret 4. oktober 2009 av Sir Game Lenke til kommentar
Torstein Skrevet 4. oktober 2009 Del Skrevet 4. oktober 2009 Har noen en bra stream til denne kampen? Send evt på pm Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 4. oktober 2009 Del Skrevet 4. oktober 2009 Heldige der, skulle vel vært straffe. Aaaaaich , for et skudd Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 4. oktober 2009 Del Skrevet 4. oktober 2009 Festlig kamp Ingen av laga har kontroll bakover for en femmer i 2.omg sålangt Lenke til kommentar
invalid_user Skrevet 4. oktober 2009 Del Skrevet 4. oktober 2009 (endret) "Fortsetter det sånn blir det 10-10!" Hva i helvete kommentatoren babler om vet jeg ikke. Vi har FULL kontroll, og det er en nytelse å se på når vi spiller fotball. Flott at du er såpass rolig, for det er faen ikke jeg. Vi er utrolig shaky bakover, får hjertet i halsen hver eneste gang Blackburn kontrer. Blackburn snytt for straffe også. Men DEN skal du sette, van Persie. Skulle vært Cescs fjerde (!) assist i dag. :/ FABREJIZZ!!! Og Rozza assist! Helvete, Cescy skulle vært kaptein på Fantasy i dag. Endret 4. oktober 2009 av iRoman Lenke til kommentar
Torstein Skrevet 4. oktober 2009 Del Skrevet 4. oktober 2009 (endret) Å herreguuuud!!! JAAAAA Ja, iRoman, søren at jeg ikke tok Fabregas som kaptein på fantasy Endret 4. oktober 2009 av Torstein! Lenke til kommentar
Torstein Skrevet 4. oktober 2009 Del Skrevet 4. oktober 2009 Walcott!!! Herregud for en kamp! Fabregas 4 assist.. helt greit. Lenke til kommentar
Kleivis Skrevet 4. oktober 2009 Del Skrevet 4. oktober 2009 FY FAEN FOR EN ORGASME AV EN FOTBALLKAMP! Lenke til kommentar
Junior91 Skrevet 4. oktober 2009 Del Skrevet 4. oktober 2009 Blir alltid målfest mot Blackburn. Slår aldri feil. Lenke til kommentar
JesharushanN Skrevet 4. oktober 2009 Del Skrevet 4. oktober 2009 Fy fader, jeg har ikke ORD! Kan ikke beskrive hvor god Cesc var i dag. Har en spiller dominert en kamp i like stor grad som Cesc gjorde i dag? Tidenes klareste 10'er på børsen er herved kjent. Herregud jeg er så sykt glad for at vi har Cesc og jeg kommer til å grine den dagen han stikker. Makan til fotballspiller. Lenke til kommentar
Torstein Skrevet 4. oktober 2009 Del Skrevet 4. oktober 2009 Enig! Soleklar 10'er på børsen det der. Får nyte han så lenge vi har han.. Lenke til kommentar
123321123321 Skrevet 4. oktober 2009 Del Skrevet 4. oktober 2009 Det er så godt å se at det fungerer. Mye av grunnen til at Cesc spiller så bra som han gjør idag er vel at vi har fått en trygghet defensivt på midten, Song. Når han tar det defensive ansvaret han gjør, tillater det at Fabregas kan slippe seg mye mer løs fremover. Eneste negative idag var vel at forsvaret var litt shaky og Manonne ikke helt stod like bra som sist. Også når Walcott, Bendtner og Ramsey får komme inn på slutten og holde lekestue er kampen komplett. For idag var det skikkelig Arsenal-fotball, og jeg elsker det! La oss håpe de fortsetter å spille slik. Lenke til kommentar
invalid_user Skrevet 4. oktober 2009 Del Skrevet 4. oktober 2009 Song var helt grei i dag, syns ikke han gjorde så mye ut av seg. Jeg tror at grunnen til at Cesc spilte så fantastisk i dag var at han spiller med tre andre kloke fotballhoder. De jeg snakker om er Arshavin, Rosicky og van Persie. Med en slik offensiv rekke blir det utrolig mye bevegelse og eleganse, så det er ikke rart at han stråler. Nesten som denne midtbanen er bedre enn Rozza - Cesc - Flamini - Hleb. Og Torstein, please, du får det til å høres ut som om Cesc er på lån fra Barca. Det er nå ingen tvil om at han skal tilbake til Catalonia etter hvert, men når den dagen kommer får Barca jammen punge ut ikke mindre enn £60m. Cesc er vår. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå