Gå til innhold

Highbury - Proud to be a Gooner!

Anbefalte innlegg

La oss ikke ta den diskusjonen her, Latias? Det er flaks når man scorer på overtid av overtid.

Åja, da så.

Det er flaks å score på overtid av overtid (selv om det var riktig av dommeren), men det er ikke flaks når man scorer mål på offside. Takk for at du fikk det oppklart. ;)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Ja, målet til Arshavin var soleklar offside, men hvem faen bryr seg:P ?

Ja, hvem bryr seg? Når Arsenal får dommerhjelp, så er det ikke flaks, men dyktighet...

Vi må bare èn helg tilbake for å finne en kamp Manutd hadde flaks i. (Nå mener jeg ikke at dere vant ufjortjent mot City, men dere hadde flaks på slutten)

Dere vant fortjent i dag, men dere hadde flaks. Skjønner du nå hvor latterlig det utsagnet var?

Ikke drit deg ut, Latias. Vi hadde avgjort kampen før Arshavin fikk målet sitt.

Lenke til kommentar

Deilig å vinne, målet til Arshavin var en rein klasse til tross offside, jeg klager ikke for vi har vunnet uansett. Noe annet hvis det stod 0-0 og det ble et slikt mål som dette.

Diaby var veldig bra idag, Eboue også. Fyfaen, Jeg elsker dem alle sammen, de kjempet som et lag og vant som et lag!!!

Endret av Fox
Lenke til kommentar
Det er også flaks når man får dommerhjelp på det nivået dere fikk i dag, så jeg forstår godt Latias sitt poeng. Noen brukere bør tenke over hvor store dobbelmoralister de er.

Ja, vi hadde flaks, men vi hadde avgjort kampen FØR Arshavin sitt mål. (Det var Arshavin sitt mål som var offside)

At dere ikke forstår at dere hadde flaks mot City, sier sitt. Men nå gidder jeg ikke ta denne diskusjonen......

Lenke til kommentar

Ja, hvem bryr seg? Når Arsenal får dommerhjelp, så er det ikke flaks, men dyktighet...

Vi må bare èn helg tilbake for å finne en kamp Manutd hadde flaks i. (Nå mener jeg ikke at dere vant ufjortjent mot City, men dere hadde flaks på slutten)

Dere vant fortjent i dag, men dere hadde flaks. Skjønner du nå hvor latterlig det utsagnet var?

Morsomt hvordan folk kan tro at kamper er avgjort på 1-0 med fem minutter igjen å spille.

Uansett, det var ikke poenget. Du sa du ikke brydde deg om at det var offside på målet. Hvorfor bryr du deg om ett mål United får på overtid?

Lenke til kommentar

Og jeg som nettopp hadde fjerna Fox fra ignore.. :(

Så ikke kampen, så vet ikke om vi hadde noe dommerhjelp utenom offside-målet, men om dette var den eneste gangen synes jeg ikke det hadde så alt for mye å si. Var vel på tampen av kampen uansett.

Begge lag har hatt flaks. Er det ikke litt absurd tema å krangle om?

Lenke til kommentar

Morsomt hvordan folk kan tro at kamper er avgjort på 1-0 med fem minutter igjen å spille.

Uansett, det var ikke poenget. Du sa du ikke brydde deg om at det var offside på målet. Hvorfor bryr du deg om ett mål United får på overtid?

Olympiakos hadde ikke sjans. Det var gameover selv om det var 5 minutter igjen.

For å være ærlig bryr jeg meg ikke en dritt om United og om du leser innlegget mitt igjen, vil du forstå hvorfor jeg skrev at United hadde flaks.

Lenke til kommentar

Vito Mannone

Bacary Sagna

William Gallas

Thomas Vermaelen

Gael Clichy

Alex Song

Cesc Fabregas ©

Abou Diaby

Tomas Rosicky

Andrey Arshavin

Robin Van Persie

Dette laget kan gå mange veier, det beste hadde vært sånn:

Mannone

Sagna - Gallas - Vermaelen - Clichy

Diaby - Song - Fabregas

Arshavin - van Persie - Rosicky

Noe defensivt hjemme mot Blackburn, men vi får se.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...