MartinF Skrevet 29. september 2009 Del Skrevet 29. september 2009 Men helvette da.. Hvor er målet?! Lenke til kommentar
wûst Skrevet 29. september 2009 Del Skrevet 29. september 2009 (endret) Nekter og godta det hvis vi ikke scorer i kveld. Men i helvette, er det en mur baki der jeg ikke ser? Gammern i målet står jo som om livet til familien står på spill Endret 29. september 2009 av Sattern Lenke til kommentar
Latias Skrevet 29. september 2009 Del Skrevet 29. september 2009 Haha, det var på tide. Lenke til kommentar
stizzen Skrevet 29. september 2009 Del Skrevet 29. september 2009 JADDAAA!! Nydelig av Cesc, nydelig av Eduardo Lenke til kommentar
Torstein Skrevet 29. september 2009 Del Skrevet 29. september 2009 jaaaaaaaa!!!!!! endelig fuckings endelig!!!!!!!11 Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 29. september 2009 Del Skrevet 29. september 2009 JA FOR FAEN! Så jævla fortjent Lenke til kommentar
Torstein Skrevet 29. september 2009 Del Skrevet 29. september 2009 ARSHAVIN!!! JAAAAAAAAA Lenke til kommentar
wûst Skrevet 29. september 2009 Del Skrevet 29. september 2009 (endret) JA!!! ARSHAVIN! Ehh...MEGA-offside? Endret 29. september 2009 av Sattern Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 29. september 2009 Del Skrevet 29. september 2009 Greit nok med målet der, men var klar offside. La oss ikke nekte for det. Lenke til kommentar
stizzen Skrevet 29. september 2009 Del Skrevet 29. september 2009 ARSHAVIIIIIN Offside, men bryr jeg meg? NEEEI Vi spiller så sykt bra nå Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 29. september 2009 Del Skrevet 29. september 2009 22 - 6 i skuddforsøk Rimelig greit at vi vinner da... Lenke til kommentar
wûst Skrevet 29. september 2009 Del Skrevet 29. september 2009 Vi kan like greit bare vinne med slik knusing. Og der er det slutt! Greit resultat, men kunne vært en del flere scoringer. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 29. september 2009 Del Skrevet 29. september 2009 Forresten, jeg likte Alsaker som CL kommentator! Ny opplevelse, positiv opplevelse! Lenke til kommentar
JesharushanN Skrevet 29. september 2009 Del Skrevet 29. september 2009 FYTTI KATTA FOR EN DEILIG seier! Ja, målet til Arshavin var soleklar offside, men hvem faen bryr seg:P ? Avslutningen var det klasse over! Bring on Blackburn! Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 29. september 2009 Del Skrevet 29. september 2009 Ja, målet til Arshavin var soleklar offside, men hvem faen bryr seg:P ? Jeg bryr meg. For jeg vet vi kommet til å klage om noe sånn hadde skjedd mot oss. Men når vi likevel er så overlegen i sjansestatistikken og ellers, så er det greit at det står 2-0 ved slutt her. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 29. september 2009 Del Skrevet 29. september 2009 (endret) Ja, målet til Arshavin var soleklar offside, men hvem faen bryr seg:P ? Ja, hvem bryr seg? Når Arsenal får dommerhjelp, så er det ikke flaks, men dyktighet... Vi må bare èn helg tilbake for å finne en kamp Manutd hadde flaks i. (Nå mener jeg ikke at dere vant ufjortjent mot City, men dere hadde flaks på slutten) Dere vant fortjent i dag, men dere hadde flaks. Skjønner du nå hvor latterlig det utsagnet var? Endret 29. september 2009 av Latias Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 29. september 2009 Del Skrevet 29. september 2009 Hadde vi flaks? PÅ hvilken måte? Kjørte jo over dem i 85+ minutter. hadde 22 skudd! burde vunnet med 4 eller 5 mål med så mange sjanser. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 29. september 2009 Del Skrevet 29. september 2009 (endret) Hadde vi flaks? PÅ hvilken måte? Kjørte jo over dem i 85+ minutter. hadde 22 skudd! burde vunnet med 4 eller 5 mål med så mange sjanser. Da vil jeg gjerne vite hvordan United hadde flaks mot City. Dominerte hele kampen, kom til sjanser hele tida. City kom bare til fire sjanser i løpet av hele kampen, og scoret på tre av dem. Og av de tre målene, så var to av dem gavepakker fra United. United burde også ha vunnet kampen med fire-fem mål. Og jeg har ikke sagt noe om at dere hadde flaks. Det var bare for å vise hvor latterlig utsagn JesharushanN (og et par andre i tråden) kom med. Endret 29. september 2009 av Latias Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 29. september 2009 Del Skrevet 29. september 2009 La oss ikke ta den diskusjonen her, Latias? Det er flaks når man scorer på overtid av overtid. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå