Gå til innhold

Highbury - Proud to be a Gooner!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Top of the league, gutta. Nå vil jeg se litt mer liv her inne. :)

 

Veldig bra kamp i dag. Ble veldig spennende takket være en tabbe av Clichy, men han er tilgitt siden han har levert en fantastisk sesong så langt. Han er i tillegg kalt opp til det franske landslaget for første gang og får prøvd seg mot Congo/Spania. PLs (om ikke verdens) beste venstreback for tiden, IMO. :> Adebayor scorer igjen, Eduardo viser at han avslutter fra alle slags vinkler og Senderos spiller en veldig bra kamp. I tillegg avgir Chelsea, United og Tottenham poeng, for en helg. :D

Lenke til kommentar

Veldig enig med deg.

 

Senderos spiller definitivt sin beste kamp hittil i år og håper han fortsetter med den gode formen.

Eduardo sitt mål var nydelig, men dagens store mann er vel Adebayor.

2 mål og 1 assist er vel ikke mer å si. Flamini viser stor arbeidsstyrke og jeg forventer

snart at en ny kontrakt er undertegnet. Clichy hadde en liten tabbe som gjorde at presset til City økte ganske dramatis, men dette kan skje den beste,

 

Top of the league!!

Lenke til kommentar
Joda bare hyggelig å ta 6 poeng fra manu. Nå skal dere ta gullet! :D

 

6 poeng? Det er vel 5, men vi må vel først vinne morgen dagens kamp først? Det er ikke 100% sikkert at det blir seier.

Så vidt meg bekjent er 2 x 3 = 6. City vant begge kampene mot Man Utd denne sesongen, og derfor har de "tatt" seks poeng.

 

Goscinny ;)

Lenke til kommentar
11? Det er bare oppført 9 på Arsenal.com.

 

Flamini er sansynligvis tilbake og det er kanskje Almunia også

 

 

Jeg siterer gunners.no

 

Foran Blackburnkampen mandag kveld lider Arsénes lag av store skadeproblemer. Hele 11 mann er ute på grunn av skader eller Afrikamesterskapet.

 

Rosicky(hamstring), Van Persie(lår) og Djourou(lyske) er alle definitivt ute. Diaby(legg) og Denilson(hamstring) er sannsynligvis i samme kategorien.

 

Almunia er bra av tommelen han vred i forrige uke, men har pådratt seg sykdom og er tvilsom.

 

Flamini(hamstring) er også tvilsom, det samme med Senderos(kne).Det vil bli tatt en nærmere vurdering på disse i løpet av mandag.

 

Song, Eboue og Toure spiller finale og bronsefinale i Afrikamesterskapet lørdag og søndag, og er i utgangspunktet ute. Wenger åpner imidlertid for å bruke Toure hvis Senderos ikke blir klar, selv om han ser at det kan bli i tøffeste laget for Ivorianeren. Alternativene er Gilberto eller Hoyte som midtstoppere ved siden av Gallas.

 

Uansett innrømmer sjefen at troppen nå er tynet maksimalt.

 

 

Goscinny, han misforstod. Han trodde at det var snakk om serieledelse, vi ligger to poeng foran nå. Hvis vi vinner imorgen, da ligger vi fem poeng foran.

Lenke til kommentar

Livsviktig å utnytte Uniteds poengtap i dag, men jeg frykter en frustrerende kamp. Laget fra VG Nett:

 

Lehmann, Sagna, Gallas, Senderos, Clichy, Fabregas, Flamini, Silva, Hleb, Adebayor, Eduardo

 

Reserver:

Fabianski, Bendtner, Traore, Justin Hoyte, Gilberto

 

Hvorfor er Gilberto både på benken og på banen? De mener vel ikke Kerrea Gilbert, da? I såfall syns jeg det var litt vel mange forsvarspillere på benken. Og hvis Gilberto starter, så betyr det vel at vi spiller 4-5-1 med Dudu som ving? Arg.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...