Gå til innhold

Highbury - Proud to be a Gooner!

Anbefalte innlegg

Irriterende subs òg. Greit nok at shava ikke helt hadde dagen, men diaby burde heller gått ut istedetfor vP.

Edit: Er enig med deg Sir Game, men før denne sesongen har vi ikke akkurat hatt Fortuna på laget. Får håpe vi har samlet opp en kvote som vi kan bruke av denne sesongen. :)

Endret av Bushmann
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Litt heldig seier, men herregud så deilig. Når det ble lagt til 5 minutter var jeg brennsikker på at dette skulle bli enda en kamp med et omstridt overtids-mål. Heldigvis greide vi og holde unna.

Mannone står som en helt idag og skal ha mesteparten av æren. Rett og slett en perfekt utført kamp. Imponerende.

Lenke til kommentar
Dere vant, men det var ikke fortjent. Mannone mom, liten tvil om det. Men han bør sende Zamora takkekort for å fått navnet sitt på kartet - for herreguuuud for en patetisk avslutter.

Akkurat som de 3 andre. Er vel et typisk kjennetegn for ett topplag.

Åjaa, men da er jeg enig.

Liverpool hadde flaks som vant 6-1 og vi 0-2, når Stoke ikke hadde et skudd på mål.

Men ja, Arsenal hadde sine sjanser de også. Er heller ikke meninga og "sutre" i tråden deres, men jeg vil presisere at det ikke bare er de andre topplagene som har sine marginer. Det er lett å bli blindet når sitt eget lag spiller.

Når nevnte jeg at Liverpool og Manutd hadde flaks i dag? Begge vant fortjent.

Vi må bare èn helg tilbake for å finne en kamp Manutd hadde flaks i. (Nå mener jeg ikke at dere vant ufjortjent mot City, men dere hadde flaks på slutten)

Lenke til kommentar

Hadde en del flaks mot Arsenal på OT da, så er nok ikke så mye å klage over. Helt sykt av Mannone. Sett litt av han med broren min for reservene, og han har jo faktisk alltid virket litt usikker og "dårlig", mens han Tskjekny eller whatever faktisk virket god, hvis ikke bedre enn Mannone. Men av det jeg har sett av høydepunktene nå, virker det som Mannone har det som trengs. Spennende for han, men tror ikke han kan bare ta plassen til Almunia så lett.

Lenke til kommentar
Hvorfor hadde vi flaks på slutten? Da vil jo det si at vi hadde uflaks også siden vi slapp inn et mål på slutten. Det går mao. opp i opp.

Hvorfor dere hadde flaks? Vel, pga kampen aldri skulle ha blåst av for lengst. Hvertfall 30 sek før. Derfor hadde dere flaks.

Ut i fra hva har lest, så skulle kampen vært avblåst 95.26, da har tillegget fra feiringen til City tatt med. Og Owen scorte 95.27.. så det var vell greit nok det..

Lenke til kommentar
Hvorfor hadde vi flaks på slutten? Da vil jo det si at vi hadde uflaks også siden vi slapp inn et mål på slutten. Det går mao. opp i opp.

Hvorfor dere hadde flaks? Vel, pga kampen aldri skulle ha blåst av for lengst. Hvertfall 30 sek før. Derfor hadde dere flaks.

Ut i fra hva har lest, så skulle kampen vært avblåst 95.26, da har tillegget fra feiringen til City tatt med. Og Owen scorte 95.27.. så det var vell greit nok det..

Ja det er beklagelig at han ikke blåste idet Owen mottok ballen innenfor straffefeltet. Skulle hatt stoppeklokke, sugd enda mer sjarm ut av denne sporten.

Lenke til kommentar

Da stopper vi offtopicen.

EDIT: Innlegget mitt var da rimelig klart, var det ikke? 5 innlegg er slettet, send meg heller en PM dersom man er uenig i hvordan trådene på fotballforumet fungerer, eller åpne en tråd i tilbakemeldingskategorien vår :).

Endret av Alastor
Lenke til kommentar

Mange her som har kjøpt drakt på Emirates? Faren til en venn av meg skal over der å se Arsenal mot AZ, så skulle han kjøpe med drakt hjem til meg.

Det jeg lurte på var om det er stor forskjell på størrelse fra draktene til normale klær igjen? Jeg bruker XL normalt, skal jeg da gå for en mye større drakt der ifra?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...