Gå til innhold

Highbury - Proud to be a Gooner!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ble veldig overrasket over at vi hadde 61% possession. For meg ser det ut som vi blir tidvis rundspilt av Fulham. Vår unge mafioso har stått glimrende! Min største frykt før kampen, men han har virkelig overbevist. Det er sentralt på midten vi sliter. Song har spilt seg mer og mer inn, men de to andre har vært svake. Cesc slurver mye og Diaby... er Diaby. Får ikke til noe som helst.

Jeg har likevel en god følelse før andre omgang. Vi vinner 2-0, to scoringer av Arshavin.

Endret av Hegland
Lenke til kommentar

Mannone, BB idag! :D:D:D

Forsvaret vårt var også jævlig bra, deilig å se at vi vinner hodeduell hele tiden. Noe som vi ikke gjorde før, bedre samspill mellom Gallas og Vermaelen. Synd at det kan ikke sies det samme med midtbane, de er nok ikke helt i form idag. Jeg misliker Diaby, jeg mener at han er det sorte hull for vårt lag. Midtbane blir til to når Diaby er der, istedenfor 3. Cesc var heller ikke bra. Jaja... Men vi vant!!!

Endring: En på annet forum fortalte meg at Diaby tapte 11 av 12 dueller(!), det sier sitt!

Endret av Fox
Lenke til kommentar
Dere vant, men det var ikke fortjent. Mannone mom, liten tvil om det. Men han bør sende Zamora takkekort for å fått navnet sitt på kartet - for herreguuuud for en patetisk avslutter.

Akkurat som de 3 andre. Er vel et typisk kjennetegn for ett topplag.

Åjaa, men da er jeg enig.

Liverpool hadde flaks som vant 6-1 og vi 0-2, når Stoke ikke hadde et skudd på mål.

Men ja, Arsenal hadde sine sjanser de også. Er heller ikke meninga og "sutre" i tråden deres, men jeg vil presisere at det ikke bare er de andre topplagene som har sine marginer. Det er lett å bli blindet når sitt eget lag spiller.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...