Latias Skrevet 25. september 2009 Del Skrevet 25. september 2009 Først Tevez, så Ade. Hvem blir neste? Dumme spillere. Jeg tipper Lescott og hans vakre tryne Blir vel Barry, i og med at City møter Villa på Villa Park i neste serierunde. Lenke til kommentar
TomWhittaker Skrevet 26. september 2009 Del Skrevet 26. september 2009 Van Persie - Why players exaggerate fouls Svaret må eg sei framsto som forfriskande ærleg. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 26. september 2009 Del Skrevet 26. september 2009 Ligacupens 4. runde Arsenal - Liverpool Lenke til kommentar
JesharushanN Skrevet 26. september 2009 Del Skrevet 26. september 2009 Ligacupens 4. rundeArsenal - Liverpool Blir spennende å se om Wenger tør å satse ungt her. Liverpool derimot......... Lenke til kommentar
Diablo007 Skrevet 26. september 2009 Del Skrevet 26. september 2009 Wenger kommer til å gjøre det. Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 26. september 2009 Del Skrevet 26. september 2009 Sick saves at den "nye" keeperen deres. Ukjent for meg i alle fall. Lenke til kommentar
fox Skrevet 26. september 2009 Del Skrevet 26. september 2009 Mye tull og tabber der ute, argh!!! Mannone var veldig bra i 40min, får håpe at han fortsetter med det Lenke til kommentar
TomWhittaker Skrevet 26. september 2009 Del Skrevet 26. september 2009 Mannone: bra. Fabregas: slurvete. Resten: middels. Lenke til kommentar
Prinz Poldi Skrevet 26. september 2009 Del Skrevet 26. september 2009 (endret) Ble veldig overrasket over at vi hadde 61% possession. For meg ser det ut som vi blir tidvis rundspilt av Fulham. Vår unge mafioso har stått glimrende! Min største frykt før kampen, men han har virkelig overbevist. Det er sentralt på midten vi sliter. Song har spilt seg mer og mer inn, men de to andre har vært svake. Cesc slurver mye og Diaby... er Diaby. Får ikke til noe som helst. Jeg har likevel en god følelse før andre omgang. Vi vinner 2-0, to scoringer av Arshavin. Endret 26. september 2009 av Hegland Lenke til kommentar
Nevvis Skrevet 26. september 2009 Del Skrevet 26. september 2009 Diaby mot Rosicky i andre omgang, og kanskje få innpå Dudu. Lenke til kommentar
Anthila Skrevet 26. september 2009 Del Skrevet 26. september 2009 YeSS! Påtide med Van P skåring! Lenke til kommentar
TomWhittaker Skrevet 26. september 2009 Del Skrevet 26. september 2009 Heeeerlig av Mannone! Lenke til kommentar
fox Skrevet 26. september 2009 Del Skrevet 26. september 2009 (endret) Mannone, BB idag! :D:D Forsvaret vårt var også jævlig bra, deilig å se at vi vinner hodeduell hele tiden. Noe som vi ikke gjorde før, bedre samspill mellom Gallas og Vermaelen. Synd at det kan ikke sies det samme med midtbane, de er nok ikke helt i form idag. Jeg misliker Diaby, jeg mener at han er det sorte hull for vårt lag. Midtbane blir til to når Diaby er der, istedenfor 3. Cesc var heller ikke bra. Jaja... Men vi vant!!! Endring: En på annet forum fortalte meg at Diaby tapte 11 av 12 dueller(!), det sier sitt! Endret 26. september 2009 av Fox Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 26. september 2009 Del Skrevet 26. september 2009 Dere vant, men det var ikke fortjent. Mannone mom, liten tvil om det. Men han bør sende Zamora takkekort for å fått navnet sitt på kartet - for herreguuuud for en patetisk avslutter. Lenke til kommentar
fox Skrevet 26. september 2009 Del Skrevet 26. september 2009 Fortjent eller ikke fortjent... Vil si at vi fortjente å vinne idag etter det forsvaret og keeperen våre har gjort idag, men jeg vil heller ikke klage om vi tapte Lenke til kommentar
JesharushanN Skrevet 26. september 2009 Del Skrevet 26. september 2009 Dere vant, men det var ikke fortjent. Mannone mom, liten tvil om det. Men han bør sende Zamora takkekort for å fått navnet sitt på kartet - for herreguuuud for en patetisk avslutter. Akkurat som de 3 andre. Er vel et typisk kjennetegn for ett topplag. Lenke til kommentar
Torstein Skrevet 26. september 2009 Del Skrevet 26. september 2009 Artig spill Nei, det er et dårlig spill. Lenke til kommentar
Diablo007 Skrevet 26. september 2009 Del Skrevet 26. september 2009 Nja. Vi hadde også mange sjanser. Ja, Fabrega spilte utrolig dårlig, men utenom de siste 10 min var han god + assisten hans. Gallas og Vermalen var gode. BB: Vita Mannone Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 26. september 2009 Del Skrevet 26. september 2009 Dere vant, men det var ikke fortjent. Mannone mom, liten tvil om det. Men han bør sende Zamora takkekort for å fått navnet sitt på kartet - for herreguuuud for en patetisk avslutter. Akkurat som de 3 andre. Er vel et typisk kjennetegn for ett topplag. Åjaa, men da er jeg enig. Liverpool hadde flaks som vant 6-1 og vi 0-2, når Stoke ikke hadde et skudd på mål. Men ja, Arsenal hadde sine sjanser de også. Er heller ikke meninga og "sutre" i tråden deres, men jeg vil presisere at det ikke bare er de andre topplagene som har sine marginer. Det er lett å bli blindet når sitt eget lag spiller. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå