Gå til innhold

Highbury - Proud to be a Gooner!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

For første gang på, jeg vet virkelig ikke hvor lenge, ser det nå ut til at vi stiller det beste mulige laget vi har mot Fulham i helga. Det er bra, siden borte mot Fulham sist sesong var en skandale av dimensjoner.

Average Al

Sagna - Gallas - Verminator - Clichy

Fabregas - Song - Rosicky

RvP - Eddy - Arshavin

Sannsynligvis blir ikke de 3 spissene se sånn ut, men jeg synes vi bør prøve det. Definitivt der alle tre har størst potensiale.

Lenke til kommentar
Almunia blir sannsynligvis ikke klar. Får håpe vi bruker Szczesny i mål. Han virker meget solid.

Han hadde også en fantastisk intervju paa ATVO, virket veldig moden.

Jeg synes at selv om han ikke har scoret nok, spiller van Persie veldig bra generelt sett og er en viktig del av flere mål. Synes han burde starte som midtspiss på Emirates, og kanskje la Bendtner/Eduardo spille som midtspiss i bortekamper.

Jeg husker faktisk den siste kampen vi stilte med det beste mulige laget.. Det var bortekamp mot Fulham 07/08 ... Rosicky Flamini Fabregas Hleb Eduardo Adebayor, vi vant 3-0 :) Det var da Rosicky ble skadet.

Lenke til kommentar
En ting jeg har lurt på... Hvorfor bruker ikke RvP den fantastiske venstrefoten sin mer? er det pga den skaden han hadde?

Som midtspiss er han ofte feilvendt når han mottar ballen, og med 2 sterke midtstoppere i ryggen er det ikke lett for en spiller som ikke er veldig fysisk sterk. Derfor burde han spille på kanten hvor han møter backer og kantspillere hvor han kan utfordre, dra seg forbi og skyte, sentre eller legge innlegg.

Men han hadde blant annet en kanon mot Shitty som knuste mot stanga. Var vel den spilleren i Premier League som traff stanga oftest av alle, kanskje derfor han ikke er helt overbevist med å bruke venstreslegga :p

Lenke til kommentar
En ting jeg har lurt på... Hvorfor bruker ikke RvP den fantastiske venstrefoten sin mer? er det pga den skaden han hadde?

Som midtspiss er han ofte feilvendt når han mottar ballen, og med 2 sterke midtstoppere i ryggen er det ikke lett for en spiller som ikke er veldig fysisk sterk. Derfor burde han spille på kanten hvor han møter backer og kantspillere hvor han kan utfordre, dra seg forbi og skyte, sentre eller legge innlegg.

Men han hadde blant annet en kanon mot Shitty som knuste mot stanga. Var vel den spilleren i Premier League som traff stanga oftest av alle, kanskje derfor han ikke er helt overbevist med å bruke venstreslegga :p

Ja har sett noen forsøk fra RvP og de har som regel blit jævlig gode! Heller fler av de enn sånne tullete brasse forsøk som han hadde mot Wigan :p Og helt enig med at han bør spille på en av sidene. Ettersom Arsenal ofte skjærer inn mot midten så hadde ikkje høgre vært så dumt, da får han ballen på venstre foten.

http://www.dagbladet.no/2009/09/25/sport/e...otball/8289074/

Adebayor gleder seg til returkampen på Emirates, han tror ikke det blir mer trøbbel med Arsenal-fansen.

:)

Haha. Bra å se han ikkje e urealistisk ^^

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...