fox Skrevet 19. september 2009 Del Skrevet 19. september 2009 siden jeg kan lese, så ja Lenke til kommentar
Big Tone Skrevet 19. september 2009 Del Skrevet 19. september 2009 Jeg klarer ikke å rangere klubber jeg hater mest, men tror det blir Liverpool. Men det kommer mer ut ifra at jeg er Juventus supporter. Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 19. september 2009 Del Skrevet 19. september 2009 ...Men det kommer mer ut ifra at jeg er Juventus supporter. Uten tvil Lenke til kommentar
Rosicky_Gunner Skrevet 19. september 2009 Del Skrevet 19. september 2009 Hater Spurs men hater Liverpool mest for en eller annen grunn. Kanskje det er pga. antifotballen de driver med som oftest. Og det er hvor mange år siden du så en Liverpoolkamp? Jeg så kampen idag, jeg. Hvor mange ganger prøvde Torres å snu med ballen og skyte istedet for å sentre til medspillere og bruke hele laget? Kjører kontringer hele tiden og fokuserer ikke på lagspill og det å "dominere" kampen. Er kanskje ikke helt anti-fotball som f.eks Sunderland og andre lag må gjore mot topp 4 lag, men er ikke samme mentalitet som Arsenal, Utd og delvis Chelsea. Lenke til kommentar
Rosicky_Gunner Skrevet 19. september 2009 Del Skrevet 19. september 2009 (endret) For det første er det ikke hvilken klubb som er klubben Arsenal sin største rival, men hvilken klubb jeg misliker mest. Og der er de tre store i en særklasse foran alle andre. Jeg har ikke noe spesielt hat mot Tottenham selv om det "er meningen" at jeg skal ha det. For Arsenal-gutta som er født og oppvokst i Nord-London forstår jeg det utmerket godt at de har en enorm rivalisering, men det gjelder ikke for meg. Det jeg legger til grunn i rivaliseringen er de lagene som kan ta fra Arsenal trofeer, og kompiser som holder med andre lag spiller også en rolle. Vet ikke om det er "riktig" eller "galt," for Arsenal-supportere, men jeg er ganske enig. Uansett, syntes jeg at det kanskje er litt dumt å måle min lidenskap for Arsenal bare ved å vite hvilken klubb jeg hater mest. EDIT: Beklager dobbelpost. Endret 19. september 2009 av Rosicky_Gunner Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 19. september 2009 Del Skrevet 19. september 2009 Hater Spurs men hater Liverpool mest for en eller annen grunn. Kanskje det er pga. antifotballen de driver med som oftest. Og det er hvor mange år siden du så en Liverpoolkamp? Jeg så kampen idag, jeg. Hvor mange ganger prøvde Torres å snu med ballen og skyte istedet for å sentre til medspillere og bruke hele laget? Kjører kontringer hele tiden og fokuserer ikke på lagspill og det å "dominere" kampen. Er kanskje ikke helt anti-fotball som f.eks Sunderland og andre lag må gjore mot topp 4 lag, men er ikke samme mentalitet som Arsenal, Utd og delvis Chelsea. Støttes. Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 20. september 2009 Del Skrevet 20. september 2009 Hater Spurs men hater Liverpool mest for en eller annen grunn. Kanskje det er pga. antifotballen de driver med som oftest. Og det er hvor mange år siden du så en Liverpoolkamp? Jeg så kampen idag, jeg. Hvor mange ganger prøvde Torres å snu med ballen og skyte istedet for å sentre til medspillere og bruke hele laget? Kjører kontringer hele tiden og fokuserer ikke på lagspill og det å "dominere" kampen. Er kanskje ikke helt anti-fotball som f.eks Sunderland og andre lag må gjore mot topp 4 lag, men er ikke samme mentalitet som Arsenal, Utd og delvis Chelsea. Kan ta fjorårssesongen som et eksempel, og da var vi definitivt det beste laget offensivt (scorte vel mest mål og?) i ligasammenheng av topp 4. Og i år har vi sluppet inn mye mål og vært ræva i flere kamper, men likevel scorer vi ganske mye mål og dominerer kamper, selv om vi ikke har sett så mye av akkurat det siste i år så kan vi selvsagt dominere kamper. Bla 0-0 kampen mot Fulham i fjor hadde vi 70-30% i balleinnehav til pause, og vi sløste enormt med sjanser. Lagspill og det kollektive vil jeg si er hovedstyrken vår, og det å aldri gi seg. Du kan selvsagt få mene hva du vil, men jeg forstår ikke overhodet at du kan mene at vi spiller anti-fotball. Og jeg aner ikke hvor mange ganger Torres prøvde og vende og skyte. Men jeg er glad han prøvde i hvertfall. Lenke til kommentar
wûst Skrevet 20. september 2009 Del Skrevet 20. september 2009 Tror nok jeg hater Tottenham mest av alle laga i England, etter det følrger United, Chelsea, PooL, City og Bolton. Chelsea kan like godt rævknulle Tottenham i morgen, bare det kjennes godt, gjerne sleng på noen saftie grisetaklinger. Lenke til kommentar
Rosicky_Gunner Skrevet 20. september 2009 Del Skrevet 20. september 2009 Kan ta fjorårssesongen som et eksempel, og da var vi definitivt det beste laget offensivt (scorte vel mest mål og?) i ligasammenheng av topp 4. Og i år har vi sluppet inn mye mål og vært ræva i flere kamper, men likevel scorer vi ganske mye mål og dominerer kamper, selv om vi ikke har sett så mye av akkurat det siste i år så kan vi selvsagt dominere kamper. Bla 0-0 kampen mot Fulham i fjor hadde vi 70-30% i balleinnehav til pause, og vi sløste enormt med sjanser. Lagspill og det kollektive vil jeg si er hovedstyrken vår, og det å aldri gi seg. Du kan selvsagt få mene hva du vil, men jeg forstår ikke overhodet at du kan mene at vi spiller anti-fotball. Og jeg aner ikke hvor mange ganger Torres prøvde og vende og skyte. Men jeg er glad han prøvde i hvertfall. Ironisk nok, var ifjor det året jeg mistet respekten for Benitez, på Emirates kampen. Adebayor fikk et feilaktig rødt kort, Fabregas ble skadet, og deretter nektet Liverpool for en eller annen grunn å spille fotball for resten av kampen. Jeg synes virkelig ikke at Liverpool fortjener å vinne ligaen når de gidder ikke å angripe mot ti menn. I går hadde Liverpool ett skudd etter de scorte tredje målet. Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 20. september 2009 Del Skrevet 20. september 2009 Ja, vi hadde et par muligheter på slutten der vi skulle vunnet kampen mot dere. El Zhar med clear header på mål bla. Ellers var vi veldig dårlige, så vidt jeg kan huske. Ikke alltid det er en fordel å spille mot 10 mann da laget med en mann mindre ofte får en boost av det. F.eks dere mot Newcastle borte for et par år tilbake. Ligger under 2-0 til pause med en mann mindre, snur det og vinner 3-2. Fint du kun finner eksemplene dine i enkelte dårlige kamper og kamper tidlig i sesongen, der vi ikke har kommet i gang. Vi var mer underholdene å se på enn Arsenal i fjor forresten. Lenke til kommentar
fox Skrevet 20. september 2009 Del Skrevet 20. september 2009 Lol, Liverpool mer enn Arsenal liksom? Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 20. september 2009 Del Skrevet 20. september 2009 Liverpool var mer underholdende enn Arsenal ifjor? Sterkt uenig. Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 20. september 2009 Del Skrevet 20. september 2009 Skal du bare være. Er i hvertfall det jeg mener utifra det jeg har sett. Lenke til kommentar
invalid_user Skrevet 20. september 2009 Del Skrevet 20. september 2009 http://www.skysports.com/story/0,19528,11661_5572017,00.html http://www.skysports.com/story/0,19528,11661_5571612,00.html Legends! Lenke til kommentar
Torstein Skrevet 20. september 2009 Del Skrevet 20. september 2009 Forklar deg, Jefectio. Lenke til kommentar
Rosicky_Gunner Skrevet 20. september 2009 Del Skrevet 20. september 2009 (endret) Forresten er Tottenham 10x mer underholdende enn Liverpool. Ser på dem eie Chelsea akkurat nå. På Stamford Bridge. Endret 20. september 2009 av Rosicky_Gunner Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 20. september 2009 Del Skrevet 20. september 2009 (endret) Min personlige oppfatning, så blir selvsagt litt subjektivt. Vi scorte flest mål og vi gikk ofte ut i en rått tempo i mange kamper, og angrep mye og skapte veldig mange sjanser i de aller fleste kamper. Selv de vi spilte uavgjort i. Arsenal synes jeg ikke utmerket seg spesielt og så ikke så mye til den blendende angrepsfotballen de er kjent for. Får to år siden var dere definitivt etter min mening det beste laget offensivt i PL, med finest fotball selvsagt. Spesielt på høstsesongen, og til dere dabbet litt av i ligakampen. Rosicky_Gunner: Du har tydeligvis bestemt deg får at Liverpool spiller rævafotball og alltid kommer til og gjøre det. Endret 20. september 2009 av Jefecito Lenke til kommentar
invalid_user Skrevet 20. september 2009 Del Skrevet 20. september 2009 Nuvel, nå må ikke dere overdrive her. Vi var til tider helt tannløse og tragiske forrige sesong. Jeg viser til hjemmetapene, høstperioden generelt samt de fem (?) uavgjortkampene på rad, hvor tre av dem endte 0-0. Nå så jeg ikke voldsomt mange Pool-kamper forrige sesong, men jeg mener å huske at de scoret en del mål. Lenke til kommentar
Big Tone Skrevet 20. september 2009 Del Skrevet 20. september 2009 Vi var mer underholdene å se på enn Arsenal i fjor forresten. Hahahaha xD Lenke til kommentar
Rosicky_Gunner Skrevet 20. september 2009 Del Skrevet 20. september 2009 Nuvel, nå må ikke dere overdrive her. Vi var til tider helt tannløse og tragiske forrige sesong. Jeg viser til hjemmetapene, høstperioden generelt samt de fem (?) uavgjortkampene på rad, hvor tre av dem endte 0-0. Nå så jeg ikke voldsomt mange Pool-kamper forrige sesong, men jeg mener å huske at de scoret en del mål. Jada. Alle har perioder der de spiller ikke bra, og jeg har heller ikke sett mye av Liverpool men hver gang vi spiller dem føler jeg som om vi fortjener å vinne bare utifra holdningen. Det eneste unntaket jeg kan huske er 4-4 fra i fjor, da Liverpool måtte vinne. Bare om de kunne spille på den måten oftere... Forresten likte jeg forslaget ditt for laget mot West Brom, iRoman. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå