Gå til innhold

Highbury - Proud to be a Gooner!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

HErregud! Hvis vi begynner å spekulere Cesc sin avgang,da går han! Han var nok misfornøyd over skadet og ville bare at kampen skulle være over. Han var jo så GLAD da Vermaelen headet inn 1-0 over Wigan.

Just chill out! Forresten hvis han går, da går han. Han går nok ikke rundt og viser at han vil gå. Såpass respekt har han for Arsenal.

Lenke til kommentar

Delvis enig, me jeg synes det var noe rart med stemningen i laget i dag. Ikke vet jeg. Kan jo være tilfedlig.

Håper uansett han ikke er ute lenge. Får jo en uke hvile nå.

Forøverig så håper jeg også det løsner snart for RvP. Helt utrolig at han bare har 1 mål denne sesongen. Fyren får jo bøtter med sjanser hver kamp. Mulig han trenger litt skytetrening :)

Endret av Benbjo
Lenke til kommentar

Ok, kanskje steminingen er ikke helt i topp ifølge dere. Men vi alle bør vise støtte istedenfor å spekulere, det vil bare undergrave og ødelegge deres stemning og moral. Its just my 2 cents :)

Men deilig kamp idag! WBA til uken pluss fulham i neste helg :)

Lenke til kommentar

Lurer på hvordan vi stiller på Tirsdag mot WBA. Det er jo et helt greit lag og forventer ikke seier om vi stiller med en kun reservelaget.

Meget synd Vela er skadet. Tror han kunne spilt en viktig rolle. Når det er sagt tror jeg at Rosicky, Eduardo, Ramsey, Wilshere, Silvestre og Gibbs vil starte. Så ønsker jeg å se Jay Simpson (eller er han utlånt?), Merida, Barazite og Coquelin.

Håper på noe slikt:

Mannone

Eboue - Gallas/Vermaelen/Senderos - Silvestre - Gibbs

Ramsey - Song - Merida

Wilshere - Eduardo - Rosicky

Benk: Polakk2, Senderos (om han ikke starter), Bendtner, Barazite, Coquelin, Simpson, Randall.

Det laget bør nok klare seg fint mot WBA. Litt usikker på om Song vil starte, men jeg føler vi ikke har noen andre som er modne nok til å spille der enda (JET, men han er på utlån). Coquelin kan komme inn for song evt rundt 60min om vi leder med et par mål.

Lenke til kommentar

Har kommet i en ganske opphetet diskusjon med Hegland om hvem som er den største rivalen til Arsenal. Jeg mener at det er, alltid har vært og alltid kommer til å være Tottenham, mens han ser på dem på samme måte som Everton. Det syns jeg er rett og slett hårreisende. Jeg ville rangert rivalene våre slik:

1. Spurs

2. Man United

3. Chelsea

4. Liverpool

Håper noen andre kan kommer med sine synspunkt.

Lenke til kommentar

For det første er det ikke hvilken klubb som er klubben Arsenal sin største rival, men hvilken klubb jeg misliker mest. Og der er de tre store i en særklasse foran alle andre. Jeg har ikke noe spesielt hat mot Tottenham selv om det "er meningen" at jeg skal ha det. For Arsenal-gutta som er født og oppvokst i Nord-London forstår jeg det utmerket godt at de har en enorm rivalisering, men det gjelder ikke for meg. Det jeg legger til grunn i rivaliseringen er de lagene som kan ta fra Arsenal trofeer, og kompiser som holder med andre lag spiller også en rolle.

Lenke til kommentar

Laget jeg vil gjerne se mot West Brom (Wenger har bekreftet at Senderos skal spille).

Sczesny

Hoyte-Senderos-Bartley-Gibbs

Merida -Coquelin-Ramsey (for en midtbane! men Randall begynner sikkert i stedet for Coquelin.)

Wilshere/Barazite-Watt-Murphy/Sunu

Hater Spurs men hater Liverpool mest for en eller annen grunn. Kanskje det er pga. antifotballen de driver med som oftest.

Lenke til kommentar

Liverpool faktisk. Den eneste gangen jeg har "hatet" dem var under 4-2 kampen i CL, da LFC-kompisene mine hoverte og viste absolutt ingen forståelse. Løpet til Walcott alene fortjente ikke den slutten.

Det laget jeg tror vi stiller med mot WBA:

Mannone

Eboué - Senderos - Silvestre - Gibbs

Merída - Diaby - Rambo

Wilshere - Watt - Traoré

WBA knuste faktisk Boro på Riverside i dag, så de skal absolutt ikke undervurderes. Føler at fansen kommer til å forvente alt for mye av Young Guns, og at de fleste blir skuffet.

Endret av iRoman
Lenke til kommentar
Har kommet i en ganske opphetet diskusjon med Hegland om hvem som er den største rivalen til Arsenal. Jeg mener at det er, alltid har vært og alltid kommer til å være Tottenham, mens han ser på dem på samme måte som Everton. Det syns jeg er rett og slett hårreisende. Jeg ville rangert rivalene våre slik:

1. Spurs

2. Man United

3. Chelsea

4. Liverpool

Håper noen andre kan kommer med sine synspunkt.

Den lista er jeg enig i.

Jeg vil ikke si jeg "hater" noen lag, men Tottenham er soleklart det laget jeg misliker mest. Jeg kan lett svelge et tap om vi spiller mot Manutd, Chelsea eller Liverpool, men når Tottenham vinner går jeg helt amok. Har heldigvis kun opplevd ett tap mot yidsa :cool:

Må bare legge til at 4-4 kampen mot Tottenham i fjor var det verste jeg har opplevd som Arsenalsupporter.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...