Gå til innhold

Highbury - Proud to be a Gooner!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+9817234daf

Tror neppe Gallas spyttet på ham. Han snakker jo bare til ham. Det er temmelig vanlig å tørke svette fra pannen når man spiller fotball, forresten.

Lenke til kommentar
Det der var da ingenting. Hadde jo sett det mye bedre om Gallas hadde spyttet ham bevisst i trynet. Da tror jeg det hadde Bendtner hadde gjort litt mer enn bare å gå bort også. Er også interessert i å se episoden med Ade også..

 

Ser helt tydelig at det der er en stor spyttklyse. Dessuten tror jeg ikke Bendter hadde turt å yppe mot Gallas uansett.

Lenke til kommentar

Tviler sterkt på at Gallas spytter på Bendtner. Han gestikulerer så mye med munnen at det kan se ut som han spytter.

 

MEN, det skjer noe mystisk før situasjonen med Bendtner og Gallas:

 

00:18 - Arsenal får frispark, det første som skjer da er at Adebayor trasker bort der Bendtner står.

00:25 - I bakgrunnen ser man Bendtner, Adebayor og to andre spillere samler seg for så å splittes opp.

00:28 - Like etter å ha kommet forbi dommeren tror jeg det er Bendtner som bøyer seg fremover og holder seg til ansiktet.

00:33 - Gallas og Adebayor er helt oppe i ansiktet på hverandre.

00:45 - Bendtner går rett opp i sida på Adebayor.....

 

Og kjeftingen begynner.... Tror nok problemet skjedde mellom Adebayor og Bendtner. Gallas, som god kaptein, bare skiller tumultene og gir begge tilsnakk.

 

Tror jeg! :)

Lenke til kommentar

Takk Jarmo!

 

"The FA will not take any formal disciplinary action against over the incident involving Arsenal team-mate Nicklas Bendtner during the Carling Cup semi-final second leg against Tottenham but will write to both players to remind them of their responsibilities."

 

KILDE.

 

Enda godt det! :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...