Diablo007 Skrevet 16. september 2009 Del Skrevet 16. september 2009 BRA. Nå skal vi drepe dem i 2.omgang, hehe. Viktig mål før pausen ! Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 16. september 2009 Del Skrevet 16. september 2009 Det ser ut som om fatale personlige feil, dommerbrølere og marginer imot blir gjengangere for oss denne sesongen. Slik det har vært i mange år mener du? Går det over så lang tid er det udyktighet, ikke uflaks (som det heter). Målet til dansken gjorde meg litt mer happy, men er fortsatt forbannet. Skal ikke være mulig å spille så dårlig. Da havner vi utenfor topp 10... Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 16. september 2009 Del Skrevet 16. september 2009 Nå må dere slutte å være så negative. Vi scorte 6 mot Everton, og burde ikke ha noen problemer med å score halvparten mot den femte beste laget i Belgia. Vi har scort ett, og trenger bare score to mål nå. Dette klarer vi! Lenke til kommentar
GrandMa Skrevet 16. september 2009 Del Skrevet 16. september 2009 Når Benbjo begynner å snakke om konkurs og nedrykk, vet man at høsten er i anmarsj. Lenke til kommentar
JesharushanN Skrevet 16. september 2009 Del Skrevet 16. september 2009 Det ser ut som om fatale personlige feil, dommerbrølere og marginer imot blir gjengangere for oss denne sesongen. Slik det har vært i mange år mener du? Går det over så lang tid er det udyktighet, ikke uflaks (som det heter). Målet til dansken gjorde meg litt mer happy, men er fortsatt forbannet. Skal ikke være mulig å spille så dårlig. Da havner vi utenfor topp 10... Helt enig. Vi kan ikke skylde på uflaks, men det blir likevel feil å si at alt som går i mot oss er udyktighet. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-PJ426FqLv6 Skrevet 16. september 2009 Del Skrevet 16. september 2009 TAKK verdens hersker for at vi fikk det målet !!! Andre omgang skal vi styre ! Lenke til kommentar
tacomodo Skrevet 16. september 2009 Del Skrevet 16. september 2009 Hvor ser dere kampen, folkens? Lenke til kommentar
Raste Skrevet 16. september 2009 Del Skrevet 16. september 2009 Tror nok dere får en seier eller uavgjort her, alt annet vil bare være for dumt. Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 16. september 2009 Del Skrevet 16. september 2009 En snuoperasjon her ville nok gjort underverker for selvtilliten. Lenke til kommentar
invalid_user Skrevet 16. september 2009 Del Skrevet 16. september 2009 Håper Wenger viser litt baller (metaphorically speaking) og benker Gaël mot Wigan til helga. Det gjør vondt at min favorittspiller har nådd et slikt uakseptabelt nivå. Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 16. september 2009 Del Skrevet 16. september 2009 Hvis han virkelig vil vise litt så kan han begynne å bruke en av deres aller beste spillere en mot en offensivt, Wilshere. Lenke til kommentar
TomWhittaker Skrevet 16. september 2009 Del Skrevet 16. september 2009 Håper Wenger viser litt baller (metaphorically speaking) og benker Gaël mot Wigan til helga. Det gjør vondt at min favorittspiller har nådd et slikt uakseptabelt nivå. Enig. Clichy har vore ei katastrofe i dei siste kampane, og er det også i dag. Gi Gibbs sjansen. Foreslår følgjande bytter til andre omgang: Ut med Clichy, Vermaelen, Gallas, Eboue, Eduardo, Diaby, Song, Fabregas, Rosicky og Bendtner. Inn med så mange du kan. Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 16. september 2009 Del Skrevet 16. september 2009 Når Benbjo begynner å snakke om konkurs og nedrykk, vet man at høsten er i anmarsj. når nevnte jeg konkurs og nedrykk? Du kan jo ikke si noe annet enn at vi har spilt horribelt. Slikt spill over 38 kamper holder jo ikke akkurat til topp4 Ikke hør på (les?) alt jeg skriver. Skriver mye rart når jeg er forbannet og skuffet JesharushanN: Sa ikke at alt som går mot oss er udyktighet, men personlige feil, tabber, uflaks osv over lang tid er jo udyktighet og ikke uflaks lenger. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 16. september 2009 Del Skrevet 16. september 2009 Hva skjedde? Lenke til kommentar
JesharushanN Skrevet 16. september 2009 Del Skrevet 16. september 2009 (endret) HELVETE! Der ble det neste 3-1 OHHHHHH, nesten av Dansken igjen. Endret 16. september 2009 av JesharushanN Lenke til kommentar
JesharushanN Skrevet 16. september 2009 Del Skrevet 16. september 2009 Faen. Alt for dårlig detta. Med dette tempoet vinner vi hvertfall ikke kampen. Nesten 3-1 av Standard igjen. Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 16. september 2009 Del Skrevet 16. september 2009 Håpløst dårlige langpasninger så langt. Lenke til kommentar
JesharushanN Skrevet 16. september 2009 Del Skrevet 16. september 2009 Song har vært uvanlig ræva i dag. Lenke til kommentar
TomWhittaker Skrevet 16. september 2009 Del Skrevet 16. september 2009 Kan ikkje huske sist eg såg ein Arsenal-spelar så dårleg som Clichy er i dag. Lenke til kommentar
Hammarhaus Skrevet 16. september 2009 Del Skrevet 16. september 2009 (endret) Hvorfor fikk han gult kort? EDIT: Altså, Clichy. Endret 16. september 2009 av Biffsnadder Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå