Gå til innhold

Highbury - Proud to be a Gooner!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Det ser ut som om fatale personlige feil, dommerbrølere og marginer imot blir gjengangere for oss denne sesongen.

Slik det har vært i mange år mener du? Går det over så lang tid er det udyktighet, ikke uflaks (som det heter).

Målet til dansken gjorde meg litt mer happy, men er fortsatt forbannet. Skal ikke være mulig å spille så dårlig. Da havner vi utenfor topp 10...

Lenke til kommentar
Det ser ut som om fatale personlige feil, dommerbrølere og marginer imot blir gjengangere for oss denne sesongen.

Slik det har vært i mange år mener du? Går det over så lang tid er det udyktighet, ikke uflaks (som det heter).

Målet til dansken gjorde meg litt mer happy, men er fortsatt forbannet. Skal ikke være mulig å spille så dårlig. Da havner vi utenfor topp 10...

Helt enig. Vi kan ikke skylde på uflaks, men det blir likevel feil å si at alt som går i mot oss er udyktighet.

Lenke til kommentar
Håper Wenger viser litt baller (metaphorically speaking) og benker Gaël mot Wigan til helga. Det gjør vondt at min favorittspiller har nådd et slikt uakseptabelt nivå.

Enig. Clichy har vore ei katastrofe i dei siste kampane, og er det også i dag. Gi Gibbs sjansen.

Foreslår følgjande bytter til andre omgang: Ut med Clichy, Vermaelen, Gallas, Eboue, Eduardo, Diaby, Song, Fabregas, Rosicky og Bendtner. Inn med så mange du kan.

Lenke til kommentar
Når Benbjo begynner å snakke om konkurs og nedrykk, vet man at høsten er i anmarsj.

:D

når nevnte jeg konkurs og nedrykk? Du kan jo ikke si noe annet enn at vi har spilt horribelt. Slikt spill over 38 kamper holder jo ikke akkurat til topp4 ;)

Ikke hør på (les?) alt jeg skriver. Skriver mye rart når jeg er forbannet og skuffet :p

JesharushanN: Sa ikke at alt som går mot oss er udyktighet, men personlige feil, tabber, uflaks osv over lang tid er jo udyktighet og ikke uflaks lenger.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...