GrandMa Skrevet 16. september 2009 Del Skrevet 16. september 2009 (endret) Jeg kaller han bare SCNEZSNY (lydskrift). Klarer ikke uttale det navnet. Endret 16. september 2009 av GrandMa Lenke til kommentar
Rosicky_Gunner Skrevet 16. september 2009 Del Skrevet 16. september 2009 (endret) Hvordan uttales dette navnet: Sczchzzchcnezchcy ? Szczesni --> Sj-kjes-ni Men det blir Mannone i kveld, han spilte PL i fjor saa det gaar nok bra. Endret 16. september 2009 av Rosicky_Gunner Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 16. september 2009 Del Skrevet 16. september 2009 Tipper Arsenal vinner ikveld. Blir en Standard(hihi) 2-0 seier. Kan fort bli røft utpå banen ikveld da,for håpe ingen skader oppstår. Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 16. september 2009 Del Skrevet 16. september 2009 Galningen er vel utestengt? Han som fikk 14 kampers karantene. Det gjelder vel også PL? Ønsker ikke beinbrudd på noen av spillerne våre Lenke til kommentar
Kleivis Skrevet 16. september 2009 Del Skrevet 16. september 2009 Hvem sender egentlig kampen i kveld? Lenke til kommentar
Latias Skrevet 16. september 2009 Del Skrevet 16. september 2009 Hvem sender egentlig kampen i kveld? Viasat Sport Lenke til kommentar
Kleivis Skrevet 16. september 2009 Del Skrevet 16. september 2009 Selvfølgelig den ene kanalen eg ikke har. Lenke til kommentar
JesharushanN Skrevet 16. september 2009 Del Skrevet 16. september 2009 Hvem sender egentlig kampen i kveld? Viasat Sport Visat sport fotball? Eller går den på tv2 sport? Lenke til kommentar
andre3028 Skrevet 16. september 2009 Del Skrevet 16. september 2009 Hvem sender egentlig kampen i kveld? Viasat Sport Visat sport fotball? Eller går den på tv2 sport? Liverpool - Debrecen, Viasat 4 Inter - Barcelona, Viasat Fotball Standard Liege - Arsenal, Viasat Sport Stuttgart - Rangers, TV 2 Sport 2 Sevilla - AFC Unirea Urziceni, Viasat Xtra 2 Olympiakos - AZ Alkmaar, Viasat Xtra 3 Dinamo Kiev - Rubin Kazan, Viasat Xtra 4 Lyon - Fiorentina, Viasat Xtra 5 Lenke til kommentar
Latias Skrevet 16. september 2009 Del Skrevet 16. september 2009 (endret) Hvem sender egentlig kampen i kveld? Viasat Sport Visat sport fotball? Eller går den på tv2 sport? Viasat Sport. Endret 16. september 2009 av Latias Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 16. september 2009 Del Skrevet 16. september 2009 Hva er alle disse Viasat xtra kanalene egentlig? Jeg har bare Motor, Sport og Fotball tror jeg. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 16. september 2009 Del Skrevet 16. september 2009 Hva er alle disse Viasat xtra kanalene egentlig? Jeg har bare Motor, Sport og Fotball tror jeg. Det er kanaler som viser alle de andre CL-kampene. Sender ikke så mye annet. Lenke til kommentar
andre3028 Skrevet 16. september 2009 Del Skrevet 16. september 2009 Hva er alle disse Viasat xtra kanalene egentlig? Jeg har bare Motor, Sport og Fotball tror jeg. samme her, hos meg er viasat xtra kanalene nummer 160 og utover, men får de ikke inn da. Kun de du nevnte av sportskanalene Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 16. september 2009 Del Skrevet 16. september 2009 Hva er alle disse Viasat xtra kanalene egentlig? Jeg har bare Motor, Sport og Fotball tror jeg. Det er kanaler som viser alle de andre CL-kampene. Sender ikke så mye annet. men hvem får disse? Jeg har Get og har Viasat Motor, Viasat Sport, Viasat Fotball samt TV1000 kanalene. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 16. september 2009 Del Skrevet 16. september 2009 (endret) Hva er alle disse Viasat xtra kanalene egentlig? Jeg har bare Motor, Sport og Fotball tror jeg. Det er kanaler som viser alle de andre CL-kampene. Sender ikke så mye annet. men hvem får disse? Jeg har Get og har Viasat Motor, Viasat Sport, Viasat Fotball samt TV1000 kanalene. Vi får de inn, sammen med alle de du nevnte og Golf-kanalen også. Ikke vet jeg hvordan man får tilgang til de der. EDIT: Du må visst ha Viasat Gull. Endret 16. september 2009 av Latias Lenke til kommentar
JesharushanN Skrevet 16. september 2009 Del Skrevet 16. september 2009 Hva er alle disse Viasat xtra kanalene egentlig? Jeg har bare Motor, Sport og Fotball tror jeg. Det er kanaler som viser alle de andre CL-kampene. Sender ikke så mye annet. men hvem får disse? Jeg har Get og har Viasat Motor, Viasat Sport, Viasat Fotball samt TV1000 kanalene. Har også Get, og alle med Get får Viasat Fotball gratis fram til oktober. Synd Arsenal-kampen går på Viasat Sport. Lenke til kommentar
invalid_user Skrevet 16. september 2009 Del Skrevet 16. september 2009 Galningen er vel utestengt? Han som fikk 14 kampers karantene. Det gjelder vel også PL? Ønsker ikke beinbrudd på noen av spillerne våre Han skal spille. Men jeg har lest at han er diehard Gooner, så tviler på at noe farlig vil skje i kveld. Noen som tør å tippe lag? Tror vi får se noe sånt: Mannone Sagna - Gallas - Verminator - Gibbs Cesc© - Song - Denílson Eboué - NB52 - Eduardo Blir dog veldig overrasket hvis Clichy blir henvist til benken. Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 16. september 2009 Del Skrevet 16. september 2009 Denilson spiller garantert ikke. Han er ikke med til Belgia engang. Ramsey inn i stedet. Og Diaby for Eduardo. Kroaten starter neppe Lenke til kommentar
Latias Skrevet 16. september 2009 Del Skrevet 16. september 2009 Mannone Eboue Gallas Vermaelen Clichy Song Fabregas Rosicky Diaby Bendtner Eduardo Bench: Szczesny, Sagna, Wilshere, Watt, Gibbs, Ramsey, Silvestre Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå