Gå til innhold

Highbury - Proud to be a Gooner!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Klart, det beste hadde jo vært å ikke si noe i det hele tatt. Mitt forhold til Kolo blir bare daffere og daffere. At ingen av spillere tok £mmanu£l i hånda gjør meg faktisk stolt, og jeg syns det var absolutt på sin plass. Hvis man ikke klarer å se at cunten hater alt som har med Arsenal å gjøre, er man ganske blind. Hva forventet han egentlig etter å ha stemplet halve laget og feiret på den måten?

Lenke til kommentar

Etter at den nye "home-grown" regelen ble introdusert er Arsenal nødt til å krympe stallen til 25 spillere neste sesong. Hvis det hadde vært nå, hvem hadde dere valgt? Husk at 8 spillere må være home-grown. Dvs. de må ha spilt i engelsk eller walisisk ligasystem i 3 år før de fylte 21 år. Min liste:

Keepere

1. Manuel Almunia 21 Lukasz Fabianski 24. Vito Mannone

Forsvarspillere

3. Sagna 5. Thomas Vermaelen 6. Philippe Senderos 10. William Gallas 20. Johan Djourou 22. Gaël Clichy 27. Emmanuel Eboué 28. Kieran Gibbs

Midtbanespillere

2. Abou Diaby 4. Cesc Fàbregas 7. Tomas Rosicky 8. Samir Nasri 14. Theo Walcott 15. Denílson 16. Aaron Ramsey 17. Alexandre Song 19. Jack Wilshere 23. Andrey Arshavin

Spisser

9. Eduardo 11. Robin van Persie 12. Carlos Vela 52. Nicklas Bendtner

11 home-growns. :) Men hadde dette betydd at spillere som Traoré, Mérida, Barazite, Coquelin, JET, Watt osv. ikke hadde fått spille i PL? Og hva med ligacupen, skal man registrere et lag til den turneringen også? Hvis ikke så kan vi ikke lenger kjøre young guns i den turneringen.

Lenke til kommentar

Så man kan bare registrere 25 spillere som kan spille i PL?

Det vil i så fall være på trynet av 2 grunner:

1. Skader -> Fortsetter skadesituasjonen slik den har vært i det siste kan vi knapt stille lag:P

2. Dreper utviklingen av talenter -> Ja, det gjør faktisk det om ikke ungguttene kan få spille kamper på høyt nivå

Lenke til kommentar

Det er det jeg også lurer på. I følge de spanske supporterne her har La Liga regler om at man kan benytte B-lagsspillere i en viss mengde kamper i løpet av en sesong. Registrerer at Chelsea og Liverpool kan komme til å slite med denne regelen. Den kommer nok også til å føre til at engelske spillere blir enda dyrere.

Lenke til kommentar

For det første har Wenger selv uttalt at han valgte å la Adebayor gå for pengene. - Toure tok ikke feil der.

Adebayor ble selvsagt peepet ut og fikk sikkert ikke så mye respekt i tunnelen av gamle lagkamerater. (forstårlig nok) - Toure hadde rett igjen.

“I don’t caution him for his gesture although I tried to stop him and I also have apologised to the fans. It’s not to them that he should do this.

“I told him that this was not a good thing and he apologised. The problem is that they booed him while they applauded me.

Helt enig i dette også.

Jeg skammer meg over hvordan dere "mister respekten" for Toure! Han signerte for Arsenal i 2002 og gitt sitt hjerte og sjel for klubben frem til 2009. Han har vært med og gjort alt han kunne for at Arsenal skulle bli et bedre lag. Vært åpen og hjulpet de unge og respektfull mot de eldre.

Skjerp dere gutta!

Lenke til kommentar
Men hadde dette betydd at spillere som Traoré, Mérida, Barazite, Coquelin, JET, Watt osv. ikke hadde fått spille i PL? Og hva med ligacupen, skal man registrere et lag til den turneringen også? Hvis ikke så kan vi ikke lenger kjøre young guns i den turneringen.

Man kan ha en spillere som er under 21 år i stallen selv om man har en stall på over 25 mann.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...