Jørgen Skrevet 13. september 2009 Del Skrevet 13. september 2009 Feiringen var avskyelig, men jeg tror neppe at FA straffer han for den. Stemplingen er en helt annen sak, det bør vanke flere kampers utestengelse der, men forhåpentligvis får han spilt mot United før den trår i kraft. Lenke til kommentar
JRL Skrevet 13. september 2009 Del Skrevet 13. september 2009 ser kolo tok løpet i lag med ade. ser ikke like fornøyd ut da Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 13. september 2009 Del Skrevet 13. september 2009 Regner med at Kolo var ganske langt bak på banen fra før av. Lenke til kommentar
TomWhittaker Skrevet 13. september 2009 Del Skrevet 13. september 2009 ser kolo tok løpet i lag med ade. ser ikke like fornøyd ut da http://gfx.dagbladet.no/labrador/808/80838...active/320x.jpg Kolo var faktisk den som drog Adebayor vekk frå bortefansen. Synd eigentleg, Adebayor hadde hatt godt av å få eit sete i trynet. Lenke til kommentar
Prinz Poldi Skrevet 13. september 2009 Del Skrevet 13. september 2009 Ikke vanskelig å se hvem som husker hvor dem kommer fra nei. Toure er fremdeles stor. Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 13. september 2009 Del Skrevet 13. september 2009 Så temmelig fornøyd ut også Toure. Hvis han er "stor" enda, vel.. da har dere hatt manko på lojale og gode spillere siden Pires-Henry tida. Moneygrabbing også han, selv om han ikke har oppført seg på samme viset. Lenke til kommentar
TomWhittaker Skrevet 13. september 2009 Del Skrevet 13. september 2009 Toure ville vekk, leverte inn transfer request, og oppførte seg slik han skulle, både før og etter han vart solgt. At han blir glad når laget hans scorar er heilt greitt. Han var ein av dei store på eit legendarisk Arsenal-lag, grunn nok til å bli kalla stor det. Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 13. september 2009 Del Skrevet 13. september 2009 (endret) Han ditcha Arsenal for pengene. Noe annet tror jeg ikke på, for å være ærlig. Han var heller ikke noen vestentlig brikke i the invincebles. Han har "bare" 225 kamper for Gunners. Det er over 100 kamper færre en feks John O'shea har for Utd det. Han er vel neppe noen legendemateriale i vår klubb i alle fall. Stor spiller? Neh, så langt vil jeg ikke dra det. God spiller, men ikke noe mer enn det. Endret 13. september 2009 av The Game Lenke til kommentar
TomWhittaker Skrevet 13. september 2009 Del Skrevet 13. september 2009 Ikkje ei vesentleg brikke? Han spelte jo 37 av 38 kampar den sesongen, og forma eit veldig solid partnerskap med Sol Campbell. Kanskje ikkje ei legende, men so absolutt ein stor spelar. Forresten er dei 225 kampane kun i PL, og det er ein MEIR enn John O'Shea har spelt for ManUtd i PL. Lenke til kommentar
invalid_user Skrevet 13. september 2009 Del Skrevet 13. september 2009 Dessuten forlot han Arsenal fordi han kom på kant med Gallas, som er en bedre forsvarsspiller enn Kolo. Wenger kunne ikke love ham startplass og derfor valgte han å gå. Skal ikke benekte at det var økonomiske motiver bak hans klubbvalg, men å si at han stakk bare pga. pengene blir utrolig feil å si. Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 13. september 2009 Del Skrevet 13. september 2009 Var det ikke Martin Keown som var midtstopperpatneren til Sol Campbell? Oki, da husker jeg feil. O'shea var uansett bare et eksempel. Han har kun noen få kamper mindre enn Toure i PL, så jeg tok feil der. Poenget er at afrikaneren ikke har spilt alverdens lenge for Gunners og han har ikke vært like god hele tiden. Ikke så lenge siden han satt på benken Lenke til kommentar
Nevvis Skrevet 13. september 2009 Del Skrevet 13. september 2009 Gilberto Silva da? Vil si han og var en stor spiller mens han var i Arsenal, og han hadde 237 i 02-08, mot Toure sine 326 i 02-09. Gilberto hadde jo en del elendige kamper mot slutten av sin Arsenal-karriere, men ser likevel på ham som en stor spiller. Lenke til kommentar
Justin_Sane Skrevet 14. september 2009 Del Skrevet 14. september 2009 "Oss" Arsenal fans trenger ikke å hate en person bare fordi han forlater klubben. Toure er fortsatt stor i mine øyne! Samme er Gilberto, Henry, Pires, Ljungberg mm. Ade derimot kan brenne! Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 14. september 2009 Del Skrevet 14. september 2009 http://www.dagbladet.no/2009/09/14/sport/e...rsenal/8097411/ Nei nei nei! La nå Adebayor spille mot United, så Vidic kan kveste han! Han fortjener ikke å sitte trygt på tribunen! Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 14. september 2009 Del Skrevet 14. september 2009 Han burde bli dømt til å spille hele kampen mot Manure, uten leggbeskyttere, for så å stå over en haug med kamper. Lenke til kommentar
Torstein Skrevet 14. september 2009 Del Skrevet 14. september 2009 (endret) Hadde tenkt meg inn på forumet rett etter kampen å tømme hodet mitt for tanker rundt jævelen Adebayor, men var alt for pissed til å orke å skrive noe. Jeg har ikke ord for så skuffet jeg er og var da jeg så hvordan Adebayor opptredde på banen. Rett og slett helt ufordragelig. Skulle trodd det kunne gå an at en voksen mann kunne klare å oppføre seg en anelse ydmyk når man scorer mot gamleklubben, men neida! I tillegg stempler den jævelen av en togoleser van Persie i TRYNET! Mye man kan tolerere til en hvis grad, men i ANSIKTET FFS?! Rett og slett latterlig, og utrolig barnslig. Han har også en stygg takling på Cesc som skulle vert gult kort i tillegg. I fjor prøvde jeg å forsvare Ade, han var tross alt en Gooner. Ja, han var ikke like god som sesongen før, men han fikk for mye hets rett og slett. Nå hater jeg fyren mer enn før og han kan dra til helvete. Er så ufattelig irriterendes at han kan opptre på den måten.. Makan til møkkaspiller. Heng deg. Endret 14. september 2009 av Torstein! Lenke til kommentar
123321123321 Skrevet 14. september 2009 Del Skrevet 14. september 2009 Glad vi ble kvitt'n jeg vil ikke ha søppel i stallen. Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 14. september 2009 Del Skrevet 14. september 2009 Det triste er at han faktisk har blitt god nå... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå