Gå til innhold

Highbury - Proud to be a Gooner!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Han ditcha Arsenal for pengene. Noe annet tror jeg ikke på, for å være ærlig. Han var heller ikke noen vestentlig brikke i the invincebles. Han har "bare" 225 kamper for Gunners. Det er over 100 kamper færre en feks John O'shea har for Utd det. Han er vel neppe noen legendemateriale i vår klubb i alle fall.

Stor spiller? Neh, så langt vil jeg ikke dra det. God spiller, men ikke noe mer enn det.

Endret av The Game
Lenke til kommentar

Var det ikke Martin Keown som var midtstopperpatneren til Sol Campbell? Oki, da husker jeg feil.

O'shea var uansett bare et eksempel. Han har kun noen få kamper mindre enn Toure i PL, så jeg tok feil der. Poenget er at afrikaneren ikke har spilt alverdens lenge for Gunners og han har ikke vært like god hele tiden. Ikke så lenge siden han satt på benken :)

Lenke til kommentar

Hadde tenkt meg inn på forumet rett etter kampen å tømme hodet mitt for tanker rundt jævelen Adebayor, men var alt for pissed til å orke å skrive noe. Jeg har ikke ord for så skuffet jeg er og var da jeg så hvordan Adebayor opptredde på banen. Rett og slett helt ufordragelig. Skulle trodd det kunne gå an at en voksen mann kunne klare å oppføre seg en anelse ydmyk når man scorer mot gamleklubben, men neida! I tillegg stempler den jævelen av en togoleser van Persie i TRYNET! Mye man kan tolerere til en hvis grad, men i ANSIKTET FFS?! Rett og slett latterlig, og utrolig barnslig. Han har også en stygg takling på Cesc som skulle vert gult kort i tillegg.

I fjor prøvde jeg å forsvare Ade, han var tross alt en Gooner. Ja, han var ikke like god som sesongen før, men han fikk for mye hets rett og slett. Nå hater jeg fyren mer enn før og han kan dra til helvete. Er så ufattelig irriterendes at han kan opptre på den måten..

Makan til møkkaspiller. Heng deg.

Endret av Torstein!
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...