Gå til innhold

Highbury - Proud to be a Gooner!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det verste, syntes jeg, er at Arsenal spillerne var ute med hånda og hjalp han opp når han lå nede. De klappa han på skuldra og tilsynelatende behandlet togoleseren med respekt. Hadde det vært motsatt, kunne jeg skjønt det. Tilbake ble Arsneal spillerne beskyldt for filming (Clishy), sparket ned og disrespected på det laveste ved å mobbe fansen deres. Måten han stormet bort og satt seg forran Arsenal fansen på var forkastelig og det gjorde meg rastende forbanna, enda jeg gir blanke faen i Arsenal.

Jeg håper av hele mitt hjerte at Vidic gir Adebayor noen heftige kroppstaklinger neste Søndag.

Wenger har vel allerede ringt SAF og tilbudt en fin årgang vin dersom buldoseren Nemanja lager kjøtters av Adebayor på Søndag. Noen må jo ta igjen for eleven hans, ettersom man ikke var vitne til tøffe taklinger fra londonerne. Vermaelen var jo som ei lita jente i ettermiddag. Han må studere Vida på Søndag og se hvordan det gjøres. En albue her, litt skulder der og en velplassert knott der.

Lenke til kommentar
Han må da bli straffet for dette! Det er jo ikke tvil om at det der er overlegg. Når han attpåtil skaper tribunekaos med feiringen sin som er så respektløs at jeg ikke finner ord så må han få noe slags reaksjon!

£ FC er foreløpig ikke en topp 4 klubb, og da blir de ikke straffet for slikt...

Lenke til kommentar

Cunt. An absolute cunt. Tror ikke jeg har sett verre oppførsel og en mer respektløs fyr enn det på en fotballbane. Mot gamle "kamerater". To stemplinger, en helt klart med vilje,feiringen som han visste kom til å lage kaos. Osv, osv osv. Den mannen der fortjener ikke 1 pund i uken, glem 150 000. CUNT.

Lenke til kommentar

Det verste er at det er mot bortefansen. Jeg har first hand experience på hvor mye de sang for han. Jeg var på 4-0 FA Cup kampen på OT i vår 2008 og han kom på for siste halvtimen og de sang for han minst 8-10 ganger som jeg husker. Og de var fantastiske gjennom hele kampen. Han vet det, han vet at de aldri har buet på han osv. Men så gjør han den feiringen allikevel. Smertefullt, bare å se som en fotballelskende fyr. Kan ikke tenke meg hvordan det er å være Arsenal-supporter som en gang sang mye for han i dag. Dere må nesten få lov å si at dere har lyst på at han blir langtidsskadet osv. Det må nesten gå greit i dag.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...