Maynard James Skrevet 12. september 2009 Del Skrevet 12. september 2009 Skal ikke se bort at han ville ta igjen på all buingen og slikt han fikk i fjor. Aldri likt Adebayor, og liker han mindre nå. Lenke til kommentar
GrandMa Skrevet 12. september 2009 Del Skrevet 12. september 2009 AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH. JADHASKDJLKdjsalkjda. FORBANNA +ØLAS ¨ Lenke til kommentar
Prinz Poldi Skrevet 12. september 2009 Del Skrevet 12. september 2009 Vi har hatt en spillemessig meget god start på sesongen, og vi er allerede semi-hektet av gullkampen. Jeg er så frustrert at jeg vet ikke hvor jeg skal gjøre av meg. Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 12. september 2009 Del Skrevet 12. september 2009 Dumt av Adebayor, men dere sier det jo selv, dere har hatet han både i fjor og nå i City. Det var idiotisk av han å feire sånn, men han hadde nok lyst til ta igjen for buingen han selv har mottatt. Jeg tror desverre Adebayor kommer til å bøtte inn en god del mål i år og at City blir en klubb å regne med. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 12. september 2009 Del Skrevet 12. september 2009 Fyfaen ade, din forbanna gris! det der er med vilje! Nå fåår faen med FA steppe inn å sende dritten på tribunnen. Syng sammen med meg: Adebayooor Adeeeebaaayoooooorr He looks like an elephant and his mum is a whore Faren som vasker elefanter Lenke til kommentar
Diablo007 Skrevet 12. september 2009 Del Skrevet 12. september 2009 ikke overdriv her nå. Å snakke dritt om moren mor og hvordan han ser ut er bare tull. Ja, han er en drittsekk, uten tvill. Men sett grenser. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 12. september 2009 Del Skrevet 12. september 2009 Er slik sangen normalt blir fremført, bare påpekte det Lenke til kommentar
123321123321 Skrevet 12. september 2009 Del Skrevet 12. september 2009 Spennende kamp, resultatet forteller langt fra hele historien. Lenke til kommentar
Stefan_B Skrevet 12. september 2009 Del Skrevet 12. september 2009 Må si som mange andre her at Adebayor er en skikkelig ekkel spiller. Kan ikke huske at han var SÅ stygg i Arsenal, virker nesten som om han har tatt et skritt lenger etter at han kom under vingene til Hughes. Han skulle først hatt et gult kort for en sen stempling på Cesc, deretter et rødt kort for en tilsiktet stempling i ansiktet til van Persie, deretter et gult kort for en albue på Sagna. Og til slutt et gult kort for en hånende feiring! Og attpåtil på toppen av dette scoret han et mål for City, samtidig som han reddet på streken. Hadde det vært korrekt dømming så ville kampen kanskje endt annerledes, men det er så typisk Arsenal at ting ikke skal gå vår vei. Blant annet den soleklare handsen i City boksen, og stangskuddet til van Persie på overtid er klare eksempler på det. Lenke til kommentar
wûst Skrevet 12. september 2009 Del Skrevet 12. september 2009 Vet ikke hva jeg skal siom kampen, men i helvette for et rævhøl Adebayor er. Er United-fan i dag og neste helg måtte Vidic og Rio kverke den bestefarknullern. Lenke til kommentar
JesharushanN Skrevet 12. september 2009 Del Skrevet 12. september 2009 (endret) For en jævla drittkamp. Orker rett og slett ikke tenke på den. Men fy faen for en forpult jævel Ade er! Makan til drittunge skal du lete lenge etter. Dette ble konsekvensene etter at ade feira den helvetes provoserende feiringen. Finnes det en mer respektløs spiller? Tror ikke det. Endret 12. september 2009 av JesharushanN Lenke til kommentar
JesharushanN Skrevet 12. september 2009 Del Skrevet 12. september 2009 Nesten så jeg håper han havner i en bilulykke og må legge opp karrieren. Om FA ikke straffer gjøken etter alt det drittet han gjorde i dag klikker jeg fullstendig! BTW, Clattenburg sugde kuk som vanlig. Måtte mannen aldri dømme en PL-kamp igjen. Arsenal we love you! Lenke til kommentar
invalid_user Skrevet 12. september 2009 Del Skrevet 12. september 2009 Det er lenge siden jeg har vært forbanna etter en kamp. Hadde jeg ikke skrudd av etter 4-1, hadde kanskje Rosicky klart å få meg til å smile, men dette her var bare grusomt. Ikke nok med at vi taper med veldig stygge og ufortjente sifre, scorer Adebayor. Hva kan man si om denne sekken med dritt egentlig? Det man IKKE kan si, er at han tar igjen for "all buingen", Wisbatov og Dalglish. Den saken er så inni helvete overdrevet at det ikke er mulig. Han ble buet i kanskje 4 sekunder under Emirates Cup 2008, that's it. Jeg kan ikke huske en annen gang når han ble buet. Det Eboué ble utsatt for, var langt verre, og gutten har klart å tilgi og glemme. Jeg prøvde å forsvare greedybayor forrige sesong - han var tross alt Gunner, men han har i ettertid av overgangen opptrådt hundre ganger mer respektløst overfor gamleklubben enn Tevez. Han prater dritt i media, stempler våre spillere og hoverer etter scoringen. Måtte han brenne i helvete for evig tid, fordi det er lenge siden jeg har vært bort i eklere personlighet enn den dritten. Føles også at han prøvde å emulere feiringen til Titi mot Tottenham, men Adebayor kommer ALDRI til å bli den spilleren og personen Thierry var og er. Hittil har City ennå ikke møtt et skikkelig forsvar. Verminator og Billy får forsåvidt godkjent, men backene slet voldsomt. Spesielt Clichy dreit på leggen flere ganger. Vil si at 2 av baklengsmålene er direkte hans feil. Lenke til kommentar
JesharushanN Skrevet 12. september 2009 Del Skrevet 12. september 2009 Veldig enig iRoman. Tommel opp! Lenke til kommentar
GrandMa Skrevet 12. september 2009 Del Skrevet 12. september 2009 Adebayor fikk misnøye rettet mot seg fordi han oppførte seg som en idiot. Snakker dritt og skaller Bendtner UNDER KAMP. Flørter med andre lag som ei våryr tøs som henger på Hydro'n i boblejakke, pysjamasbukser og Buffalo-sko. Adebayor fikk ikke respekt i Arsenal fordi han ikke fortjente respekten. Jeg ærer ikke en spiller bare fordi han spiller på laget mitt. Han skal gjøre seg fortjent til det. Adebayor har alltid vært en kukskalle og han fortsetter tradisjon tro. Lenke til kommentar
GrandMa Skrevet 12. september 2009 Del Skrevet 12. september 2009 Forventer i tillegg at han blir straffet for hans oppførsel under denne kampen. Han stempler Robin helt tydelig med vilje i fjeset og han provoserer Arsenal-fansen unødig som fører til personskader. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 12. september 2009 Del Skrevet 12. september 2009 Blir spennede og følge F.A i denne saken ja. Ikke sett kampen(kun målene) så kan ikke uttale meg,men høres ut som at Ade fremdeles er en drittsekk. Lenke til kommentar
JesharushanN Skrevet 12. september 2009 Del Skrevet 12. september 2009 Blir spennede og følge F.A i denne saken ja. Ikke sett kampen(kun målene) så kan ikke uttale meg,men høres ut som at Ade fremdeles er en drittsekk. Han er og vil alltid være en drittsekk. Enig med GrandMa. Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 12. september 2009 Del Skrevet 12. september 2009 Jeg tviler på at FA straffer Adebayor og i denne saken. Han ble vel gitt gult kort for feiringen og den var på ingen måte så grov at den nødvendigvis kvalifiserer til ytterligere straff, selv om den for all del var provoserende. Lenke til kommentar
invalid_user Skrevet 12. september 2009 Del Skrevet 12. september 2009 Du fikk tydeligvis ikke med deg at feiringen førte direkte til at mennesker ble fysisk skadet? Og hva med stemplingen på Cesc og spesielt RvP. Som hollenderen selv uttalte, det så meget tilsiktet ut. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå