Hammarhaus Skrevet 12. september 2009 Del Skrevet 12. september 2009 (endret) Hah! Dreit seg, Adebayor! Endret 12. september 2009 av Biffsnadder Lenke til kommentar
Corey Skrevet 12. september 2009 Del Skrevet 12. september 2009 Og premien Årets Klovn går til (Hint: han begynner på Ad)... Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 12. september 2009 Del Skrevet 12. september 2009 Ekstremt flatterende. Reddning på strek, snytt for straffe og City rett opp i angrep med mål. Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 12. september 2009 Del Skrevet 12. september 2009 (endret) Det her blir for dumt. Slik kan vi ikke spille. Lukter middelhavsfarer av dette Det kommer til å bli skikkelig ekkelt i ettertid også. Ade og Toure kommer ut og sier at City er mye bedre blah blah, Arsenal drittlag osv. Endret 12. september 2009 av Benbjo Lenke til kommentar
Prinz Poldi Skrevet 12. september 2009 Del Skrevet 12. september 2009 Tror jeg graver meg et hull og ligger der en måneds tid. Farvel PL. Lenke til kommentar
JRL Skrevet 12. september 2009 Del Skrevet 12. september 2009 Rosicky trøste mål er jo fint da Lenke til kommentar
Hammarhaus Skrevet 12. september 2009 Del Skrevet 12. september 2009 (endret) Tusen takk, Rosicky Sykt, van Persie! Endret 12. september 2009 av Biffsnadder Lenke til kommentar
stizzen Skrevet 12. september 2009 Del Skrevet 12. september 2009 (endret) Flaut. Og Ade kan brenne. Han skulle hatt to gule, en for å stemple Fabregas, og en for å stemple v.Persie i ansiktet. Også skal han samtidig løpe over hele banen bare for å håne Arsenal supporterne. Ekkelt. Edit: Hvorfor i helvete scorer alltid Rosicky et trøstemål når jeg stikker fra tv'n? Det skjedde mot m'boro for 2 sessonger siden også Endret 12. september 2009 av stizzen Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 12. september 2009 Del Skrevet 12. september 2009 City har så me flaks at jeg kaster opp. Dette er kvalende. Lenke til kommentar
JRL Skrevet 12. september 2009 Del Skrevet 12. september 2009 (endret) var ikke langt unna at arsenal gjorde det om til 4-4 Ade viser vel i dag hvorfor han ikke passet godt inn i arsenal. men det er tydeligvis en type city fans har sansen for Endret 12. september 2009 av JRL Lenke til kommentar
GrandMa Skrevet 12. september 2009 Del Skrevet 12. september 2009 Adebayor er verdens største sekk med dritt. Var ingen som likte han når han var her, og hvertfall ikke mange som liker den arrogante pikksugeren nå. Han er en av de spillerne jeg faktisk ønsker blir langtidsskadet. Fælt å si, men faen så sant. Det faens verste er at vi kunne vunnet denne kampen med litt flaks. Redning på strek, hands i feltet, skudd i stanga. Skulle faen ikke vært lov. Lenke til kommentar
Corey Skrevet 12. september 2009 Del Skrevet 12. september 2009 Dere kan trøste dere med (ikke at det er en særlig stor trøst akkurat nå) at dere spiller desidert best fotball.I slutten hadde dere vel 3-4-5 store sjanser,som bare var uflaks at ikke gikk i gållen.Hvis Liverpool fremdeles er med så er dere også det Lenke til kommentar
Raste Skrevet 12. september 2009 Del Skrevet 12. september 2009 Herregud, null hjelp fra dere i dag dessverre. Men må si meg enig om Ade, skandale fyr som jeg ikke tåler trynet av. To stemplinger og den feiringen, null respekt for Arsenal fansen. Håper han råtner i City. Lenke til kommentar
GrandMa Skrevet 12. september 2009 Del Skrevet 12. september 2009 Den eneste trøsten er at jeg vet at Adebayor kommer til å daffe av når han blir komfortabel. Jeg gleder meg til den skitne drittsekken blir benket som den pikken han er. Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 12. september 2009 Del Skrevet 12. september 2009 Jeg spør. Herregud. Chelsea avgjør på overtid IGJEN. Faen. Helsvart dag... Eneste som kan delvis redde helgen er uavgjort i kampen senere i dag. Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 12. september 2009 Del Skrevet 12. september 2009 Har sagt at Adebayor er en idiot i et par år nå. Etter det latterlige han gjorde i dag, så er det vel flere som kan se den. Fyren har alltid vært en kuk og viser det tydelig i dag. Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 12. september 2009 Del Skrevet 12. september 2009 Gikk glipp av alle repriser av adebayor scoringen, hvordan feiret han? Lenke til kommentar
GrandMa Skrevet 12. september 2009 Del Skrevet 12. september 2009 Løp over hele banen og skle inn foran Arsenal-fansen (som naturligvis gikk amok). Fikk gult kort for det. Lenke til kommentar
Crispin Skrevet 12. september 2009 Del Skrevet 12. september 2009 (endret) Jeg synes synd på arsenal, har fortjent minst 4 poeng mot to manchester lag, og adebayor kan gå å brenne i helvete. Nesten umulig å like selv om han scorer mål for laget mitt. Kan ikke huske at city har hatt slike marginer før, helt utrolig at de ble seier. Siste gang var kanskje i kvalikken mot gillingham, eller mot tottenham i cupen. Ikke ta det feil, det er ikke ment som å være provoserende. Bellamy ser jo ut som rene godgutten i forhold til ekle greedybayor. Bare be meg til å dra til helvete og slikt viss det hjelper! Det som derimot er tåpelig er manu supportere som driver å roper fLAKS FLAKS jævla drittlag, det er sjelden city har de berømte topplagmarginene på sin side så pass på deres eget lag. Endret 12. september 2009 av Crispin Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå