Hammarhaus Skrevet 12. september 2009 Del Skrevet 12. september 2009 Jævlig deilig. Lenke til kommentar
Prinz Poldi Skrevet 12. september 2009 Del Skrevet 12. september 2009 RVP kan jo ikke spille fotball, Hegland Han har en veldig lei tendens til å ikke skyte med høyre på blank goal, men når han gjør sånne ting så veier det opp og vel så det. Ett mål til gutta. Kom igjen. Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 12. september 2009 Del Skrevet 12. september 2009 (endret) Fyfaen ade, din forbanna gris! det der er med vilje! Nå fåår faen med FA steppe inn å sende dritten på tribunnen. Syng sammen med meg: Adebayooor Adeeeebaaayoooooorr He looks like an elephant and his mum is a whore Endret 12. september 2009 av The Game Lenke til kommentar
Prinz Poldi Skrevet 12. september 2009 Del Skrevet 12. september 2009 Adebayor kan stikke å henge seg. Makan til pengegrisk, arrogant, klysete horespiller. Forbanna idiot! Jævla gjøk! Unner deg ikke til City engang. Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 12. september 2009 Del Skrevet 12. september 2009 Hva er det for noe galt med Ade? 2 stygge stemplinger og iditiske uttalelser til media? Klovn Lenke til kommentar
Corey Skrevet 12. september 2009 Del Skrevet 12. september 2009 Hvorfor i all verden trør Adebayor med kraft der istedenfor å hoppe over som en normal spiller ville gjort? Virket tilsiktet spør du meg... Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 12. september 2009 Del Skrevet 12. september 2009 Håper noen kan avslutte karrieren til den stygge negeren snart. Jeg hater deg Ade! Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 12. september 2009 Del Skrevet 12. september 2009 fyfaen så ufortjent. Drittlag Lenke til kommentar
Prinz Poldi Skrevet 12. september 2009 Del Skrevet 12. september 2009 Sug kuken min. Jævla forbanna piss. ENDA ET HELVETES RAN!!! FJDFKFDKLFFFFF Lenke til kommentar
Latias Skrevet 12. september 2009 Del Skrevet 12. september 2009 For en møkkaspiller, fy faen. For et møkkalag. Håper de rykker ned. Lenke til kommentar
Prinz Poldi Skrevet 12. september 2009 Del Skrevet 12. september 2009 Jeg blir kvalm av dette laget. Adebayor, Bellamy, Tevez. Det er ikke et fotballag, det er et mentalsykehus. Lenke til kommentar
Hammarhaus Skrevet 12. september 2009 Del Skrevet 12. september 2009 (endret) Adebayor!!!!! Hvorfor reagerer ingen på hans oppførsel!? Endret 12. september 2009 av Biffsnadder Lenke til kommentar
Latias Skrevet 12. september 2009 Del Skrevet 12. september 2009 Jeg blir kvalm av dette laget. Adebayor, Bellamy, Tevez. Det er ikke et fotballag, det er et mentalsykehus. Dagens sitat. Kunne ikke ha vært mer enig! Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 12. september 2009 Del Skrevet 12. september 2009 Og der er vi hektet av i seriesammenheng. 2 tap på 4 kamper. Aiai... Allerede 6 poeng bak Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 12. september 2009 Del Skrevet 12. september 2009 Der ja. Da hater jeg Adebayor over alt på jord. DIN HELVETTES FORBANNA FITTESPILLER! Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 12. september 2009 Del Skrevet 12. september 2009 SÅÅocknkkendkend FFAEN Sånn gjør man bare ikke. Dette er det ekleste jeg noen gang har sett. Lenke til kommentar
Prinz Poldi Skrevet 12. september 2009 Del Skrevet 12. september 2009 Vet ikke hva jeg skal skrive. Fy faen Adebayor. Har aldri vært et større rasshøl enn deg i Premier League. En historieløs, besvikende horesønn er du. Dra til helvete. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 12. september 2009 Del Skrevet 12. september 2009 Vet ikke hva jeg skal skrive. Fy faen Adebayor. Har aldri vært et større rasshøl enn deg i Premier League. En historieløs, besvikende horesønn er du. Dra til helvete. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå