Ol'H Skrevet 7. september 2009 Del Skrevet 7. september 2009 (endret) Kan vel ikke kalle det noe annet? Svelg stoltheten og innse at han filmer. Jeg innser glatt at det var noe Gerrardisk over han når falt mot Arsenal, selv om det var en straffe uansett. Men jeg er mer i tvil i England-kampen der han stort sett bare faller. At dommeren er dum/ubrukelig nok til å gi han straffe er jo ikke hans feil. Å skal ikke dømmes som filmer av den grunn. Men nå har jeg bare sett situasjonen en gang, så kan ta feil. Endret 7. september 2009 av Hyrlen Lenke til kommentar
123321123321 Skrevet 7. september 2009 Del Skrevet 7. september 2009 Da er vi enige om den første straffen da Men hvis du mener at han kun faller i England-kampen må jeg si at han har en veldig rar måte å falle på. Han kaster jo det ene bene fremfor seg og kjører knottene inn i ankelen på motspilleren. Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 7. september 2009 Del Skrevet 7. september 2009 Da er vi enige om den første straffen da Men hvis du mener at han kun faller i England-kampen må jeg si at han har en veldig rar måte å falle på. Han kaster jo det ene bene fremfor seg og kjører knottene inn i ankelen på motspilleren. Han filmer hvertfall ikke i det tilfellet Lenke til kommentar
123321123321 Skrevet 7. september 2009 Del Skrevet 7. september 2009 Ok. Vi har to forskjellige syn på saken, og jeg tror ikke de kommer til å endre seg så er vel bare å legge diskusjonen død. Lenke til kommentar
fox Skrevet 8. september 2009 Del Skrevet 8. september 2009 Kan vel ikke kalle det noe annet? Svelg stoltheten og innse at han filmer. Ingen av dem kan det, kun Arsenal supportere som kan. Tydeligvis -.- Lenke til kommentar
Justin_Sane Skrevet 8. september 2009 Del Skrevet 8. september 2009 Kan vel ikke kalle det noe annet? Svelg stoltheten og innse at han filmer. Ingen av dem kan det, kun Arsenal supportere som kan. Tydeligvis -.- Tosk! Jeg blir så sinna når jeg leser sånne innlegg... Ordentlig datasint. Er ikke meningen, jeg beklager, men når folk med spesielle problemer skal skrive her hele tiden blir det irriterende. FOR DEN 4RE GANGEN. VI SIER IKKE AT HAN IKKE FILMA! VI SIER AT DET ER KUN HAN SOM BLIR STRAFFA FOR DET! Lenke til kommentar
fox Skrevet 8. september 2009 Del Skrevet 8. september 2009 What? Jeg er gooner og innlegget mitt var rettet mot Man.Utd supportere. Lenke til kommentar
Torstein Skrevet 8. september 2009 Del Skrevet 8. september 2009 Kan vel ikke kalle det noe annet? Svelg stoltheten og innse at han filmer. Ingen av dem kan det, kun Arsenal supportere som kan. Tydeligvis -.- Tosk! Jeg blir så sinna når jeg leser sånne innlegg... Ordentlig datasint. Er ikke meningen, jeg beklager, men når folk med spesielle problemer skal skrive her hele tiden blir det irriterende. FOR DEN 4RE GANGEN. VI SIER IKKE AT HAN IKKE FILMA! VI SIER AT DET ER KUN HAN SOM BLIR STRAFFA FOR DET! Ehh.. Tror du misforstår Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 8. september 2009 Del Skrevet 8. september 2009 Tosk! Jeg blir så sinna når jeg leser sånne innlegg... Ordentlig datasint. Er ikke meningen, jeg beklager, men når folk med spesielle problemer skal skrive her hele tiden blir det irriterende. FOR DEN 4RE GANGEN. VI SIER IKKE AT HAN IKKE FILMA! VI SIER AT DET ER KUN HAN SOM BLIR STRAFFA FOR DET! Ta pillen din Lenke til kommentar
123321123321 Skrevet 8. september 2009 Del Skrevet 8. september 2009 Ikke slakt han helt da er lov å misforstå. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 8. september 2009 Del Skrevet 8. september 2009 Hoho. Opprør i Arsenal-leiren altså. Lenke til kommentar
Justin_Sane Skrevet 8. september 2009 Del Skrevet 8. september 2009 Ops... Beklager. Vanskelig å lese ironi på nettet Bare så mye tull fra folk, mulig jeg har sett meg blind på hvem som sa forskjellig tidligere. Jeg kan ikke lese spoilers så får desverre ikke lest på driden du sa Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 8. september 2009 Del Skrevet 8. september 2009 Alle her er vel enig om at straffen til Eduardo er totalt på trynet, å er vel kanskje noe av det merkeligste og usaklige UEFA har gjort på mange år. Lenke til kommentar
laurell Skrevet 8. september 2009 Del Skrevet 8. september 2009 Alle her er vel enig om at straffen til Eduardo er totalt på trynet, å er vel kanskje noe av det merkeligste og usaklige UEFA har gjort på mange år. Enig, og jeg setter 2 strekk under. Lenke til kommentar
JRL Skrevet 9. september 2009 Del Skrevet 9. september 2009 (endret) Bendtner scorer for danmark igjen. burde kanskje prøve på en Bendtner Eduardo/arshavin -----RvP Endret 9. september 2009 av JRL Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 9. september 2009 Del Skrevet 9. september 2009 Helt enig. Skjønner ikke hvorfor i helvette Bendtner blir dyttet ut på kanten. RvP har større kvaliteter der enn det dansken har. Tror det du sier kunne blitt bra. Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 9. september 2009 Del Skrevet 9. september 2009 Jeg tror Wenger vil trene opp teknikken og ballkontrollen hans. Han liker jo å bruke spissene sine litt på kanten først, så de lærer seg andre kvaliteter. Lenke til kommentar
JRL Skrevet 9. september 2009 Del Skrevet 9. september 2009 (endret) ja rvp har mye mer kant kvaliteter en bendtner. selv om han hadde en god første kamp på høyre kant kan man ikke ungå å føle at han har mer for seg foran mål Endret 9. september 2009 av JRL Lenke til kommentar
invalid_user Skrevet 10. september 2009 Del Skrevet 10. september 2009 FAEN I HELVETE Hvorfor - HVORFOR fikk Arshavin spille 90 minutter for Russland?! Han spilte med lyskeskade mot United og var svært tvilsom for landskampene. Vet at det er snakk om VM her, men herregud. Nå er han ute mot City og Standard, fantastisk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå