Gå til innhold

Highbury - Proud to be a Gooner!

Anbefalte innlegg

Kan vel ikke kalle det noe annet? Svelg stoltheten og innse at han filmer.

Jeg innser glatt at det var noe Gerrardisk over han når falt mot Arsenal, selv om det var en straffe uansett. Men jeg er mer i tvil i England-kampen der han stort sett bare faller. At dommeren er dum/ubrukelig nok til å gi han straffe er jo ikke hans feil. Å skal ikke dømmes som filmer av den grunn. Men nå har jeg bare sett situasjonen en gang, så kan ta feil.

Endret av Hyrlen
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Da er vi enige om den første straffen da :) Men hvis du mener at han kun faller i England-kampen må jeg si at han har en veldig rar måte å falle på. Han kaster jo det ene bene fremfor seg og kjører knottene inn i ankelen på motspilleren.

Han filmer hvertfall ikke i det tilfellet

Lenke til kommentar

Ingen av dem kan det, kun Arsenal supportere som kan. Tydeligvis -.-

Tosk! Jeg blir så sinna når jeg leser sånne innlegg... Ordentlig datasint. Er ikke meningen, jeg beklager, men når folk med spesielle problemer skal skrive her hele tiden blir det irriterende.

FOR DEN 4RE GANGEN. VI SIER IKKE AT HAN IKKE FILMA! VI SIER AT DET ER KUN HAN SOM BLIR STRAFFA FOR DET!

Lenke til kommentar

Ingen av dem kan det, kun Arsenal supportere som kan. Tydeligvis -.-

Tosk! Jeg blir så sinna når jeg leser sånne innlegg... Ordentlig datasint. Er ikke meningen, jeg beklager, men når folk med spesielle problemer skal skrive her hele tiden blir det irriterende.

FOR DEN 4RE GANGEN. VI SIER IKKE AT HAN IKKE FILMA! VI SIER AT DET ER KUN HAN SOM BLIR STRAFFA FOR DET!

Ehh.. Tror du misforstår

Lenke til kommentar

Ritalin-SR-20mg-full.jpg

Ta pillen din :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...