Gå til innhold

Highbury - Proud to be a Gooner!


Anbefalte innlegg

Haha. Et av de bedre fotballbildene jeg har sett på lenge. Kontrastene mellom den røde, tapre krigeren og den grå folkemassen er påfallende. Det er forresten morsomt å inspisere hvert enkelt ansiktsutrykk blant Spurs-fansen: Mye hat ute og går.

Endret av Treblad
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Feiringen tilhører toppklasse sammen med Eric Cantona

 

Han løp jo fra ene side(borte tribune) til den andre side(Spurs tribune) bare for å ydmyke dem, fyfaen. En minneverdig dag i livet mitt.

ikke sammenlign feiringene til Cantona med Henry. Henry har hånet både publikum og motspillere etter scoringer. Cantona gjorde aldri slikt, mannen var for stor til det.

Endret av Hyrlen
Lenke til kommentar
Feiringen tilhører toppklasse sammen med Eric Cantona

 

Han løp jo fra ene side(borte tribune) til den andre side(Spurs tribune) bare for å ydmyke dem, fyfaen. En minneverdig dag i livet mitt.

ikke sammenlign feiringene til Cantona med Henry. Henry har hånet både publikum og motspillere etter scoringer. Cantona gjorde aldri slikt, mannen var for stor til det.

 

Jepp, Cantona var for stor til det. Han nøyde seg med å sparke til publikum.

Lenke til kommentar
Feiringen tilhører toppklasse sammen med Eric Cantona

 

Han løp jo fra ene side(borte tribune) til den andre side(Spurs tribune) bare for å ydmyke dem, fyfaen. En minneverdig dag i livet mitt.

ikke sammenlign feiringene til Cantona med Henry. Henry har hånet både publikum og motspillere etter scoringer. Cantona gjorde aldri slikt, mannen var for stor til det.

 

Jepp, Cantona var for stor til det. Han nøyde seg med å sparke til publikum.

 

Og han tok sin straff for det. Verre med folk som Eboue som grisespiller i nesten hver eneste kamp. Jmfr Boro-kampen der han burde vært utvist to ganger, FA har ikke en gang reagert, sier sitt om den latterlige organisasjonen.

Lenke til kommentar
Nei feil. Du angrep meg, jeg angrep Henry. Å sammenligne feiringene til den noe klysete Henry med kongen av karisma og aura Cantona blir for meg som at jeg skal sammenligne Bergkamp med Di Canio for dere.

 

Jeg ler høyt! Du kom og slengte dritt om Henry. Henry var og er stort! Like, mindre eller mer stor som Cantona, det spiller ikke noe rolle... Jeg snakker ikke om hvem var størst, det er delt mening om det. Du mener Cantona og jeg mener Henry, vær så god. JEG SNAKKER OM MÅLFEIRING, er det vanskelig å skjønne?

 

Begge feringene synes jeg er like stort, med noen andre.

Endret av Fox
Lenke til kommentar

Ja det har jeg forstått hele tiden. Henry spotter motspillere og tilskuere etter scoringer. Stort? Nei. Helt normalt, joda. Hvis du finner det stort og spotte motstanderens fans etter scoring av eget lag, joda absolutt din rett til det. Men da må du klare å respektere at jeg mener noe annet uten at du kaller meg arrogant.

 

Å jeg har ikke slengt drit om Henry, jeg sa et faktum som alle burde være kjent ved, jeg nevner episoden der han holdt ballen foran ansiktet til Van der sar etter målet sitt mot United i 2-1 kampen som et lite eksempel. klasse? Hvertfall ikke min oppfatning av det.

 

Å jeg har heller ikke sagt at Cantona var en større fotballspiller (selv om han var det), men at han som person var for stor til og spotte fans og motspillere. At han har sine svin på skogen er noe annet, han var ikke akkurat den mest sindige.

Lenke til kommentar

Ok, da har jeg oppfattet feil.. Fikk inntrykk at du mente det sånt da du skrev "for stor til det". Derfor tok jeg igjen, jeg ville ha respektert din mening hvis du ikke nevnte siste del. Litt arrogant sagt mot oss følte jeg.

 

Jeg synes at det var deilig når Spurs hånet ham hele tiden, så tok han igjen og hånet tilbake. Velfortjent, derfor synes jeg at feirngen er en av de beste jeg har sett.

Lenke til kommentar

nr.2 fra Adebayor nå...

 

Liker de vittige kommentatorene på Eurosport :D

 

"Not much to smile about from a Fulham perspective. Unless you happen to be a particularly masochistic breed of fan who enjoys watching your team being out-classed by a clearly superior opponent that doesn't even have to move out of first gear."

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...