Torstein Skrevet 30. august 2009 Del Skrevet 30. august 2009 Greit straffen var grei nok den, det som er surt er jo Diaby. Hva i helvete er det han holder på med? Lenke til kommentar
wûst Skrevet 30. august 2009 Del Skrevet 30. august 2009 Hele greia i går var bare tøv....... Lenke til kommentar
123321123321 Skrevet 30. august 2009 Del Skrevet 30. august 2009 Diver = du kaster deg uten at det er kontakt. Ser du forskjellen? Det gjør jeg. Ja, det var jo akkurat det som skjedde igår Og ja, jeg ser forskjellen. Men som sagt riktig dømt straffespark og idiotisk gjort av Almunia, minnet meg litt om en episode i Tippeligaen ifjor, da en keeper gikk ut og felte en spiller nå han var langt unna en farlig avslutningsposisjon. Lenke til kommentar
Corey Skrevet 30. august 2009 Del Skrevet 30. august 2009 Ser at diskusjonen går veldig rundt hvorvidt Rooney diver eller ei. Her er en liten oppklarende video,med ditto høydepunkter fra kampen igår (uten alle sjansene dessverre). Se filmen hos Youtube Lenke til kommentar
wûst Skrevet 30. august 2009 Del Skrevet 30. august 2009 For meg virker det som at Rooney ser at ballen går for langt så han bare kaster seg før Almunia er borti ham, han hadde jo ikke trengt det for Almunia hadde tatt han uansett. Det er det eneste som plager meg, men jeg kna nå i ettertid innse at det var rett dømt. Lenke til kommentar
Diablo007 Skrevet 30. august 2009 Del Skrevet 30. august 2009 Dommern KUNNE også latt det gå. Fordi Almunia rører han egentlig ikke, nesten som Rooney gjorde det med vilje(og det gjorde han). Men skjønner at dommern ga han straffe. Men hvorfor fikk ikke Arshavin straffe? Det var en kamp vi egentlig burde ha vunnet GREIT. Vi var et bedre lag en dem. Etter den kampen her, tror jeg egentlig at vi vinne gullet. Men da må vi ikke spille mot man nu ca 30 ganger til på Old Trafford. Nok en vanskelig kamp borte mot city, om ca 2 uker.. Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 30. august 2009 Del Skrevet 30. august 2009 Han kaster seg jo ikke, han er jo i ubalanse etter å ha hevet foten frem etter ballen. At han ikke setter ned høyrefoten er jo rent instinkt. Det gjør alle spillere i en slik situasjon, det er ingen som vil ha en avrevet ankel. Lenke til kommentar
invalid_user Skrevet 30. august 2009 Del Skrevet 30. august 2009 Wenger to get apology "Bitch please" Kommer ikke over måten Arséne takla situasjonen på, det var så bra. Legend! Ellers er det på sin plass at han får en unnskyldning. Mike Dean bør være skuffet over sin innsats i går. Lenke til kommentar
Corey Skrevet 30. august 2009 Del Skrevet 30. august 2009 (endret) "Bitch please" Kommer ikke over måten Arséne takla situasjonen på, det var så bra. Legend! Ellers er det på sin plass at han får en unnskyldning. Mike Dean bør være skuffet over sin innsats i går. Da vil du bli ganske fornøyd med denne: Refs chief Keith Hackett will apologise to Arsenal boss Arsene Wenger over Old Trafford bottle storm http://www.dailymail.co.uk/sport/football/...0#ixzz0PfOPeWT9 Edit: Ops! Så ikke linken ovenfor bildet ditt!Sorry mack. Endret 30. august 2009 av Corey Lenke til kommentar
wûst Skrevet 30. august 2009 Del Skrevet 30. august 2009 Det var deilig å se Wenger stå der som en konge med henda i kors mens United-fansen gjorde forsøk på å håne ham. Noen som har funnet et wallpaper av det i fugleperspektiv? Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 30. august 2009 Del Skrevet 30. august 2009 (endret) Det var deilig å se Wenger stå der som en konge med henda i kors mens United-fansen gjorde forsøk på å håne ham. Noen som har funnet et wallpaper av det i fugleperspektiv? Håne? Stort sett hele gjengen klappet jo for han. Men jeg skjønner ikke kritikken av Mark Dean. Jeg er enig at straffen til Arsenal er soleklar. Å at enkelte gule kort kunne vært unngåttt. Men han gjorde seg alldeles ikke bort i en kamp som hadde mange kjipe dueller. At Wenger ble vist bort var fjerdedommers avgjørelse. Endret 30. august 2009 av Hyrlen Lenke til kommentar
wûst Skrevet 30. august 2009 Del Skrevet 30. august 2009 Tviler på at det var vennlig klapping for å si det sånn. Han fikk nok tilropt div. gloser o.l. Lenke til kommentar
fox Skrevet 30. august 2009 Del Skrevet 30. august 2009 Sattern, drit i dem. Det nytter ikke uansett. Igår var greit nok for min del, for jeg drakk meg drita og havnet i bråk igår. Det var moro . Tror at dem som jeg havnet i bråk med, er mer bitre og sure enn jeg gjør Arsenal tapte ufortjent, dommeren var helt ok, Man.Utd. var ikke helt topp i form og straffene er ....... tror ikke at jeg trenger si noe. Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 30. august 2009 Del Skrevet 30. august 2009 (endret) Hvordan høres slem klapping ut? At det kom noen skjellsord er jo selvklart. Men alt i alt så flirte nok de fleste av situasjonen og klappet for stilen til Wenger. Fox cudos. Skikkelig stilig. Endret 30. august 2009 av Hyrlen Lenke til kommentar
JRL Skrevet 30. august 2009 Del Skrevet 30. august 2009 jævla diaby, er det mulig Lenke til kommentar
wûst Skrevet 30. august 2009 Del Skrevet 30. august 2009 Klappingen samtidig som de slenger dritt til ham er nok håning. Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 30. august 2009 Del Skrevet 30. august 2009 (endret) http://www.youtube.com/watch?v=Iu0EG13zhYA Se hvor de klapper og smiler, skikkelig forkastelig håning. Helt jævlig. Å håne er noe respektløst, at man synger og ler er ikke det samme. At det er enkeltindivider som gjør noe annet er jo selvklart. Men dette er ikke ille. Om dette hadde vært i Italia skulle du sett håning. Endret 30. august 2009 av Hyrlen Lenke til kommentar
wûst Skrevet 30. august 2009 Del Skrevet 30. august 2009 (endret) Greit. At RvP ikke satte den sjansen Foster redda mesterlig er jævla surt, 90%-sjanse som hadde gitt os 0-2 i sted for 1-1. Og Diaby sin sjanse for den saks skyld.. http://www.lovefooty.net/man-united-vs-ars...gue-highlights/ Endret 30. august 2009 av Sattern Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 30. august 2009 Del Skrevet 30. august 2009 Var ikke det en 100% sjanse, så vet ikke jeg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå