Stefan_B Skrevet 28. august 2009 Del Skrevet 28. august 2009 En gang må de jo begynne å slå ned på filming, så hvorfor ikke nå? Håper de gjør dette med alle som filmer fra nå av, uansett om det er United-spillere eller hvem som helst andre. Ashley Young filmet i går, og vi har faen ikke hørt noe fra UEFA om det. Forøvrig et par sitater fra Platini som får fram hvorfor jeg mener denne mannen er en idiot. http://www.tribalfootball.com/uefa-preside...back-ban-281631 Lenke til kommentar
fox Skrevet 28. august 2009 Del Skrevet 28. august 2009 (endret) Jeg godtar at Edurado blir utstengt i to kamper hvis Young blir også utstengt! http://www.youtube.com/watch?v=2BWRDOjfz9c Endret 28. august 2009 av Fox Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 28. august 2009 Del Skrevet 28. august 2009 (endret) Det har gått en hel dag siden Young filmet,kan fort skje noe. Men er jo litt forksjell på Europaleage og Champions leage. Vitsen med å utestenge Young to kamper neste år? Endret 28. august 2009 av Slettet-D7I5Gr2 Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 28. august 2009 Del Skrevet 28. august 2009 (endret) Hyrlen, ærligtalt. Hvor i steder har jeg nevnt Man.Utd.??? Dessuten snakker jeg om filming, supporteres syn på saken og medias holdning mot Dudu. Det mellom Alex og FA vil jeg ikke blande meg i, det er en annen sak. Ok? "Viktigst av alt, vi prøver ikke å peke og si at(Rooney, Giggs, Torres, Drogba, Lampard, Gerrard osv) er "verre". Vi prøver å peke på dem har gjort det og havner ikke i forside til diverse avis, ingenting har skjedd. Ingen eneste sak om det." @Mavado. Vel Uefa og Fifa har hatet England generelt siden hooliganskulturen herjet. Edit: Forøvrig er vel Giggs den siste offensive spiller som skal bli beskyldt for filming? At han syter hver gang han mister ballen er noe annet Endret 28. august 2009 av Hyrlen Lenke til kommentar
fox Skrevet 28. august 2009 Del Skrevet 28. august 2009 Jeg har fremdeles ikke hørt noe om det, ingen gadd å reagere enda. ¨ Litt forskjell? Dummest jeg har hørt! Cup er cup, spiller ikke noe rolle hvilken slags cup det er! Lenke til kommentar
fox Skrevet 28. august 2009 Del Skrevet 28. august 2009 "Viktigst av alt, vi prøver ikke å peke og si at(Rooney, Giggs, Torres, Drogba, Lampard, Gerrard osv) er "verre". Vi prøver å peke på dem har gjort det og havner ikke i forside til diverse avis, ingenting har skjedd. Ingen eneste sak om det." @Mavado. Vel Uefa og Fifa har hatet England generelt siden hooliganskulturen herjet. Vanskelig å lese «IKKE» og «"verre"»? De har filmet, det kan du ikke nekte for. Ja, de har filmet. Og så? Jeg klager ikke, jeg bryr ikke. Selv om filming er dumt, men alle lag har alltid noen som filmer. Spørsmål jeg kommer med er hvorfor blir det kun Arsenal som får straffe for det, ikke andre lag? Slutt å lese med Man.Utd. briller! Jeg anklager dere ikke, jeg irriterer meg over forskjellbehandling når det gjelder filming uansett hvilket lag det er(det vil si at det HANDLER IKKE BARE OM MAN.UTD.) Lenke til kommentar
Latias Skrevet 28. august 2009 Del Skrevet 28. august 2009 Spørsmål jeg kommer med er hvorfor blir det kun Arsenal som får straffe for det, ikke andre lag? Fordi Arsenal er det første laget som gjør det denne sesongen. Og drit i Young, det er en annen turnering og AV er uansett ute av cupen. Skal han bli straffet om ett år da? Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 28. august 2009 Del Skrevet 28. august 2009 Du sa du ikke hadde nevnt Man Utd, det hadde du. Samt hevdet at de ble forskjellsbehandlet. Det var poenget mitt, som du benektet. I tillegg hevder du at Giggs filmer, noe som er helligbrøde. Å det er da første gang noensinne at noen i CL har fått straff for dette, vi får se om det skjer med andre fremover. Forøvrig er du en håpløs fyr å diskutere med. Lenke til kommentar
invalid_user Skrevet 28. august 2009 Del Skrevet 28. august 2009 Syns egentlig at denne tråden begynner å bli ødelagt av denne diskusjonen. Selv om det er mye sannhet i at Platini har noe personlig i mot Wenger, skal man ikke stikke under en stol at enkelte her inne er for opptatte av å skape konspirasjonsteorier. Ja, dette massehysteriet er utrolig plagsomt, men det er greit hvis Eduardo blir straffet, så lenge alle som prøver å lure dommeren i en europeisk kamp i fremtiden også blir straffet. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 28. august 2009 Del Skrevet 28. august 2009 Spørsmål jeg kommer med er hvorfor blir det kun Arsenal som får straffe for det, ikke andre lag? Fordi Arsenal er det første laget som gjør det denne sesongen. Og drit i Young, det er en annen turnering og AV er uansett ute av cupen. Skal han bli straffet om ett år da? Slikt finner han latterlig,for en eller annet grunn. Sa nøyaktig det samme selv noen poster over. Lenke til kommentar
Stefan_B Skrevet 28. august 2009 Del Skrevet 28. august 2009 Spørsmål jeg kommer med er hvorfor blir det kun Arsenal som får straffe for det, ikke andre lag? Fordi Arsenal er det første laget som gjør det denne sesongen. Og drit i Young, det er en annen turnering og AV er uansett ute av cupen. Skal han bli straffet om ett år da? Det er akkurat det han skal bli, ellers viser UEFA at de bare er latterlige. Forøvrig får Eduardo nesten lik straff som Drogba fikk når han klikket etter semi finalen mot Barcelona (hvis han blir dømt da selvfølgelig). Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 28. august 2009 Del Skrevet 28. august 2009 Nå var straffen til Drogba også hårreisende lav. Enda verre ble den når anken fikk den redusert. Lenke til kommentar
Stefan_B Skrevet 28. august 2009 Del Skrevet 28. august 2009 Enig der. Satt og håpte at det skulle bli en 6 måneders utstengelse eller noe i den duren, men er tydeligvis ikke så ille det å nesten drepe en av dommerne. Uansett så blir det latterlig av UEFA å henge ut Eduardo på den måten her, og samtidig ikke ta tak i hva Young gjorde i går, men ender det som jeg tror det gjør så er det at kun Eduardo får straff her mens Young og flere senere i sesongen ikke får en ripe i lakken. Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 28. august 2009 Del Skrevet 28. august 2009 Selvsagt enig. Young blir nok ikke straffet, desverre. Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 28. august 2009 Del Skrevet 28. august 2009 Når har Giggs filmet? Eduardo er da verre enn en mann som aldri har filmet som jeg kan huske. Mavado prøvde jo å poste en video der han fikk en hamstring skade som filming. Jeg synes iallefall det blir feil å putte han i en parantes som en filmer når han aldri filmer. Lenke til kommentar
TomWhittaker Skrevet 28. august 2009 Del Skrevet 28. august 2009 (endret) Spørsmål jeg kommer med er hvorfor blir det kun Arsenal som får straffe for det, ikke andre lag? Fordi Arsenal er det første laget som gjør det denne sesongen. Og drit i Young, det er en annen turnering og AV er uansett ute av cupen. Skal han bli straffet om ett år da? "Drit i Young, der en annen turnering"? Kva slags argument er det? Er det kun i CL ein skal bli straffa for å filme? Europa League er jo i aller høgaste grad UEFA sitt ansvar den også. At AV er ute burde heller ikkje ha noko å sei for saka, då skulle vel ikkje Drogba fått noko straff etter Chelsea - Barca forrige sesong heller då. For kva er vel poenget med å utestenge han frå årets CL. Og nei, Arsenal er ikkje første laget som gjer det i år. No kan eg ikkje sei at eg har sett andre kampar hittil i CL i år, men du finn GARANTERT opptil fleire filmingar blant kampane som har blitt spelt hittil i år. Eduardo si filming er den som har blitt mest profilert, med god hjelp frå media og skotske FA. I tillegg skal han få to kampars utestengelse for ein forseelse som er verdig eit gult kort. LATTERLEG. Endret 28. august 2009 av TomWhittaker Lenke til kommentar
Stefan_B Skrevet 28. august 2009 Del Skrevet 28. august 2009 Når har Giggs filmet? Eduardo er da verre enn en mann som aldri har filmet som jeg kan huske. Mavado prøvde jo å poste en video der han fikk en hamstring skade som filming. Jeg synes iallefall det blir feil å putte han i en parantes som en filmer når han aldri filmer. Jævlig bekvemt å få en hamstring skade akkurat i det man passerer keeper spør du meg, men du skal vite en ting. Ryan Giggs er en spiller jeg alltid har likt og alltid kommer til å like, men det du sier om Eduardo er også utrolig rart. At han er verre enn Giggs, når jeg aldri før har sett Eduardo filme. Forøvrig kan du se på denne så ser du faktisk at Eduardo blir truffet av Boruc i høyre beinet idet han drar ballen til venstre, slik at venstrebeinet hans faktisk stopper i gresset og han snubler overende. Eduardo gjorde etter fallet ingen tegn til dommeren for at han ville ha straffe, så hva gjør dette så mye verre enn det som skjedde med Giggs? Når straffen først blir gitt så sier ikke Giggs til dommeren at det ikke var en straffe, og det samme gjorde heller ikke Eduardo. Hadde det vært Arshavin så hadde det nok vært noe annet Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 28. august 2009 Del Skrevet 28. august 2009 (endret) Vel det med Drogba var en ganske heftig disiplinærsak, så det kan ikke sammenlignes direkte. At Villa er ute bør ikke bety noe, men i slike tilfeller gjør det somregel det. filmingen til Eduardo var ikke avgjørende, men det var den mot Tromsø i bortemøte mot Ath.Bilbao. Han blir ikke straffet. Så ja dette er urettferdig, å jeg tror rett og slett at de bare vil statuere et eksempel ved å ta en profilert klubb. Men ikke en så stor klubb som kan skape tumulter, som f.eks United eller Real Madrid gjennom G10-30(?) eller hva faen de heter nå. Endret 28. august 2009 av Hyrlen Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 28. august 2009 Del Skrevet 28. august 2009 Hvordan var filmingen til Eduardo avgjørende? Arsenal hadde aldri i verden tapt 0-2 eller 0-3 mot et så tamt Celtic. De hadde noen få gode sjanser, men var stort sett overkjørt av et mye bedre Arsenal lag. Både før og etter straffen. Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 28. august 2009 Del Skrevet 28. august 2009 Tilgi meg, jeg mente selvfølgelig det motsatt. 40 i feber make brain bad. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå