Nevvis Skrevet 27. august 2009 Del Skrevet 27. august 2009 18 poeng? Wenger ser nok ikke poenget med å vinne med så mange poeng (). Mer sannsynlig at han hviler de beste i noen kamper, slik at vi fort kan miste noen poeng. Bør selvsagt vinne gruppa uansett. Lenke til kommentar
JRL Skrevet 27. august 2009 Del Skrevet 27. august 2009 heh, på sky sports, intervju av han arsenal fyrn, høres ut som han beskriver tore andre flo mot brasil straffe spark situasjon, om at man ikke nødvendigvis klarer å se nøaktig alt som skjer på bana med kamraene. Lenke til kommentar
GrandMa Skrevet 27. august 2009 Del Skrevet 27. august 2009 Latterlig å en gang nevne Rooney der. http://www.youtube.com/watch?v=w2FilSIGfCo...feature=related Skal ikke påstå at Rooney er en av de verre, men det er faktisk ikke Eduardo da Silva heller. Det finnes ytterst få lag som kan klage på andres lags diving med ren samvittighet, så da er det vel best å la være? United er på ingen måte et unntak. Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 27. august 2009 Del Skrevet 27. august 2009 Det er greit at Rooney har filmet et par ganger, men flere av "filmingene" er når han hopper unna. Jeg referer spesielt til den siste der han hopper for å unngå og tråkke på motstanderen. I den ene filmen hopper han også unna, og midt i en av videoene faller han etter å ha passert to spillere fordi han kom ut av balanse og reiser seg fort opp rett etter og fortsetter med ballen. Det er faktisk latterlig å nevne Rooney ved siden av Steven Gerrard som er en notorisk filmer. Jeg har vel egentlig ikke klaget på Eduardos filming heller, men dere virker som dere tar det ganske inn på dere. Jeg kom med en kommentar om at den fortjente oscaren som i mine øyne ikke var noe annet enn en kommentar om at det var filming, da begynner dere å skulle svekke Rooney for å få Eduardo til å stå i et bedre lys. Lenke til kommentar
GrandMa Skrevet 27. august 2009 Del Skrevet 27. august 2009 Gerrard er heller ingen 'notorisk' filmer, selv om han nok driver en del med slikt. Det blir jo spesielt irriterende når han uttaler seg om andres filming. Fotballen er blitt slik og da er den moralske høyborgen ikke lett å innta. Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 27. august 2009 Del Skrevet 27. august 2009 Nå er det vel egentlig ingen som har prøvd å innta den heller, men det virker som mange tror det. Jeg synes for øvrig at den som sa at det aldri blir blåst opp når engelskmenn filmer tar feil. Det blir stort sett blåst opp uavhengig av hvem som gjør det, men slike situasjoner går fort i glemmeboka igjen, noe jeg tror det gjør for Eduardo også. Lenke til kommentar
lilleru Skrevet 27. august 2009 Del Skrevet 27. august 2009 Langt ifra latterlig å nevne Rooney. Måten du reagerer på, er latterlig subjektiv Wis. Selv om du er United-supporter bør du klare å lese det at det aldri blir påstått at Rooney er noen notorisk diver. Det han sier er at media ikke vil blåse det så opp, neste gang Gerrard eller Rooney diver. Og at Gerrard er en notorisk diver? Tror du må ha noen hakk tynnere supporterbriller om du faktisk mener det Wis. Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 28. august 2009 Del Skrevet 28. august 2009 Steven Gerrard som er en notorisk filmer. Greit at han har hatt et par dives opp igjennom tidene, men fy faen altså. Han er da ikke noen notorisk filmer. Du slutter aldri å overraske. Lenke til kommentar
fox Skrevet 28. august 2009 Del Skrevet 28. august 2009 (endret) Endelig å være tilbake! Det er kjipt å være utstengt Det er LATTERLIG det med Dudu, ja det var filming. Men så ille var det ikke. Og dere andre supportere, ikke vær hårsår når vi nevner deres spillere. Vi prøver ikke å rakke ned på deres spillere, men bare som eksempel som får ingenting straffe når vårs blir slått ned jævlig hardt. Mens deres "slipper unna" hvis dere ser poenget vårt? Vi tar avstand fra filming, dere tar avstand fra filming Våre spillere kan filme av og til enten vi liker det el ei, deres spillere kan filme av og til enten dere liker det el ei. Våre blir rakket ned av media, UEFA, FIFA and what you name it, deres slipper unna og ingenting har skjedd. Rettferdig? Nei! Viktigst av alt, vi prøver ikke å peke og si at(Rooney, Giggs, Torres, Drogba, Lampard, Gerrard osv) er "verre". Vi prøver å peke på dem har gjort det og havner ikke i forside til diverse avis, ingenting har skjedd. Ingen eneste sak om det. PRØV Å FORSTÅ DET, ER DU SNILL! Endret 28. august 2009 av Fox Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 28. august 2009 Del Skrevet 28. august 2009 Prøver du å si at Arsenal blir forskjellbehandlet iforhold til United? Hoho, det var bare et under at Vidic ikke ble straffet. Hadde det ikke vært for Webb ville historien vært helt annerledes. Om det er noen Fa er ute etter så er det jo United. Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 28. august 2009 Del Skrevet 28. august 2009 Herregud, Eduardo har fått gjennomgå fordi han var/er blitt ansett som en svært sympatisk person. Spesielt Drogba, som du nevner, blir overhode ikke sett på som noe slikt - Derfor får ikke han eller mange av de andre gjennomgå som Kroaten. Når det er sagt så overdrives det veldig synes jeg, Eduardo blir ikke henrettet i de engelske avisene, men mer slaktet (...logisk nok). Når det er sagt så har han aldri blitt ansett som en uhorvelig sympatisk person i min bok - He's just one of them... Lenke til kommentar
fox Skrevet 28. august 2009 Del Skrevet 28. august 2009 Hyrlen, ærligtalt. Hvor i steder har jeg nevnt Man.Utd.??? Dessuten snakker jeg om filming, supporteres syn på saken og medias holdning mot Dudu. Det mellom Alex og FA vil jeg ikke blande meg i, det er en annen sak. Ok? Giallorossi, han er fortsatt en sympatisk person. Filming var det ja,men i grovt uaktsomt? Nei. Jeg vil ha skjønt det hvis det var en rein FILMING på det verste måte. Lenke til kommentar
Stefan_B Skrevet 28. august 2009 Del Skrevet 28. august 2009 Prøver du å si at Arsenal blir forskjellbehandlet iforhold til United? Hoho, det var bare et under at Vidic ikke ble straffet. Hadde det ikke vært for Webb ville historien vært helt annerledes. Om det er noen Fa er ute etter så er det jo United. Sepp Blatter og Michel Platini har jo et samlet felles hat for Wenger og Arsenal, og FA er ikke akkurat kjent for å være så jævlig glade i Arsenal heller, men Platini er jo helt sykt tragisk. Mannen har gått ut og sagt at City bruker for mye penger (dette var etter de hadde kjøpt for 300 millioner) mens Real Madrid som handler for over 2 milliarder ikke blir nevnt engang. Nå liker jeg ikke City (ei heller Chelsea eller Real Madrid for den saks skyld), men det er klart at Platini ikke er nøytral nok til å være president i UEFA. Lenke til kommentar
Justin_Sane Skrevet 28. august 2009 Del Skrevet 28. august 2009 Dudu har filmet én gang i en kamp som endte 5-1 sammenlagt. Ja det var feil, men altså... "who cares?". Hadde det vært en quartfinale i champions league på uavgjort stilling med 5 min igjen å spille så hadde jeg forstått det. La gutten være i fred etter én gang forseelse. Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 28. august 2009 Del Skrevet 28. august 2009 http://www.dagbladet.no/2009/08/28/sport/f...rsenal/7857798/ Latterlig... Nå må UEFA legge seg på lik linje med alle, men det kommer aldri i verden til å skje. Lenke til kommentar
fox Skrevet 28. august 2009 Del Skrevet 28. august 2009 SKAMMELIG! og gjett hva?!? 77% stemte at det var fortjent?!? De stemte med subjektivbriller, deres spillere diver ikke liksom! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 28. august 2009 Del Skrevet 28. august 2009 Nå må UEFA legge seg på lik linje med alle, men det kommer aldri i verden til å skje. Håper du tar feil. Filminga var jo den ''første'' for sesongen så kan godt hende at UEFA tar tak i filminga og sier: SLUTT Lenke til kommentar
fox Skrevet 28. august 2009 Del Skrevet 28. august 2009 Ok, hva med Young som filma seg til straffe? Han slapp jo unna for fitte! Lenke til kommentar
Latias Skrevet 28. august 2009 Del Skrevet 28. august 2009 En gang må de jo begynne å slå ned på filming, så hvorfor ikke nå? Håper de gjør dette med alle som filmer fra nå av, uansett om det er United-spillere eller hvem som helst andre. Lenke til kommentar
Prinz Poldi Skrevet 28. august 2009 Del Skrevet 28. august 2009 (endret) Frem til at de begynner systematisk og utestenge spillere som filmer, anser jeg dette som en hyklersk uthenging av en svært sympatisk spiller. Endret 28. august 2009 av Hegland Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå