Junior91 Skrevet 27. august 2009 Del Skrevet 27. august 2009 Vil ikke si at giggs sin filming var bedre enn Eduardo sin. Eduardo har jo helt klart bedre filme-teknikk. Lenke til kommentar
TomWhittaker Skrevet 27. august 2009 Del Skrevet 27. august 2009 (endret) Mass Hysteria As Eduardo Invents The Dive Anbefaler alle å lese den artikkelen. Oppsummerer egentlig tankene mine veldig greit. Heilt enig. Vital Arsenal med enda ein flott bloggpost. Media kjem heilt sikkert til å godte seg med med filminga til Eduardo i lang, lang tid. På samme måte som dei kjem til å oversjå dei ti neste frå Gerrard/Rooney. Endret 27. august 2009 av TomWhittaker Lenke til kommentar
salomo Skrevet 27. august 2009 Del Skrevet 27. august 2009 Herregud, flaut av Eddy: http://www.youtube.com/watch?v=03k7RH1e58A Kvalmt, han risikerer 2 kamper karantene i CL. Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 27. august 2009 Del Skrevet 27. august 2009 Since when fikk man karantene for å filme liksom? Lenke til kommentar
salomo Skrevet 27. august 2009 Del Skrevet 27. august 2009 UEFA gransker filmingen, db.no Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 27. august 2009 Del Skrevet 27. august 2009 Mass Hysteria As Eduardo Invents The Dive Anbefaler alle å lese den artikkelen. Oppsummerer egentlig tankene mine veldig greit. Heilt enig. Vital Arsenal med enda ein flott bloggpost. Media kjem heilt sikkert til å godte seg med med filminga til Eduardo i lang, lang tid. På samme måte som dei kjem til å oversjå dei ti neste frå Gerrard/Rooney. Latterlig å en gang nevne Rooney der. Når filmet Rooney sist? Hva slags skuespillertendenser har han? Jeg skjønner at man trenger å finne en unnskyldning når spissen deres kaster seg uten noen som helst kontakt. Forresten til deg/dere som linket til Giggs videoen så kunne det være en fordel å faktisk huske hva som skjedde og ikke bare se på videoen selv om det faktisk er mulig å skjønne det da også. Giggs fikk en hamstring - skade etter det der og det var grunnen til at han gikk ned. Lenke til kommentar
JRL Skrevet 27. august 2009 Del Skrevet 27. august 2009 Mass Hysteria As Eduardo Invents The Dive Anbefaler alle å lese den artikkelen. Oppsummerer egentlig tankene mine veldig greit. Heilt enig. Vital Arsenal med enda ein flott bloggpost. Media kjem heilt sikkert til å godte seg med med filminga til Eduardo i lang, lang tid. På samme måte som dei kjem til å oversjå dei ti neste frå Gerrard/Rooney. Latterlig å en gang nevne Rooney der. Når filmet Rooney sist? Hva slags skuespillertendenser har han? Jeg skjønner at man trenger å finne en unnskyldning når spissen deres kaster seg uten noen som helst kontakt. Forresten til deg/dere som linket til Giggs videoen så kunne det være en fordel å faktisk huske hva som skjedde og ikke bare se på videoen selv om det faktisk er mulig å skjønne det da også. Giggs fikk en hamstring - skade etter det der og det var grunnen til at han gikk ned. hvorfor er det laterlig? kan jo spørre deg når filma eduardo før dette? Lenke til kommentar
D'Amico Skrevet 27. august 2009 Del Skrevet 27. august 2009 Han sier jo hvorfor det er latterlig. Han sier heller ingenting om Eduardo. Lese skikkelig neste gang. Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 27. august 2009 Del Skrevet 27. august 2009 (endret) Du nevner Rooney i samme setning som Gerrard, det er for meg, helt fullstendig latterlig. EDIT: D'Amico sa det for meg, og som sagt så jeg heller ingenting om Eduardo. Oscarkommentaren var for øvrig ment som at det var ganske klar filming og ikke noe forsøk på å uthenge Eduardo/Arsenal - supportere. Ja, jeg er fullt klar over at Ronaldo filmet en del i United (selv om det ikke var i nærheten av så mye noen av dere skal ha det til å være). Forresten anbefaler jeg han som la ut dette: http://www.youtube.com/watch?v=i6WZTYagdu0...r_embedded#t=32 Dette er vel århundrets Oscar da. til å ikke bare legge ut videoer uten å i det minste lese de siste fem kommentarene i youtube - feltet, for da hadde selv de uvitende skjønt at Giggs pådro seg en hamstring - skade der. Endret 27. august 2009 av Wisbatov Lenke til kommentar
Prinz Poldi Skrevet 27. august 2009 Del Skrevet 27. august 2009 Veldig synd at Eduardo er i ferd med å ødelegge omdømmet sitt som en av PL's aller mest sympatiske spillere, for det er han virkelig. Det er selvfølgelig ikke noe gøy at han filmer så stygt som det gjør, men en engangsforseelse som denne må det være mulig å se forbi. Skal vi begynne med heksejakt på Eddy er det mange som må på bålet. Skjer det igjen derimot, vil pipen få en annen lyd. Vil ikke ha sånn smålig oppførsel i Arsenal. Lenke til kommentar
TomWhittaker Skrevet 27. august 2009 Del Skrevet 27. august 2009 Latterlig å en gang nevne Rooney der. Når filmet Rooney sist? Hva slags skuespillertendenser har han? Rooney filmar vel ikkje noko meir enn den gjennomsnittlege fotballspelar, men når han gjer det (og ja, det skjer), høyrer vi INGENTING om det frå media. På samme måte som med Gerrard. Dei er engelske, og derfor freda. For engelskmenn filmar ikkje, aldri. At Eduardo skal få straff for det han gjorde blir latterleg når så og sei ingen andre har fått det (Dida fekk vel?). Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 27. august 2009 Del Skrevet 27. august 2009 Hva med Kuyt/Babel mot oss i kvartfinalen for 2 år siden? Hva med Italienske lag generelt? Blir for dumt om Edurado blir straffet. Om han blir det håper jeg UEFA legger seg på samme linje over hele fjøla. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 27. august 2009 Del Skrevet 27. august 2009 Kanskje de prøver noe nytt i år? Er du virkelig imot at de skal slå ned på filming? Lenke til kommentar
JesharushanN Skrevet 27. august 2009 Del Skrevet 27. august 2009 (endret) Kanskje de prøver noe nytt i år? Er du virkelig imot at de skal slå ned på filming? Jeg synes det er bra, jeg. Men som Benjo sier, må de slå ned på absolutt ALLE om de velger å straffe Eduardo. Btw, noen som vet hvor jeg kan følge med på CL gruppespill-trekningen live? EDIT: trenger ikke... fant Arsenal i gruppe H med: AZ Alkmaar Olympiacos Standard de Liege Endret 27. august 2009 av JesharushanN Lenke til kommentar
Nevvis Skrevet 27. august 2009 Del Skrevet 27. august 2009 Omg, group of death! Føler vi var sånn passe heldige... Lenke til kommentar
JRL Skrevet 27. august 2009 Del Skrevet 27. august 2009 ser rimelig grei ut den gruppa. men ingen must see kamper :/ Lenke til kommentar
Prinz Poldi Skrevet 27. august 2009 Del Skrevet 27. august 2009 Nesten for lett den gruppa. Men jeg er slett ikke misfornøyd. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 27. august 2009 Del Skrevet 27. august 2009 Blir nok 18 poeng på dere her. Lenke til kommentar
Diablo007 Skrevet 27. august 2009 Del Skrevet 27. august 2009 Vi går videre, det gjør vi. Tror vi f 15 poeng. Hvis vi altså unngår mange skader på spillerne våre Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå