Gå til innhold

Highbury - Proud to be a Gooner!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Håper Eduardo får refs av Wenger.

Anyway, det er trekning i morgen klokken 13.00

Dette er de seedete gruppene:

A:

1.Barcelona 121

2.Liverpool 118

3.Chelsea 118

4.Man UTD 111

5.Sevilla 110

6.Milan 110

7.Arsenal 106

8.Bayern 98

B:

9.Lyon 91

10.Inter 87

11.Real M. 78

12.CSKA 71

13.Porto 68

14.AZ 64

15.Juventus 63

16.Rangers 56

C:

17.Olompiakos 52

18.Marseille 48

19.Kiev 46

20.Stuttgart 45

21.Fiorentina 42

22.Atletico 41

23.Bordeux 40

24.Besiktas 32

D:

APOEL Nicosia

26.Wolfsburg 21

27.Standard 21

28.Maccabi 17

29.Zurich 14

30.Rubin Kazan 9

31.Urziceni 8

32.Debrechen 1

Den jævligste gruppen må jo være:

Arsenal

Inter

Atletico

Wolfsburg

Eller så kan vi få en walkovergruppe:

Arsenal

AZ

Kiev

Debrechen

Bortsett fra Rangers og AZ så er samtlige lag i gruppe B meget gode lag. Ønsker ikke Lyon, RM eller Inter. Resten har vi mulighet til å slå i begge kamper.

Endret av Benbjo
Lenke til kommentar

Synes vi spilte veldig bra. Synes Denilson, Bendtner og Diaby var dårlige i første omgang. I andre omgang tok de to D'ene seg opp og Bendtner var ræv hele kampen. Ble mer og mer frustrert virket det som og gav Ramsey huden full ved en anledning. Ramsey ble forøverig skadet når det var 3 min igjen.

Ble litt imponert over Eboue. Synes han gjorde en god figur og et flott mål. Litt rart at han spiller midtspiss i stedet for f.eks Eduardo i store deler av kampen.

Eduardo filmet seg til straffe indeed. Mistet mye respekt for han pga det. Unødvendig av han synes jeg. Han skjønte vel at han ikke rakk ballen og kastet seg ned i det Boruc kom ut.

Lenke til kommentar
Synes vi spilte veldig bra. Synes Denilson, Bendtner og Diaby var dårlige i første omgang. I andre omgang tok de to D'ene seg opp og Bendtner var ræv hele kampen. Ble mer og mer frustrert virket det som og gav Ramsey huden full ved en anledning. Ramsey ble forøverig skadet når det var 3 min igjen.

Ble litt imponert over Eboue. Synes han gjorde en god figur og et flott mål. Litt rart at han spiller midtspiss i stedet for f.eks Eduardo i store deler av kampen.

Eduardo filmet seg til straffe indeed. Mistet mye respekt for han pga det. Unødvendig av han synes jeg. Han skjønte vel at han ikke rakk ballen og kastet seg ned i det Boruc kom ut.

Takker for kort referat:p

Fint å høre at Eboue gjør det bra, og til og med scorer. Me like:D

At Bendtner spilte ræv er ingen god nyhet, men regner med at han gjør det bedre mot Manutd.

Ikke bra det med Dudu...

Lenke til kommentar

Akkurat når det gjelder filming så har ikke dere United-supportere så mye dere skulle ha sagt. Jeg har sett langt verre filming enn det av C. Ronaldo, og han gjorde det hele tiden. Eduardo var i kontakt med Boruc, og det er fort gjort å komme i ubalanse. Man kan selvsagt se at han hjelper litt til, og jeg syntes ikke det burde ha blitt straffe, men jeg syntes dere overreagerer litt. Celtic taklet som griser både i dag og sist tirsdag, og de fortjener ikke bedre.

Endret av GoreGalore
Lenke til kommentar
Gratulerer med å ha en av de nominerte til årets oscar.

Unnskyld meg, men dette er en unødvendig kommentar. Ronaldo var i sin tid mye værre enn dette.

(Uten at jeg forsvarer Ed her). Meningsløst å rakke ned på andre spillere når man har egne rekker å passe på. Mye kvalmt jeg leser fra supportere fra andre topp 4 klubber.

Sitat fritt fra hukommelsen (Pool supporter):

"Latterlig, laget ditt må jukse for å score.

Alle arsenal mål er per definisjon juks (etter 2.målet)"

Endret av Benbjo
Lenke til kommentar

ALLE lag som dessverre folk som tror de er i Hollywood. Det kommer ingen av oss 4 store unna og heller ikke de mindre.

Jeg forsvarer ingen og går imot ingen. Det er en del av spillet, det må vi alle bare godta. Be heller om videodømming enn å gå imot spillere.

Uansett over til noe viktigere. CL gruppespill.

Jeg tror laget der Real kommer blir fort dødens gruppe. Har ikke vært redd for de før, men nå blir de nok et lite helvete å havne i gruppe med.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   1 medlem

• Opprett ny...