laurell Skrevet 26. august 2009 Del Skrevet 26. august 2009 Dessverre, kabelselskapet mitt her i Bergen har ikke Viasat 4 Og så er jeg for syk(kraftig forkjølet) til å stikke downtown for å se kampen. Solèr er ikke helt klok, håper han innser at han tar feil etter kampen i kveld. Lenke til kommentar
Diablo007 Skrevet 26. august 2009 Del Skrevet 26. august 2009 Soler en idiot. Han tror at han så mye. Husker da han sa at jeg er 100% at Roma vinner på straffe,,Vel.. Lenke til kommentar
invalid_user Skrevet 26. august 2009 Del Skrevet 26. august 2009 Gallas begynner å vise hvorfor han fikk trøyenummer 10. Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 26. august 2009 Del Skrevet 26. august 2009 Hvorfor i helvette spiller Eboue spiss? Latterlig... Spiller jo høyere på banen enn Bendtner og Eduardo. Tragisk at Eduardo filmet også. Det hadde han ikke trengt å gjøre synes jeg. Lenke til kommentar
invalid_user Skrevet 26. august 2009 Del Skrevet 26. august 2009 (endret) Wilshere så faktisk eldre ut enn Arshavin der de stod. Og russeren bruker 2 min. Endret 26. august 2009 av iRoman Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 26. august 2009 Del Skrevet 26. august 2009 (endret) Håper Eduardo får refs av Wenger. Anyway, det er trekning i morgen klokken 13.00 Dette er de seedete gruppene: A: 1.Barcelona 121 2.Liverpool 118 3.Chelsea 118 4.Man UTD 111 5.Sevilla 110 6.Milan 110 7.Arsenal 106 8.Bayern 98 B: 9.Lyon 91 10.Inter 87 11.Real M. 78 12.CSKA 71 13.Porto 68 14.AZ 64 15.Juventus 63 16.Rangers 56 C: 17.Olompiakos 52 18.Marseille 48 19.Kiev 46 20.Stuttgart 45 21.Fiorentina 42 22.Atletico 41 23.Bordeux 40 24.Besiktas 32 D: APOEL Nicosia 26.Wolfsburg 21 27.Standard 21 28.Maccabi 17 29.Zurich 14 30.Rubin Kazan 9 31.Urziceni 8 32.Debrechen 1 Den jævligste gruppen må jo være: Arsenal Inter Atletico Wolfsburg Eller så kan vi få en walkovergruppe: Arsenal AZ Kiev Debrechen Bortsett fra Rangers og AZ så er samtlige lag i gruppe B meget gode lag. Ønsker ikke Lyon, RM eller Inter. Resten har vi mulighet til å slå i begge kamper. Endret 26. august 2009 av Benbjo Lenke til kommentar
JesharushanN Skrevet 26. august 2009 Del Skrevet 26. august 2009 Deilig med seier. Fikk ikke sett kampen, kan noe være så snille og fortelle hvordan vi spilte? Hørte at Eduardo filmet seg til straffespark... stemmer dette? I så fall er jeg meget skuffet over han. Trodde ikke han drev med slikt piss. Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 26. august 2009 Del Skrevet 26. august 2009 Synes vi spilte veldig bra. Synes Denilson, Bendtner og Diaby var dårlige i første omgang. I andre omgang tok de to D'ene seg opp og Bendtner var ræv hele kampen. Ble mer og mer frustrert virket det som og gav Ramsey huden full ved en anledning. Ramsey ble forøverig skadet når det var 3 min igjen. Ble litt imponert over Eboue. Synes han gjorde en god figur og et flott mål. Litt rart at han spiller midtspiss i stedet for f.eks Eduardo i store deler av kampen. Eduardo filmet seg til straffe indeed. Mistet mye respekt for han pga det. Unødvendig av han synes jeg. Han skjønte vel at han ikke rakk ballen og kastet seg ned i det Boruc kom ut. Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 26. august 2009 Del Skrevet 26. august 2009 Om Edurado prøver seg på noe lignende på OT, kommer han rett inn på svartelista mi. Kvalmt! Gratulerer med CL spill. Jo flere Engelske lag, dess bedre I år skal vi sammen drepe kjøpelaga fra Spania! Real Madrid 2 seedet, haha. I love it! Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 26. august 2009 Del Skrevet 26. august 2009 Får håpe dette med Ed ikke vil gjenta seg. Er ikke noe særlig å ha en slik spiller i stallen. Eboue har jo skjerpet seg. Håper Ed beklager seg offentlig. Mye rart man gjør i kampens hete selv om jeg ikke støtter filming på noen måte. Lenke til kommentar
JesharushanN Skrevet 26. august 2009 Del Skrevet 26. august 2009 Synes vi spilte veldig bra. Synes Denilson, Bendtner og Diaby var dårlige i første omgang. I andre omgang tok de to D'ene seg opp og Bendtner var ræv hele kampen. Ble mer og mer frustrert virket det som og gav Ramsey huden full ved en anledning. Ramsey ble forøverig skadet når det var 3 min igjen. Ble litt imponert over Eboue. Synes han gjorde en god figur og et flott mål. Litt rart at han spiller midtspiss i stedet for f.eks Eduardo i store deler av kampen. Eduardo filmet seg til straffe indeed. Mistet mye respekt for han pga det. Unødvendig av han synes jeg. Han skjønte vel at han ikke rakk ballen og kastet seg ned i det Boruc kom ut. Takker for kort referat:p Fint å høre at Eboue gjør det bra, og til og med scorer. Me like:D At Bendtner spilte ræv er ingen god nyhet, men regner med at han gjør det bedre mot Manutd. Ikke bra det med Dudu... Lenke til kommentar
wûst Skrevet 26. august 2009 Del Skrevet 26. august 2009 Herregud, flaut av Eddy: http://www.youtube.com/watch?v=03k7RH1e58A Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 26. august 2009 Del Skrevet 26. august 2009 Gratulerer med å ha en av de nominerte til årets oscar. Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 26. august 2009 Del Skrevet 26. august 2009 (endret) Akkurat når det gjelder filming så har ikke dere United-supportere så mye dere skulle ha sagt. Jeg har sett langt verre filming enn det av C. Ronaldo, og han gjorde det hele tiden. Eduardo var i kontakt med Boruc, og det er fort gjort å komme i ubalanse. Man kan selvsagt se at han hjelper litt til, og jeg syntes ikke det burde ha blitt straffe, men jeg syntes dere overreagerer litt. Celtic taklet som griser både i dag og sist tirsdag, og de fortjener ikke bedre. Endret 26. august 2009 av GoreGalore Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 26. august 2009 Del Skrevet 26. august 2009 (endret) Gratulerer med å ha en av de nominerte til årets oscar. Unnskyld meg, men dette er en unødvendig kommentar. Ronaldo var i sin tid mye værre enn dette. (Uten at jeg forsvarer Ed her). Meningsløst å rakke ned på andre spillere når man har egne rekker å passe på. Mye kvalmt jeg leser fra supportere fra andre topp 4 klubber. Sitat fritt fra hukommelsen (Pool supporter): "Latterlig, laget ditt må jukse for å score. Alle arsenal mål er per definisjon juks (etter 2.målet)" Endret 26. august 2009 av Benbjo Lenke til kommentar
Diablo007 Skrevet 26. august 2009 Del Skrevet 26. august 2009 Vel, litt synd at Eduardo filma. Men jeg hadde tilgitt han hvis han hadde filmet mot Man U Lenke til kommentar
Stefan_B Skrevet 27. august 2009 Del Skrevet 27. august 2009 Gratulerer med å ha en av de nominerte til årets oscar. http://www.youtube.com/watch?v=i6WZTYagdu0...r_embedded#t=32 Dette er vel århundrets Oscar da. Lenke til kommentar
Justin_Sane Skrevet 27. august 2009 Del Skrevet 27. august 2009 ALLE lag som dessverre folk som tror de er i Hollywood. Det kommer ingen av oss 4 store unna og heller ikke de mindre. Jeg forsvarer ingen og går imot ingen. Det er en del av spillet, det må vi alle bare godta. Be heller om videodømming enn å gå imot spillere. Uansett over til noe viktigere. CL gruppespill. Jeg tror laget der Real kommer blir fort dødens gruppe. Har ikke vært redd for de før, men nå blir de nok et lite helvete å havne i gruppe med. Lenke til kommentar
invalid_user Skrevet 27. august 2009 Del Skrevet 27. august 2009 Mass Hysteria As Eduardo Invents The Dive Anbefaler alle å lese den artikkelen. Oppsummerer egentlig tankene mine veldig greit. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå