Diablo007 Skrevet 22. august 2009 Del Skrevet 22. august 2009 Ja, jeg er også litt bekymret for Arshavin. Håper han ikke tenker på at han er for god osv. Han er hvertfall ikke i form, noen gange gidde han ikke å yte maks. Fabrega må spille neste uke. Hvis han blir ute, vil jeg at arshavin skal erstatte han som pasnings-legger. Lenke til kommentar
Prinz Poldi Skrevet 22. august 2009 Del Skrevet 22. august 2009 Festfotballens dag, gratulerer med seier. Jeg sa før sesongen at det kommer til å stå mellom oss og dere og det står jeg fortsatt på. La oss håpe at neste kamp blir herlig og ikke et anti - klimaks. Jeg er allerede nervøs. Og jeg gleder meg utrolig mye. Det kommer til å bli en festforestilling og vil definere styrkeforholdet mellom lagene. Gleder meg nå men kommer til å få sammenbrudd på lørdag. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 22. august 2009 Del Skrevet 22. august 2009 Lo godt av målet til Gallas, men fy faen så målfarlig han er for tida Lenke til kommentar
wûst Skrevet 22. august 2009 Del Skrevet 22. august 2009 haha Gallas'for årets mål. Blir sykt på lørdagen, blir en jevn kamp med, men for guds skld må fabregas komme seg tilbakwe fra skade Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 22. august 2009 Del Skrevet 22. august 2009 Desverre kolliderte kampene våre i dag så jeg må spørre: Hvordan spilte Aaron Ramsey? Lenke til kommentar
Prinz Poldi Skrevet 22. august 2009 Del Skrevet 22. august 2009 Rambo var god. Gikk rett inn i Fabregas-rollen, god med og uten ball. Krevde å få ballen ofte, det er sterkt når du kommer inn som innbytter og er 18 år. Mange fine pasninger og et veldig bra mål, der han løp mellom stopperne og la ballen sikkert imål bak David James. Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 22. august 2009 Del Skrevet 22. august 2009 (endret) Ramsey tror jeg blir sinnsyk for oss. La Fabregas gå om 2-3 år så er Ramsey en perfekt erstatter. Diaby var også god i dag. 1. omgang spesielt. RvP var god, men skulle gjerne ha sett han score. Almunia viser at han ikke er mer enn en middelmodig keeper. Gibbs viser at han har et stykke å gå før han er klar for 11eren. Ellers god forestilling Angående Arshavin tror jeg bare han er litt ute av form. Synes han spilte seg opp i andre omgang, men han har et stykke igjen til formen han hadde i slutten av forrige sesong. Dette er dog han egen skyld da han ikke virker å ta kampene helt seriøst. Endret 22. august 2009 av Benbjo Lenke til kommentar
Atald Skrevet 22. august 2009 Del Skrevet 22. august 2009 Mye enig i det du skriver, men RvP var ikke god i dag i mine øyne. Virker lite tent og våken på baller som kommer, lite skarpe avslutninger og mye merkelig posisjonering. Posisjoneringen la jeg godt merke til da Bendtner kom inn og plutselig ikke hadde noen å spille til da RvP stilte seg godt i pasningsskyggen flere ganger. Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 22. august 2009 Del Skrevet 22. august 2009 Tror det har med å gjøre at han ikke er en spydspiss, men liker å spille i den såkalte Bergkamp rollen. Vil gjerne ha han i 11eren da han kan legge noen meget gode pasninger (se den på 4-1 målet f.eks). Ellers har han jo en skuddfot. Tror han bare må spille seg i form og få litt selvtillit. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 22. august 2009 Del Skrevet 22. august 2009 Lo godt av målet til Gallas, men fy faen så målfarlig han er for tida Måtte dra fram smilebåndet når jeg så scoringen hans jeg også Lenke til kommentar
Prinz Poldi Skrevet 22. august 2009 Del Skrevet 22. august 2009 (endret) Arsenal to offer William Gallas new contract Ja takk! Gallas har helt siden han mista kapteinsrollen vært stor. Han er svært undervudert og forbigått når det snakkes om de beste stopperne i EPL. Billy er en klassestopper. Han kan gjøre to nye, gode sesonger, og fortsette det blomstrende samarbeidet med Vermaelen. Endret 22. august 2009 av Hegland Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 23. august 2009 Del Skrevet 23. august 2009 Helt enig. Håper han skriver under og får en ny vår i Arsenaldrakten. Lenke til kommentar
invalid_user Skrevet 23. august 2009 Del Skrevet 23. august 2009 Tror at Rambo kan bli ekstremt god. Løpet hans på målet var nesten litt Lampard-esque. Han har jo også vist at han er en målscorende midtbanespiller (mål for Wales U21, mot Fener i CL og i pre season), og nå har han fått sitt første i EPL også. Tror det er bra for utviklingen hans at vi har begynt å spille med 3 midtbanespillere. Arshavin - We should spend Er dette grunnen til at han har sett "deppa" ut hver gang vi scorer? Ganske trist egentlig, for jeg tror Andrey blir veldig skuffa når vinduet stenges. Wenger har jo uttalt at han ikke kommer til å hente offensive forsterkninger, men muligens bare én defensiv. Og han er ikke akkurat kjent for å bøye seg for spillernes anbefalinger. Lenke til kommentar
Nevvis Skrevet 23. august 2009 Del Skrevet 23. august 2009 Forstår ikke helt dette snakket om depping fra Arshavin... Pass på så vi ikke gjør han til den nye Ade, der vi overtolker hvert minste signal på banen og trekker forhastede slutninger. Forøvrig er jeg jo, som de fleste andre, enig med ham om at vi burde forsterke laget. Etter min mening har vi et lag som er i stand til å vinne det meste, men vi trenger backup som ikke svekker laget om f.eks Cesc, Song eller noen av forsvarerne blir skadet. Lenke til kommentar
Diablo007 Skrevet 23. august 2009 Del Skrevet 23. august 2009 Ågud, håper ikke Fabregas vår kaptein skal blir borte over 3 uker. Da misterr han viktige kamper som Manu og city...FAEN ! ! Lenke til kommentar
wûst Skrevet 23. august 2009 Del Skrevet 23. august 2009 Nesten så jeg håper vi grøttekjører Chity mer enn United. Lenke til kommentar
Prinz Poldi Skrevet 23. august 2009 Del Skrevet 23. august 2009 Jeg sitter panisk og oppdaterer etter nytt om Cesc. Kommer til å bli noen gloser hvis han er ute mot Manchester-lagene. Vi har blitt så vant med skadene at vi kanskje ikke merker det, men vi er veldig skadeskutt for øyeblikket. Nasri, Rosicky og Fabregas, det er all kreativiteten vi har på midten. Uten èn av dem blir det tøft. Lenke til kommentar
wûst Skrevet 23. august 2009 Del Skrevet 23. august 2009 Kult at Almunia står oppført med 1 assist på premierleague.com. Var vel på Cescs andre mål ahn hadde en tidlig igangsetter. Lenke til kommentar
Diablo007 Skrevet 23. august 2009 Del Skrevet 23. august 2009 Hvis Fabregas ikke rekke kampen(måtte gud forby), så vil jeg gjerne at Arshavin skal ta rolle til fabregas. Han hadde vel gjort en bra kamp. Rosicky og Walcott blir jo klare snart. Men stor talentet Samir Nasri er klar om 3-4 uker.. Lenke til kommentar
Prinz Poldi Skrevet 23. august 2009 Del Skrevet 23. august 2009 Arsene Wenger on Fabregas’ injury: “If it’s a little pull he will be out for three weeks” Ser ut som om vi blir sittende på pinebenken en stund. Men jeg håper VIRKELIG ikke han spiller på onsdag, samme om han føler seg fit. Da hadde jeg aldri tilgitt Wenger hvis han slo opp strekken da. Onsdag er walkover, vi trenger han på Old Trafford. Diablo007: Arshavin kan ikke gå rett inn i Fabregas-rollen, da må vi isåfall legge om formasjonen. Cesc ligger mye dypere enn det Shava er komfortabel med. Shava er mer en second striker. Vi kunne spilt med Andrey bak van Persie, men da har vi ikke noen vinger igjen. Med Nasri, Walcott, Vela og Rosicky ute har vi ingen som kan gjøre en god jobb på vingen i en 4-4-2. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå