Treblad Skrevet 26. desember 2007 Del Skrevet 26. desember 2007 Å understreke dine ord, tipper jeg. Lenke til kommentar
invalid_user Skrevet 26. desember 2007 Del Skrevet 26. desember 2007 Noen som vet hva som skjer med van Persie? Er ikke med i troppen og står ingenting på Arsenal.com. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 26. desember 2007 Del Skrevet 26. desember 2007 Å understreke dine ord, tipper jeg. Stemmer det Lenke til kommentar
Mr Walrus Skrevet 27. desember 2007 Del Skrevet 27. desember 2007 Hmmm.. Syntes vi skulle gått 4-4-2 uansett om RvP er med i troppen eller ikke.. Lenke til kommentar
fox Skrevet 27. desember 2007 Del Skrevet 27. desember 2007 Ja, i fjor har vi jo innsett at 4-5-1 funker omtrent alltid. Likevel satset han på 4-5-1 i de to siste kampene, det er mystisk for meg. Vi har jo Bendtner som er veldig bra! Han var jo fantastisk i de siste kampene. Lenke til kommentar
Mr Walrus Skrevet 29. desember 2007 Del Skrevet 29. desember 2007 (endret) Vil ha seier i dag.. Endret 29. desember 2007 av Noobish Geek Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 29. desember 2007 Del Skrevet 29. desember 2007 3-1 nå.. Deilig! Vi tar tilbake serieledelsen for faen Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 29. desember 2007 Del Skrevet 29. desember 2007 JAAAAAAAAAAA!!!.. Everton blir EID! 1-4 ROSICKY! Lenke til kommentar
Mr Walrus Skrevet 29. desember 2007 Del Skrevet 29. desember 2007 Såå Nydelig!!! Mozart 4 -1 Lenke til kommentar
fox Skrevet 29. desember 2007 Del Skrevet 29. desember 2007 Deilig Først omgang ledet de helt fortjent 1-0, så vant vi fortjent i andre omgang. Deilig Men Everton kjempet utrolig bra! Det overrasket meg ikke, har forventet meg det egentlig. Synd det med Bendtner, lett å se at han ville å vise seg fram. Men for mye som førte til to gult kort. En så ung, alltid kjedelig når det skjer. Håper fyren vil komme tilbake Lenke til kommentar
Mr Walrus Skrevet 30. desember 2007 Del Skrevet 30. desember 2007 Bendtner var ikke helt på sitt beste nei, men Eduardo imponerte meg.. Lenke til kommentar
fox Skrevet 30. desember 2007 Del Skrevet 30. desember 2007 2 mål av to sjanser, fyfaen Lenke til kommentar
Atald Skrevet 30. desember 2007 Del Skrevet 30. desember 2007 (endret) Eduardo haddde en sjanse til aleine med keeper, men den satt han rett på Howard. Forøvrig fortsatt meget imonerende. Endret 30. desember 2007 av Atald Lenke til kommentar
ugotabanana Skrevet 30. desember 2007 Del Skrevet 30. desember 2007 Eduardo haddde en sjanse til aleine med keeper, men den satt han rett på Howard. Forøvrig fortsatt meget imonerende. Det ville ikke blitt mål, om du hadde fulgt med så du at han tok ballen med hånda for så se det gule kortet. Lenke til kommentar
Atald Skrevet 30. desember 2007 Del Skrevet 30. desember 2007 Jeg mente nå bestemt at det var en sjanse til, hvor han ikke tok med seg ballen med hånden, som førte til et hjørnespark. Godt mulig jeg husker feil, så jeg skal ikke være bastant. Lenke til kommentar
h00v3r Skrevet 1. januar 2008 Del Skrevet 1. januar 2008 Jessda, da blei det 2-0 seier første dagen på det nye året:D Godt nytt år alle sammen:D Og la tabellen forbli sånn den er nå Lenke til kommentar
invalid_user Skrevet 4. januar 2008 Del Skrevet 4. januar 2008 Dette her var et meget rart syn. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 4. januar 2008 Del Skrevet 4. januar 2008 Rart syn ja, men dog et godt syn.. Som Galaxy supporter er det godt å se at trener selv om han er med på den Spice Girls turneen. Han har mye å bevise når han kommer tilbake til Galaxy før sesongstarten i slutten av Mars. Lenke til kommentar
TomWhittaker Skrevet 4. januar 2008 Del Skrevet 4. januar 2008 Fleire som la merke til den fine julestemninga på slutten av Arsenal - Spurs? ^^ Lenke til kommentar
Teds Skrevet 4. januar 2008 Del Skrevet 4. januar 2008 FA-Cup, 3. runde. Hadde virkelig smakt med The Double denne sesongen. Burnley er motstanderen og Wenger drar sikkert en variant av ligacup-type med "yngre" spillere. Mye skader, suspensjoner og hviling dog: Emmanuel Adebayor (hamstring), Alex Hleb (ankle) and Robin van Persie (muscular) are injured, Mathieu Flamini is suspended while Gael Clichy and Cesc Fabregas will be rested. Theo Walcott’s shoulder injury will be considered on Saturday.(......) Nicklas Bendtner is back after suspension. Lassana Diarra, Abou Diaby and Denilson are vying for places in midfield. Gleder meg til å se Diaby og Bendtner igjen. Håper sistnevnte kan holde roen denne gangen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå