Gå til innhold

Highbury - Proud to be a Gooner!

Anbefalte innlegg

Forresten, var det noen som så Rooney, for ørtende gang i sin karriere, lufte frustrasjonen sin i form av en grisetakling på en motspiller? Det har nærmest blitt trademarken hans, og det er i grunn ganske usmakelig.

Dette provoserer meg voldsomt, samme hvilket lag eller hvilken spiller han gjør det mot. Fullstendig hodeløs oppførsel. Han slipper unna med det også.

Roman: Zapata? Da får vi et stopperpar på 23 og 24 år til neste sesong. Er vi i stand til det?

Også må jeg si hvor voldsomt imponert jeg har blitt over Vermaelen. Han har nærmest blitt kulthelt blant fansen. Fantastisk spiller!

Endret av Hegland
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Forresten, var det noen som så Rooney, for ørtende gang i sin karriere, lufte frustrasjonen sin i form av en grisetakling på en motspiller? Det har nærmest blitt trademarken hans, og det er i grunn ganske usmakelig.

Dette provoserer meg voldsomt, samme hvilket lag eller hvilken spiller han gjør det mot. Fullstendig hodeløs oppførsel. Han slipper unna med det også.

Vel dere har Eboue, Fabregas og Gallas som alle har sine svin på skogen iform av idiotiske taklinger.

Lenke til kommentar

Skal ikke si noe i mot det, Hyrlen, men det skal sies at Eboué virker å ha lagt slik oppførsel på hylla - er i alle fall lenge siden han har gjort noe usportslig på banen. Gallas har også skjerpet seg voldsomt, både på og utenfor banen de siste månedene. Når det gjelder Cesc så regner jeg med at du sikter til Evra-uttalelsene forrige sesong. Skal ikke spekulere hvorvidt Fabregas takla dritten ut av Evra med vilje eller ikke, men jeg må påpeke at han gjør slikt svært sjeldent, i motsetning til Rooney.

Edit: Men som Hegland sier så har alle supportere på seg forskjellige briller.

Endret av iRoman
Lenke til kommentar
Skal ikke si noe i mot det, Hyrlen, men det skal sies at Eboué virker å ha lagt slik oppførsel på hylla - er i alle fall lenge siden han har gjort noe usportslig på banen. Gallas har også skjerpet seg voldsomt, både på og utenfor banen de siste månedene. Når det gjelder Cesc så regner jeg med at du sikter til Evra-uttalelsene forrige sesong. Skal ikke spekulere hvorvidt Fabregas takla dritten ut av Evra med vilje eller ikke, men jeg må påpeke at han gjør slikt svært sjeldent, i motsetning til Rooney.

Nei jeg sikter til at Fabregas ofte har ganske hodeløse taklinger, dog ikke i affekt. Å blir sjeldent straffet særlig for dem.

Lenke til kommentar

Nei jeg sikter til at Fabregas ofte har ganske hodeløse taklinger, dog ikke i affekt. Å blir sjeldent straffet særlig for dem.

Fabregas har hatt noen hodeløse taklinger, men som oftest har de ikke vært så stygge som Rooney sine karatespark. Hadde et mot Aalborg i fjor som var jævlig stygg også såvidt jeg husker.

Lenke til kommentar

Usain Bolt WHO?! The Verminator er konge.

Kom til å tenke at Clichy virker som seg selv i god gammel form nå. Føler at det er mye takket være Gibbs' framgang forrige sesong. Viser hvor viktig det er med konkurranse om plassene. Håper Wenger ikke nøler med å benke Gaël hvis han gjør en tabbe.

Lenke til kommentar

Bra videoer broren min lagde der ja, han tror virkelig på syke ting av Arsenal i år og er utrolig spent på hvordan det går. Herlig å se at Song gjør det så bra. Visste og sagt hele tiden at han hadde det i ham, men så mange folk hadde lyst å si at han aldri kom til å klare seg i PL når han ikke var fylt 21-22 en gang. Godt å se at han har begynt så bra. Vermalaen virker fantastisk også btw, lovende ting som skjer i Arsenal akkurat nå. Tenk Arsenal uten skader. Kanskje ett kjøp vekke fra å være ekte tittelutfordrende kandidater. Tror ikke Utd klarer det i år, blir for mye med 4 på rad på mange forskjellige måter; og vi ble nettopp kvitt to stjerner uten å erstatte dem med noen andre stjerner. Da er det viktig at Pool ikke vinner ligaen ihvertfall, så derfor satser jeg litt på dere i år. ;)

Endret av tc47
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...