fox Skrevet 19. august 2009 Del Skrevet 19. august 2009 (endret) bildet kan ikke vises? Endring: nu funker det Endret 19. august 2009 av Fox Lenke til kommentar
invalid_user Skrevet 19. august 2009 Del Skrevet 19. august 2009 (endret) Jeg koser meg. Burde ta Pompey ganske greit til helga, de har tapt begge kampene sine 0-1, og burde ikke være noe særlig problem, selv om vi helt klart ikke skal undervurdere noen lag. Forresten, var det noen som så Rooney, for ørtende gang i sin karriere, lufte frustrasjonen sin i form av en grisetakling på en motspiller? Det har nærmest blitt trademarken hans, og det er i grunn ganske usmakelig. Endret 19. august 2009 av iRoman Lenke til kommentar
GrandMa Skrevet 19. august 2009 Del Skrevet 19. august 2009 Ja, jeg la merke til det selv. Rooney er en spiller som fort mister hodet, noe han kommer til å fortsette med inntil han blir hardt straffet for det. Jeg skulle gjerne sett høyere straffer for slikt. Situasjonen i dag kunne kvalifisert til rødt kort, men hvorvidt han burde hatt rødt er jeg ikke sikker på. Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 19. august 2009 Del Skrevet 19. august 2009 Tror kampen mot Pompey bør gå greit. 3-0. Spennende om United tar seg opp, men må innrømme at laget deres ikke ser så fryktelig sterkt ut i øyeblikket. Blir nok bedre når Rio og Vidic er tilbake samt at de venner seg til tapet av Ronaldo. Ellers tror jeg Tottenham blir meget skumle i år. De grisebanket Hull som vi slet med forrige sesong. Tror fort de kan ende på topp 4 (ikke nødvendigvis på bekostning av oss) Lenke til kommentar
Torstein Skrevet 19. august 2009 Del Skrevet 19. august 2009 Ikke nødvendigvis nei, Benbjo Gleder meg sinnsykt til kampen mot Pompey nå. Nå kan vi vise om Everton var "flaks", eller om vi faktisk er i kanonform. G L E D E R meg. Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 19. august 2009 Del Skrevet 19. august 2009 Vel, vi var meget gode mot Celtic også selv om vi ikke skapte så veldig mye store sjanser. Vi scorer på det vi får, noe som er et godt tegn. Tror vi blir enda bedre når Arshavin, RvP og Eduardo kommer i storslag. Så lenge ikke våre to beste spillere så langt (Vermy og Song) blir skadet eller lignende. Gutta har masse selvtillit nå. Får håpe Pompey ikke flakser seg til et uavgjort resultat eller noe. Vi har bedre spillere på alle posisjoner og det bør i grunn være lett match. Håper vi roterer litt slik at de spillerene som er 50-50 får en liten pause både mot Pompey og hjemme mot Celtic. Gi Wilshere, Merida og Eduardo (Vela?) sjanser. Lenke til kommentar
invalid_user Skrevet 19. august 2009 Del Skrevet 19. august 2009 (endret) Har lest at Vela ennå sliter med den ankelskaden han fikk mot USA. Husker ikke kilden akkurat nå, men han har ikke vært nevnt på Arsenal.com ganske lenge nå. Håper vi får en avklaring snart. Ellers føler jeg at den nye formasjonen gir oss en defensiv stabilitet som vi ikke har hatt på mange år. Våre beste offensive spillere (Van Persie og Arshavin) har ikke vist noe særlig ennå, men det tror jeg kommer seg, vi vet hva som bor i dem. En ny formasjon trenger tilvenning, og jeg syns det er bedre at vi starter med å skape defensiv trygghet. Men akkurat nå tåler vi rett og slett ikke skader på Billy/Verminator, for da må katastrofene Senderos og Silvestre erstatte dem. Håper Wenger kjøper en defensiv spiller snart, enten det er DM eller CB. Får vi inn en DM, kan vi spille Song som CB om Billy eller Vermy blir skada. Men aller helst vil jeg ha en stopper a la Zapata. Altså en som kan ta over for Billy neste sesong. Ellers leser jeg at både Sneijder og VdV var utelatt fra troppen til Real Madrid i kveld, og det virker bare mer og mer sannsynlig at de drar. Hadde ikke sagt nei til én av dem, spesielt Sneijder som kan spille i Cesc-rollen og kant. Tror heller ikke de hadde "drept" utviklingen til Denílson, en så skadeutsatt stall som vår har godt av en midtbanespiller til, spesielt nå som vi har gått over til 4-3-3. Tror ikke Mérida er klar til å vikarere hvis Cesc, gud forby, blir skadet. Endret 19. august 2009 av iRoman Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 19. august 2009 Del Skrevet 19. august 2009 (endret) Enig i det du sier. Tror ikke vi handler noen dette vinduet (med mindre Chamakh kommer), men i januar. Dette avhenger litt i om Gallas garantert forsvinner eller ikke. Tror det blir skummelt dersom Gallas/Vermy blir skadet. Mulig at DJ kan spille godt. Han har gjort det før. Ellers føler jeg meg ikke trygg på backupen vi har defensivt. Senderos forsvinner nesten helt sikkert til Everton. Håper at vi får inn en erstatter. Hadde forøverig ikke sagt nei til til noen av de jeg heller, men det skjer bare ikke. Er ikke Wengers stil. Endret 19. august 2009 av Benbjo Lenke til kommentar
invalid_user Skrevet 19. august 2009 Del Skrevet 19. august 2009 Er ikke så sikker på at Senderos forsvinner til Everton. Det virker jo som om Lescott garantert drar til City, men jeg har også lest at Everton er i ferd med å sikre Steven Taylor fra Newcastle. Det er forresten en spiller jeg ikke hadde sagt nei til, hvis han var mindre skadeutsatt og mindre skitten spillestil. Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 19. august 2009 Del Skrevet 19. august 2009 Vel da smilte jeg for første gang ikveld. Hørt fra Arsenal munn: "Tottenham? Som om verden ikke hva sjuk nok" Etterfulgt av, "D e jo like sannsynlig som å ta ei Nisa på isfeske" Lenke til kommentar
Torstein Skrevet 19. august 2009 Del Skrevet 19. august 2009 Vel da smilte jeg for første gang ikveld. Hørt fra Arsenal munn: "Tottenham? Som om verden ikke hva sjuk nok" Etterfulgt av, "D e jo like sannsynlig som å ta ei Nisa på isfeske" I lol'd. Kunne ikke sagt det bedre selv Lenke til kommentar
Justin_Sane Skrevet 20. august 2009 Del Skrevet 20. august 2009 Føler meg blond nå.. men jeg tok den ikke Lenke til kommentar
invalid_user Skrevet 20. august 2009 Del Skrevet 20. august 2009 Skjønte heller ikke den fiskemetaforen. Other news: Rapporteres at Bendtner har signert en £50,000 per uke-avtale. Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 20. august 2009 Del Skrevet 20. august 2009 Altså ei nise er som en liten delfin, en stor fisk med andre ord. Når du fisker på isen borer du et hull og det blir da vanskelig å dra opp en svær fisk i det hullet. Artig kommentar da. Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 20. august 2009 Del Skrevet 20. august 2009 Skjønte heller ikke den fiskemetaforen. Other news: Rapporteres at Bendtner har signert en £50,000 per uke-avtale. Du må være nordlending Lenke til kommentar
GrandMa Skrevet 20. august 2009 Del Skrevet 20. august 2009 Ah, ikke så enkelt når man ikke vet hva en nise er. Lenke til kommentar
Justin_Sane Skrevet 20. august 2009 Del Skrevet 20. august 2009 Ok, nå skjønte jeg den delen Jeg forstår fortsatt ikke bakgrunnen til "Hørt fra Arsenal munn: "Tottenham? Som om verden ikke hva sjuk nok" " Hva men Totten**m? Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 20. august 2009 Del Skrevet 20. august 2009 De leder Premier League. Lenke til kommentar
wûst Skrevet 20. august 2009 Del Skrevet 20. august 2009 Det i seg selv er jo insane, men det varer nok ikke lenge. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå