stizzen Skrevet 18. august 2009 Del Skrevet 18. august 2009 Deilig med scoring Meeeen jeg greide å fucke opp streamen, så nå funker ikke den mere Lenke til kommentar
Diablo007 Skrevet 18. august 2009 Del Skrevet 18. august 2009 Viktig mål! Gallas scorer alltid viktige mål for oss ! Merka dere at det sto "Galas" bak drakta hans, de glemte L en Lenke til kommentar
wûst Skrevet 18. august 2009 Del Skrevet 18. august 2009 Frispark da for helvete? Lenke til kommentar
Diablo007 Skrevet 18. august 2009 Del Skrevet 18. august 2009 Der var vi LITT heldige. Dommern kunne godt dømme straffe. Lenke til kommentar
Prinz Poldi Skrevet 18. august 2009 Del Skrevet 18. august 2009 For helvete. Bytt ut Cesc før jeg dør av angst. Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 18. august 2009 Del Skrevet 18. august 2009 Går jo bare etter Fab jo. Faens jævler Lenke til kommentar
wûst Skrevet 18. august 2009 Del Skrevet 18. august 2009 Vermaelen for en digg spiller. Og de rævsleikerne er ute etter Cesc ja. Lenke til kommentar
wûst Skrevet 18. august 2009 Del Skrevet 18. august 2009 Helt greit å ta ut Arshavin, har jo ikke skapt en dritt i dag (som på lørdagen). YES!!! Lenke til kommentar
Prinz Poldi Skrevet 18. august 2009 Del Skrevet 18. august 2009 Deilig! Nå kan vi spare de viktigste spillerne i neste runde, så de er opplagte til å spille ball i hatt med United. Dette Celtic-laget var ikke rare greiene. Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 18. august 2009 Del Skrevet 18. august 2009 Er det ingen som er småbekymret over at ingen av spissene våre (fra start 11) så langt har scoret denne sesongen? Eduardo teller ikke da han igjen er skadet og neppe vil spille mer enn 10-15 kamper denne sesongen (skadet + at Bendtner virker å bli foretrukket foran ham). Lenke til kommentar
Justin_Sane Skrevet 19. august 2009 Del Skrevet 19. august 2009 Er det ingen som er småbekymret over at ingen av spissene våre (fra start 11) så langt har scoret denne sesongen? Eduardo teller ikke da han igjen er skadet og neppe vil spille mer enn 10-15 kamper denne sesongen (skadet + at Bendtner virker å bli foretrukket foran ham). Den ene spissen vår ikke har skadet i 1 PL kamp, hvor han ble byttet ut etter 70 min (og ga to assist via fabelaktige frispark) men vi klarer fortsatt å lage 6 mål. (8-1 etter to kamper) Nei, ikke så veldig bekymret enda nei. Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 19. august 2009 Del Skrevet 19. august 2009 http://goal.com/en/news/12/spain/2009/08/1...-lose-to-celtic Hva tror folket om dette? Vi taper nok ikke hjemme for Celtic, men tenkte mer på "neste år" greiene. Real sa jo de hadde samme deal med Man U om Ronaldo. Kan det være sannhet i dette? I så fall synes jeg 30£mill høres lite ut. Bør ha fått minst 40 synes jeg. Uansett latterlig av Wenger dersom dette er sant. Fabregas har lang tid igjen av kontrakten. Han har sagt gang på gang at han er commited, men at han ønsker å dra en gang til Barca. Jeg synes det fortsatt er litt tidlig. Når han er 27 kan han dra... Lenke til kommentar
Prinz Poldi Skrevet 19. august 2009 Del Skrevet 19. august 2009 30m er et ran. Gutten er bare 22 år og en av verdens ypperste midtbanespillere. En pris på 50m kan forsvares, men Wenger er ikke kjent for å selge spillerene sine dyrt. Jeg håper at han svelger stoltheten og selger Fabregas til en mye høyere pris enn 30m når den tid kommer. Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 19. august 2009 Del Skrevet 19. august 2009 Hvorfor gidder folk å linke til Goal.com? De har ikke et snev av kildehenvisninger å komme med, og fakten dem visstnok kommer med er basert på sannsynligheter og vill gjetting. Denne artikelen beviser deres inkompetanse. Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 19. august 2009 Del Skrevet 19. august 2009 Jeg tok den første artikkelen om saken jeg så på newsnow. Finnes flere der. Saken skal opprinnelig stamme fra en avis fra Barcelona området så man kan nok ta dette med en klype salt. Lenke til kommentar
Diablo007 Skrevet 19. august 2009 Del Skrevet 19. august 2009 Det vi alle burde vite er at Fabragas kommer til å forlate oss en gang. Han kommer til å dra tilbake til Barcelona. Men det tror jeg blir mange år til, hvis vi da vinner noe iår eller neste år. Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 19. august 2009 Del Skrevet 19. august 2009 Håper hvertfall at Cesc tenker seg litt om før han drar uansett. Jeg kan akseptere at han drar. Skjønner det jo godt hvis/når det skjer. Men å gjøre det nå ville være å skyte seg litt i foten. Han vil jo bare bli en backup slik som tingene er nå, kontra garantert fast plass i Arsenal Lenke til kommentar
invalid_user Skrevet 19. august 2009 Del Skrevet 19. august 2009 http://goonertalk.com/wp-content/uploads/2...8/vermaelen.png Tror ManUtd-fansen blir meget irriterte når de ser det her (mtp. The Vidicator). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå