Gå til innhold

Highbury - Proud to be a Gooner!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er det ingen som er småbekymret over at ingen av spissene våre (fra start 11) så langt har scoret denne sesongen?

Eduardo teller ikke da han igjen er skadet og neppe vil spille mer enn 10-15 kamper denne sesongen (skadet + at Bendtner virker å bli foretrukket foran ham).

Lenke til kommentar
Er det ingen som er småbekymret over at ingen av spissene våre (fra start 11) så langt har scoret denne sesongen?

Eduardo teller ikke da han igjen er skadet og neppe vil spille mer enn 10-15 kamper denne sesongen (skadet + at Bendtner virker å bli foretrukket foran ham).

Den ene spissen vår ikke har skadet i 1 PL kamp, hvor han ble byttet ut etter 70 min (og ga to assist via fabelaktige frispark) men vi klarer fortsatt å lage 6 mål. (8-1 etter to kamper)

Nei, ikke så veldig bekymret enda nei.

Lenke til kommentar

http://goal.com/en/news/12/spain/2009/08/1...-lose-to-celtic

Hva tror folket om dette? Vi taper nok ikke hjemme for Celtic, men tenkte mer på "neste år" greiene. Real sa jo de hadde samme deal med Man U om Ronaldo.

Kan det være sannhet i dette? I så fall synes jeg 30£mill høres lite ut. Bør ha fått minst 40 synes jeg.

Uansett latterlig av Wenger dersom dette er sant. Fabregas har lang tid igjen av kontrakten. Han har sagt gang på gang at han er commited, men at han ønsker å dra en gang til Barca. Jeg synes det fortsatt er litt tidlig. Når han er 27 kan han dra...

Lenke til kommentar

Håper hvertfall at Cesc tenker seg litt om før han drar uansett. Jeg kan akseptere at han drar. Skjønner det jo godt hvis/når det skjer. Men å gjøre det nå ville være å skyte seg litt i foten. Han vil jo bare bli en backup slik som tingene er nå, kontra garantert fast plass i Arsenal

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...