andre3028 Skrevet 18. august 2009 Del Skrevet 18. august 2009 på arsenal tv, noen som vet hvordan jeg får slutta sånn at de trekker meg hver måned ? kjøpte for en måned og nå har paypal trekt meg denne måneden også. Lenke til kommentar
JesharushanN Skrevet 18. august 2009 Del Skrevet 18. august 2009 på arsenal tv, noen som vet hvordan jeg får slutta sånn at de trekker meg hver måned ? kjøpte for en måned og nå har paypal trekt meg denne måneden også. Siden du betaler via Paypal, er det vel bare å "avbestille" det? Nå husker jeg ikke direkte hvordan man gjorde det, men jeg husker jeg kansellerte abm mitt fra Livesport247 derifra. Lenke til kommentar
JesharushanN Skrevet 18. august 2009 Del Skrevet 18. august 2009 Da trenes det i så tilfelle feil i United også. Det er vel heller det at spillere er uheldige, muligens at det er høyere tenning på topplagenes treningsfelt. Tviler. Arsenal har soleklart slitt mest med skader de siste sesongene. Det kan også være tilfeldigheter på enkelte spillere (les: Eduardo), men de fleste skader er som regel hamstring-skader. United hadde 13 spillere ute i en periode forrige sesong. Jeg vil tro vi sliter like mye med skader som dere, men troppen er en god del bredere. Walcott forteller om hvordan en uke i Arsenal ser ut. Ja, United slet med skader de å, men vil likevel si Arsenal hadde flere skader, og flere langvarige skader på nøkkelspillere. Men nå orker jeg ikke å ha en hvem-som-hadde-flest-skader-av-arsenal-eller-united-diskusjon Lenke til kommentar
GrandMa Skrevet 18. august 2009 Del Skrevet 18. august 2009 Ingen kanaler som sender kveldens kamp? Lenke til kommentar
Nevvis Skrevet 18. august 2009 Del Skrevet 18. august 2009 Viasat6, Viasat Sport og Viasat Sport HD. Lenke til kommentar
Diablo007 Skrevet 18. august 2009 Del Skrevet 18. august 2009 Blir vel stream på meg idag også. Fungerer for meg, hehe. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 18. august 2009 Del Skrevet 18. august 2009 Håper Arsenal kommer til CL, et arsenal-lag som bare spiller for Premier League kan bli skummelt. (pluss cuper da) Lenke til kommentar
wûst Skrevet 18. august 2009 Del Skrevet 18. august 2009 Confirmed Starting XI Almunia Sagna – Gallas – Vermaelen – Clichy Song Fabregas © – Denilson Bendtner – van Persie – Arshavin Subs: Mannone (GK), Silvestre, Gibbs, Eboue, Diaby, Ramsey, Eduardo. Lenke til kommentar
wûst Skrevet 18. august 2009 Del Skrevet 18. august 2009 Fantastisk av Vermaelen. Lenke til kommentar
Prinz Poldi Skrevet 18. august 2009 Del Skrevet 18. august 2009 Fy faen Vermaelen! Hundre meters returløp fulgt av en knallhard pansertakling. Herlig spiller! Lenke til kommentar
wûst Skrevet 18. august 2009 Del Skrevet 18. august 2009 Hmm, ser Wilshere på benken.. må være noe feil i lagoppstillingen på innlegget mitt. Lenke til kommentar
Prinz Poldi Skrevet 18. august 2009 Del Skrevet 18. august 2009 Eduardo ble skadet i siste liten og Wilshere ble hentet inn. Lenke til kommentar
wûst Skrevet 18. august 2009 Del Skrevet 18. august 2009 Ok, får håpe at det er en miniskade da.. Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 18. august 2009 Del Skrevet 18. august 2009 Seriøst? Faen, er det mulig... Lenke til kommentar
Prinz Poldi Skrevet 18. august 2009 Del Skrevet 18. august 2009 (endret) Jeg har en skikkelig uggen følelse for at van Persie eller Cesc blir sparket ned. Hadde vært forbanna typisk. Er igrunn det eneste jeg bekymrer meg over nå. Dette Celtic-laget er ingen målestokk for oss, vi gruser dem over to kamper hvis ikke noe veldig merkelig skjer. Endret 18. august 2009 av Hegland Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 18. august 2009 Del Skrevet 18. august 2009 De har så langt sparket dem ned ja. Lukter veldig Hull opplegg av hele greia. Er sikker på at vi får et par skader etter denne kampen Lenke til kommentar
wûst Skrevet 18. august 2009 Del Skrevet 18. august 2009 Gallas! Jævlig flaks, men også jævlig viktig mål. Lenke til kommentar
Prinz Poldi Skrevet 18. august 2009 Del Skrevet 18. august 2009 Da var veldig, veldig mye gjort. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå