Gå til innhold

Highbury - Proud to be a Gooner!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nå har jeg sett hele Everton-kampen på nytt igjen på ATVO. Svært sjelden jeg gjør det, men for denne gjør jeg et unntak. Er så mye positive tegn fra hele laget. Vermaelen viser seg som den maskinen vi håpet han skulle bli, og han viser også tegn på lederskap og voldsom entusiasme, noe vi virkelig trenger. Song og Cesc spiller begge helt fantastisk. Song viser at han har den utholdenheten som skal til for å være ballvinner, tilogmed for et lag som Arsenal, som trenger så mye possession. Cesc bare bekrefter det vi visste, at han er et unikum.

Men det som kanskje gjør meg aller mest positiv, er at våre to desidert viktigste offensive spillere i fjor, van Persie og Arshavin, var imo våre to svakeste. Uten at de har dagen rævpuler vi Everton på Goodison, som er en svært vanskelig kamp.

Dette er vår sesong gutta :)

Lenke til kommentar

Hvis ingen av de kan spille, ville jeg kjørt noe sånt mot Celtic:

Almunia

Eboue - Gallas - Vermaelen - Clichy

Walcott - Diaby - Song - Ramsey - Arshavin

van Persie

En løpssterk sentral midtbane kommer godt med, men vi har ikke akkurat så mange og velge i heller. Vil heller spille med Rambo enn DJ på midtbanen. Men kreativiteten vår på midten er så godt som borte med den oppstillingen. Så med dette laget satser vi på 0-0. Selv om vi skulle få et mål imot så tror jeg vi går greit videre. Vi slaktet Rangers i pre-season, og Rangers er et bedre lag.

Endret av Hegland
Lenke til kommentar
THEO WALCOTT

August 14

Theo Walcott should be fit for next week’s Champions League tie at Celtic. The England star missed his country’s midweek friendly in Holland with a back problem. The manager hopes to have Walcott back for Tuesday’s first leg in Glasgow. “For him it is a question of days,” said Wenger at his pre-match press conference. “He should be available for next week. Walcott is still a question mark but he has a good chance.”

Tror han blir klar jeg. Vi trenger han på høyrevingen. Bendtner har ikke løpsstyrken til å spille ving i en 4-5-1.

Lenke til kommentar

Meget synd at vi har fått tre-fire skader til. Vi har allerede disse ute: Nasri, Rosicky, Walcott, Fabianski, Djourou, Diaby(?), Cesc(?), Denilson, og Sagna.

Det MÅ gjøres noe feil i Arsenal, og det kan ikke fortsette slik! Gjør det det, blir det ikke særlig med nye trofeèr til Emirates. Vi må jo nesten ha en stall som er 3 ganger så større enn nåværende, om vi skal noe sjans.

Men forhåpentligvis er de fleste bare småskadd, og vil snart være tilbake, men vi kan IKKE ha enda en sesong der vi er preget av altfor mange skader.

Lenke til kommentar
Da trenes det i så tilfelle feil i United også. Det er vel heller det at spillere er uheldige, muligens at det er høyere tenning på topplagenes treningsfelt.

Tviler. Arsenal har soleklart slitt mest med skader de siste sesongene.

Det kan også være tilfeldigheter på enkelte spillere (les: Eduardo), men de fleste skader er som regel hamstring-skader.

Lenke til kommentar
Hvorfor ikke Bendtner i midten? Han er mye med hodesterk. Men ellers ser laget kanon ut ;)

Fordi Bendtner spilte sin kanskje beste kamp i Arsenal-trøya mot Everton. Den som burde spille i midten er Eduardo. Robin kan skape mye mer leven ut på kanten enn det Eddy kan. Vi får et veldig smalt angrep, men det får gå. Eddy hadde trukket innover han også, hvis han hadde spilt ving.

Endret av Hegland
Lenke til kommentar
Da trenes det i så tilfelle feil i United også. Det er vel heller det at spillere er uheldige, muligens at det er høyere tenning på topplagenes treningsfelt.

Tviler. Arsenal har soleklart slitt mest med skader de siste sesongene.

Det kan også være tilfeldigheter på enkelte spillere (les: Eduardo), men de fleste skader er som regel hamstring-skader.

United hadde 13 spillere ute i en periode forrige sesong. Jeg vil tro vi sliter like mye med skader som dere, men troppen er en god del bredere.

Walcott forteller om hvordan en uke i Arsenal ser ut.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...