Gå til innhold

Highbury - Proud to be a Gooner!

Anbefalte innlegg

Syns han gjorde en solid debut, riktignok mot et meget tafatt Everton-angrep. Han viste god forståelse med Billy, til tross for at det er en av de første gangene de to spiller sammen. Han var også veldig aggressiv i dueller, og fikk til og med et debutantmål. Tror at han ar alle forutsetninger til å bli en kanongod CB i PL.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Deilig at vi vant idag, deilig at vi viste show! Men det har så vidt begynt, det irriterer meg at media har kastet seg over det og begynt å hylle oss, når de har slaktet oss i hele sommer. RESPEKT, liksom! -.- Sesongen har så vidt begynt, men jeg har tro på oss :) Vi kan vinne PL, men vi kan også tape. Fair enough :)

Lenke til kommentar

Gratulerer til dere med en kjempeseier! Jeg har tro på at dere, i motsetning til mange andre, kan greie 4. eller 3. plassen i år. Dere har et spennende lag med unge spillere, og vi skal ikke se bort i fra at Arsenal kan komme som en kule oppover i framtiden som kommer.

Hilsen en fullhjerta, hardbarka og svoren Manchester United fan :)

Edit: Du har helt rett, Diablo007. Det er jo sånn man må tenke, og dere er absolutt en trussel. Jeg har dog ikke helt tro på at det vil skje i år, men man vet aldri med noe som helst. Det blir sagt at dere har solgt dere unna topp 4 i det hele tatt. Jeg er derimot uenig i dette. Jeg trenger ikke å ramse opp spillere, for de kan dere selv, men jeg mener at det er mer enn nok potensiale i deres mannskap. Spesielt midtbanen deres syns jeg er veldig respektabel. Over og ut.

Endret av Goldshoten
Lenke til kommentar

Synes ikke vi skal friskmelde oss helt enda selv om gårsdagen var imponerende. Tror vi vil slite dersom vi får langtidsskade på noen av nøkkelspillerene våre. Vi mangler litt bredde.

Kjøper vi en midtstopper til (eller beholder Senderos, men dette ser jeg på som usannsynlig) og en som kan spille i rollen til Song (de kan rotere) så ser det veldig, veldig bra ut må jeg innrømme.

Tror også vi har et høyere toppnivå enn i dag. Tenk dere Nasri eller Rosicky i stedet for Denilson sammen med Cesc og Song. Det er til å få vann i munnen av!

Lenke til kommentar

Lurer på om jeg skal ta en titt på begge kampene i dag. Man U stiller med et veldig svakt lag mot Birmingham. Ingen Rio eller Vidic. Ingen Giggs eller Anderson. Ingen Park.

Blir spennende å se hvordan de spiller selv om B.ham ikke er allverdens motstand.

Lenke til kommentar
Synes ikke vi skal friskmelde oss helt enda selv om gårsdagen var imponerende. Tror vi vil slite dersom vi får langtidsskade på noen av nøkkelspillerene våre. Vi mangler litt bredde.

Kjøper vi en midtstopper til (eller beholder Senderos, men dette ser jeg på som usannsynlig) og en som kan spille i rollen til Song (de kan rotere) så ser det veldig, veldig bra ut må jeg innrømme.

Tror også vi har et høyere toppnivå enn i dag. Tenk dere Nasri eller Rosicky i stedet for Denilson sammen med Cesc og Song. Det er til å få vann i munnen av!

Helt enig med deg, Benbjo.

Vi er fortsatt veldig skadeutsatt, og hadde gjerne sett en midtstopper til kom inn, samtidig som enten Senderos eller Silvestre ble solgt.

Tror vi skal få det tøft når Eboue, og spesielt Song reiser til ANC på vinteren. Skader ikke å få inn litt mer bredde.

Ellers grattis med seieren alle gooners:D

Lenke til kommentar
Forresten, jeg bladde i det nyeste GOAL på Narvesen igår, og kom over en artikkel om draktnummer. Der sto det at det høyeste nummeret som har blitt brukt i Premier League er 51. Jeg tror Bendtner vil inn i Guinness book of world records. :)

Hehe, i henhold til Arsenal sine nettsider skal Bendtner ha valgt nummeret på grunn av personlige årsaker, jamfør: Bendtner explains switch of squad number. I tillegg påpekes det at han vil betale kostnadene fra egen lomme for fans som har skaffet seg 09/10-draktene med hans gamle nummer. Jovialt og flott, men fanken heller; et nummer over? Lukter surt. :p

Gratulerer med flott seier forresten alle Goonere! :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...