invalid_user Skrevet 15. august 2009 Del Skrevet 15. august 2009 Syns han gjorde en solid debut, riktignok mot et meget tafatt Everton-angrep. Han viste god forståelse med Billy, til tross for at det er en av de første gangene de to spiller sammen. Han var også veldig aggressiv i dueller, og fikk til og med et debutantmål. Tror at han ar alle forutsetninger til å bli en kanongod CB i PL. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 15. august 2009 Del Skrevet 15. august 2009 Meget imponerende. Jeg ble spesielt imponert av Bendtner, Fabregas, Song og Arshavin. Ekstremt komplimentære kvaliteter har de også. Lenke til kommentar
123321123321 Skrevet 16. august 2009 Del Skrevet 16. august 2009 Sykt deilig start på sesongen! La oss vise alle kritikerer hvor vi hører hjemme! Lenke til kommentar
fox Skrevet 16. august 2009 Del Skrevet 16. august 2009 Deilig at vi vant idag, deilig at vi viste show! Men det har så vidt begynt, det irriterer meg at media har kastet seg over det og begynt å hylle oss, når de har slaktet oss i hele sommer. RESPEKT, liksom! -.- Sesongen har så vidt begynt, men jeg har tro på oss Vi kan vinne PL, men vi kan også tape. Fair enough Lenke til kommentar
Diablo007 Skrevet 16. august 2009 Del Skrevet 16. august 2009 Yes. Men som fabregas sa: http://www.goal.com/en/news/9/england/2009...l-after-everton Vi MÅ holde fokus, og dette er GANSKE viktig. Tirsdag blir det en viktig kamp. Vi går frr en seier, men det holder egentlig U borte. Lenke til kommentar
Goldshoten Skrevet 16. august 2009 Del Skrevet 16. august 2009 (endret) Gratulerer til dere med en kjempeseier! Jeg har tro på at dere, i motsetning til mange andre, kan greie 4. eller 3. plassen i år. Dere har et spennende lag med unge spillere, og vi skal ikke se bort i fra at Arsenal kan komme som en kule oppover i framtiden som kommer. Hilsen en fullhjerta, hardbarka og svoren Manchester United fan Edit: Du har helt rett, Diablo007. Det er jo sånn man må tenke, og dere er absolutt en trussel. Jeg har dog ikke helt tro på at det vil skje i år, men man vet aldri med noe som helst. Det blir sagt at dere har solgt dere unna topp 4 i det hele tatt. Jeg er derimot uenig i dette. Jeg trenger ikke å ramse opp spillere, for de kan dere selv, men jeg mener at det er mer enn nok potensiale i deres mannskap. Spesielt midtbanen deres syns jeg er veldig respektabel. Over og ut. Endret 16. august 2009 av Goldshoten Lenke til kommentar
Diablo007 Skrevet 16. august 2009 Del Skrevet 16. august 2009 Kan greie 4.plassen? Vi kjemper ikke for 4.plassen. Vi som alltid tenker på å kjempe om gullet. Vi driter i hva media sier eller andre lag sier om oss. Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 16. august 2009 Del Skrevet 16. august 2009 Synes ikke vi skal friskmelde oss helt enda selv om gårsdagen var imponerende. Tror vi vil slite dersom vi får langtidsskade på noen av nøkkelspillerene våre. Vi mangler litt bredde. Kjøper vi en midtstopper til (eller beholder Senderos, men dette ser jeg på som usannsynlig) og en som kan spille i rollen til Song (de kan rotere) så ser det veldig, veldig bra ut må jeg innrømme. Tror også vi har et høyere toppnivå enn i dag. Tenk dere Nasri eller Rosicky i stedet for Denilson sammen med Cesc og Song. Det er til å få vann i munnen av! Lenke til kommentar
wûst Skrevet 16. august 2009 Del Skrevet 16. august 2009 Og Arshavin og RvP i toppform Lenke til kommentar
wûst Skrevet 16. august 2009 Del Skrevet 16. august 2009 http://www.skysports.com/story/0,19528,11095_5493944,00.html Endelig innser han det for helvete. Lenke til kommentar
Prinz Poldi Skrevet 16. august 2009 Del Skrevet 16. august 2009 Så ikke kampen før på reprisen nå nettopp. Passer vel fint som et svar til de som sier at City havner før oss i år. I helvete heller. Fantastisk, ikke mer og si. Helt utrolig deilig. Nå kan jeg puste rolig og bare nyte kampene idag. Lenke til kommentar
wûst Skrevet 16. august 2009 Del Skrevet 16. august 2009 Sant, skal til en kompis å se United-kampen etterpå, han er United-fan så detblir vel litt press Men jeg kan nyte den. Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 16. august 2009 Del Skrevet 16. august 2009 Lurer på om jeg skal ta en titt på begge kampene i dag. Man U stiller med et veldig svakt lag mot Birmingham. Ingen Rio eller Vidic. Ingen Giggs eller Anderson. Ingen Park. Blir spennende å se hvordan de spiller selv om B.ham ikke er allverdens motstand. Lenke til kommentar
Marbash Skrevet 16. august 2009 Del Skrevet 16. august 2009 Blir spennende å se hvordan sesongen utvikler seg. Gunners har hvertfall startet positivt, og det lover jo god. Lenke til kommentar
JesharushanN Skrevet 16. august 2009 Del Skrevet 16. august 2009 Synes ikke vi skal friskmelde oss helt enda selv om gårsdagen var imponerende. Tror vi vil slite dersom vi får langtidsskade på noen av nøkkelspillerene våre. Vi mangler litt bredde. Kjøper vi en midtstopper til (eller beholder Senderos, men dette ser jeg på som usannsynlig) og en som kan spille i rollen til Song (de kan rotere) så ser det veldig, veldig bra ut må jeg innrømme. Tror også vi har et høyere toppnivå enn i dag. Tenk dere Nasri eller Rosicky i stedet for Denilson sammen med Cesc og Song. Det er til å få vann i munnen av! Helt enig med deg, Benbjo. Vi er fortsatt veldig skadeutsatt, og hadde gjerne sett en midtstopper til kom inn, samtidig som enten Senderos eller Silvestre ble solgt. Tror vi skal få det tøft når Eboue, og spesielt Song reiser til ANC på vinteren. Skader ikke å få inn litt mer bredde. Ellers grattis med seieren alle gooners:D Lenke til kommentar
Prinz Poldi Skrevet 16. august 2009 Del Skrevet 16. august 2009 (endret) Forresten, jeg bladde i det nyeste GOAL på Narvesen igår, og kom over en artikkel om draktnummer. Der sto det at det høyeste nummeret som har blitt brukt i Premier League er 51. Jeg tror Bendtner vil inn i Guinness book of world records. Endret 16. august 2009 av Hegland Lenke til kommentar
Diablo007 Skrevet 16. august 2009 Del Skrevet 16. august 2009 AHAAAA. Det derfor Bendter valgte nummer 52, hehe Lenke til kommentar
wûst Skrevet 16. august 2009 Del Skrevet 16. august 2009 Haha, hvis det er sant digger jeg fyren, skikkelig glory hunter. Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 16. august 2009 Del Skrevet 16. august 2009 Syk kamp i går folks, heia nesten litt på dere, håpte innerst inne på 0-0 men. Kjekt å se en slik syk kamp, tok av på vors under kampen, haha. Lenke til kommentar
Teds Skrevet 16. august 2009 Del Skrevet 16. august 2009 Forresten, jeg bladde i det nyeste GOAL på Narvesen igår, og kom over en artikkel om draktnummer. Der sto det at det høyeste nummeret som har blitt brukt i Premier League er 51. Jeg tror Bendtner vil inn i Guinness book of world records. Hehe, i henhold til Arsenal sine nettsider skal Bendtner ha valgt nummeret på grunn av personlige årsaker, jamfør: Bendtner explains switch of squad number. I tillegg påpekes det at han vil betale kostnadene fra egen lomme for fans som har skaffet seg 09/10-draktene med hans gamle nummer. Jovialt og flott, men fanken heller; et nummer over? Lukter surt. Gratulerer med flott seier forresten alle Goonere! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå