wûst Skrevet 15. august 2009 Del Skrevet 15. august 2009 Tenk om headingen til Fellaini som Denilson reddet på streken hadde gått inn og stillingen hadde blitt 1-1... bare jævlig synd for Everton at den ikke gjorde det. Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 15. august 2009 Del Skrevet 15. august 2009 Skal være det første til å si at jeg tok grundig feil i min spådom. 6-1 er bare sykt mot Everton som alle spådde skulle kjempe med oss om 4.plass. Dagens Everton så ut som de var preget av skadet på viktige spillere og Lescott sagaen. Når det er sagt kunne kampbildet fort sett annerledes ut hvis Denilson ikke hadde reddet headingen til Fellaini på streken. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 15. august 2009 Del Skrevet 15. august 2009 Haha, 1-6 mot everton,makan. Good work gents! Liverpool kan vel banke deres rivaler like grundig imorgen da. Lenke til kommentar
invalid_user Skrevet 15. august 2009 Del Skrevet 15. august 2009 (endret) For min del er Song banens beste, han gjør en nydelig defensiv jobb for laget. x2 Jeg har lenge vært en fan av Song og ment at han er vår neste store defensive midtbanespiller. Han bekrefta mine tanker i dag. Har ofte vært frustrert over hvor undervurdert han er her inne. Pessimistene har lenge vært skeptiske til han, til tross for flere glitrende prestasjoner på slutten av forrige sesong. Jeg skjønte rett og slett ikke den skepsisen - hvorfor skal han bli dårligere i stedet for å utvikle seg? Nei, jeg tror dette blir Alexandres store gjennombruddsesong. Tenk at han ble kåret til et av Arsénes dårligste kjøp gjennom tidene av en eller annen drittavis. Og dette var da han fortsatt var 18-19 år. Gledelig var det også at Bendtner og Vermaelen stod fram. Disse har også mange vært skeptiske til, meg selv inkludert. Jeg må innrømme at jeg syntes at det var smått merkelig at Nicky spilte ving, men han klarte seg relativt greit, og hadde blant annet et nydelig forarbeid på førstemålet. The Verminator minna, som noen andre påpekte, om Vidic, og han kan vise seg som en genial signering av Wenger om han fortsetter dette spillet. Forhåpentligvis er han den typen vi har etterlengtet i mange sesonger. Van Persie og Arshavin levde ikke helt opp til forventningene i dag, men laget brillierte så jeg gidder ikke å tenke så mye på akkurat det. Denne innsatsen tror jeg ikke er representativ for Arshavin generelt, mens Van the Man ble muligens brukt i en litt uvant posisjon. Føler det hadde blitt mye mer naturlig hvis Bendtner spilte spydspiss, med RvP utpå kanten, hvor han spiller på Nederland. Til slutt må jeg rose bortefansen, de var helt fantastiske, selv da det stod 0-0. Får så sinnsykt lyst til å dra på bortekamp når jeg ser slike kamper. Endret 15. august 2009 av iRoman Lenke til kommentar
wûst Skrevet 15. august 2009 Del Skrevet 15. august 2009 Jeg skal innrømme at jeg stod negativ til Song før, men nå, fy faen han er jo rå utpå matta. Fortsetter han slik er det han som tetter igjen hullet på "DM"-plassen. Enig i at det ser deilig ut å dra på bortekamper med sånn stemning, og visst skal jeg ta meg en tur. Sist, men ikke minst: ADE WHO? Lenke til kommentar
invalid_user Skrevet 15. august 2009 Del Skrevet 15. august 2009 Johan Djourou og Gary Neville danner en kriminalduo og raner diamantbutikk? ^^ Lenke til kommentar
wûst Skrevet 15. august 2009 Del Skrevet 15. august 2009 Hva i helvete? Hva gjør de to sammen? Lenke til kommentar
invalid_user Skrevet 15. august 2009 Del Skrevet 15. august 2009 (endret) Ser at du ikke følger så godt med på hva som skjer i verden, so here you go: http://www.dagbladet.no/2009/08/11/nyheter...enriks/7612554/ ^^ Endret 15. august 2009 av iRoman Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 15. august 2009 Del Skrevet 15. august 2009 iRoman: Skaff deg en avatar a. Jeg foreslår Song, siden du er så glad i han. Lenke til kommentar
invalid_user Skrevet 15. august 2009 Del Skrevet 15. august 2009 Da Game: Done and done. Tror vi har to av forumets søteste avatarer. <3 Lenke til kommentar
Raste Skrevet 15. august 2009 Del Skrevet 15. august 2009 (endret) Må si dere imponerte i dag, og det var en fantastisk seier over Everton. Dere svarte også kritikerne bra. Så god kamp fra dere Er også enig med The Game at iRoman bør skaffe seg avatar. Ser forferdelig ut når brukere ikke bruker avatar edit: Haha, Endret 15. august 2009 av Raste Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 15. august 2009 Del Skrevet 15. august 2009 Da Game: Done and done. Tror vi har to av forumets søteste avatarer. <3 En udiskutabel sannhet. MEN, om vi hadde hatt bilder av oss selv ville det tatt mer av. Tror sjansene for at Arsenal vinner PL er veldig små, men de vil nok være mye bedre enn foregående sesong. Jeg ser helt at Arsenal skyver Chelsea og Liverpool ned på hendholsvis 3 og 4 (aller helst 19 og 20ende) og blir vår argeste konkurrent i år, dersom vi ikke skulle vinne overlegent that is. Liverpool og CFC PL vinster er for jævelig, men Arsenal skulle jeg overleve selv om det er bittert. Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 15. august 2009 Del Skrevet 15. august 2009 (endret) Ah, dette blir vår sesong United har mistet Ronaldo, Pool har mistet Alonso og Chelsea tror jeg ikke har sjanse på gull i år. Vi har mistet Greedybayor, men viser likevel at vi ikke har behov for han i det hele tatt, og Toure, som har blitt erstattet av the Verminator, så jeg tror vi har god sjanse på gullet i år! Bare for gøy: Førstevalg Almunia Sagna - Gallas - Vermaelen - Clichy Fabregas - Song - Nasri van Persie - Eduardo - Arshavin Andrevalg Fabianski Eboue - Djourou - Senderos - Gibbs Rosicky - Denilson - Wilshere Walcott - Bendtner - Vela To meget sterke lag, og vi har fortsatt Ramsey, Silvestre, Merida, Traore og Diaby i bakhånd! Endret 15. august 2009 av GoreGalore Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 15. august 2009 Del Skrevet 15. august 2009 Verminator? Slutt å herm a! Det finnes bare en maskin i PL og det er Vidic. Lenke til kommentar
invalid_user Skrevet 15. august 2009 Del Skrevet 15. august 2009 Å? Så du ble ikke imponert av Verm? Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 15. august 2009 Del Skrevet 15. august 2009 Nei, ble ikke nevneverdig imponert over sperm nei. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå