Gå til innhold

Highbury - Proud to be a Gooner!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Håper ikkje alle her kastar seg over ein United supporter som verkeleg vil rose Arsenal...

Som ivrig fotballsupportar må eg verkeleg sei at Arsenal er det laget som har imponert mest til no i PL. 2 dødball mål til Arsenal er imponerande, iallfall sidan Arsenal som regel slepp inn dødball mål og ikkje scorer dei. Det går verkeleg fort framover når dei får ballen, noko som er kjekt å sjå på ;) Stå på Arsenal, dette er god underholdning på ein elles så traust laurdagskveld.

Vermaelen såg ut som ein solid stoppar, og de kan ha gjort nok eit god kjøp der!

Lenke til kommentar

Vermaelen er jævlig god! Han og Gallas er ulike og utfyller hverandre, i forhold til Toure og Gallas. Som ofte spiller som en ape og sparker ball ditt og datt, selv om jeg har fortsatt sans for ham. Det er nok noe med han var blant de siste fra 2002. Uansett! Vermaelen passer inn bedre enn Toure etter det jeg har sett av kampen, får håpe at det forsetter sånt.

Forresten må gi ros til Song og Bendtner i første omgang, megaimponerende av dem. Song er en iskald kong når han har ballen.

ENDRING: En ting som jeg må legge til som jeg ahr merket under kampen. Spillerenes humør er annerledes enn ifjor, det er som to år siden. Da vi skulle ha tatt gullet, men mistet fokus da Dudu ble skadet. Føles som at fokuset er endeig tilbake. Mer glede mellom spillerene. Det må og kan ikke bli tatt bort igjen, det får de ikke lov :)

Endret av Fox
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...