Treblad Skrevet 22. desember 2007 Del Skrevet 22. desember 2007 Spørs om Keane blir utpekt til Man of the Match ... Lenke til kommentar
fox Skrevet 22. desember 2007 Del Skrevet 22. desember 2007 Tuller du? Han var elendig idag, Spurs sin beste spiller idag er uten tvil O´Hara. Fantastisk spiller, avslappet i offensiv og aggressiv i defensiv. MotM mener jeg enten Flamini eller O´Hara Lenke til kommentar
invalid_user Skrevet 22. desember 2007 Del Skrevet 22. desember 2007 Han mente nok Treblads innlegg. Tottenham hadde uflaks og Robbie Cunt gjorde ikke akkurat noen god jobb foran mål, men who cares? Det viktigste på en dag som dette er at det ble seier. :> Lenke til kommentar
TeggY Skrevet 22. desember 2007 Del Skrevet 22. desember 2007 Straffen er jo i keeperhøyde, og ikke helt ute i sida, altså er den dårlig. Slenger almunia seg til rett side, tar han den uansett. Lenke til kommentar
fox Skrevet 22. desember 2007 Del Skrevet 22. desember 2007 (endret) Din mening Jeg synes ikke at den er bra, men gjennomsnittlig som de mange har scoret på. Altså "satse på den riktige vei". VG skrev(jeg veit at de tar ofte feil, men ) "Tottenham-spissen skjøt greit, men keeper Manuel Almunia gjettet riktig side og reddet. - Jeg brukte intuisjonen, jeg var heldig, sier keeperen til Sky Sports." Endret 22. desember 2007 av Fox Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 22. desember 2007 Del Skrevet 22. desember 2007 Ryddegutten var innom og fjerna 8 innlegg. Til informasjon: Det er 100% lov å komme med utsagn og meninger om lag x eller lag y - så lenge de ikke er åpenbart ment for å provosere og skape dårlig stemning. Det er faktisk helt greit å ha egne meninger om ting. Det er IKKE lov å komme med personangrep bare fordi man er uenig i en annen persons mening. Det medfører som regel advarsler eller utestengelse. (Dette innlegget skal ikke kommenteres, send meg en pm dersom du har synspunkter) Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 22. desember 2007 Del Skrevet 22. desember 2007 Almunia vil bli engelsk. Hva syns vi om dette? Nå kan vi få en engelskmann til på laget ihvertfall Lenke til kommentar
stizzen Skrevet 23. desember 2007 Del Skrevet 23. desember 2007 Almunia vil bli engelsk. Hva syns vi om dette? Nå kan vi få en engelskmann til på laget ihvertfall Jeg syntes at det er bra jeg. Kanskje han får pøvd seg på landslaget også Lenke til kommentar
fox Skrevet 24. desember 2007 Del Skrevet 24. desember 2007 Herlig å få Arsenal treningsgenser av bruttern min i julegave Drakt har jeg fra før Lenke til kommentar
Mr Walrus Skrevet 25. desember 2007 Del Skrevet 25. desember 2007 Jeg fikk medlemskap i Arsenal Norway .. Ny Arsenal sekk Arsenal musematte. Ny Arsenal kalender for det nye året Lenke til kommentar
stizzen Skrevet 25. desember 2007 Del Skrevet 25. desember 2007 Jeg fikk Arsenal drakt, lue og fleese pledd som førjulsgave Arsenal har ikke tapt mens jeg har liggi under pleddet, så det skal jeg fortsette med Lenke til kommentar
fox Skrevet 26. desember 2007 Del Skrevet 26. desember 2007 http://dagbladet.jumpmediagroup.no/default...;CID=33&vd= I følge statistikke n er Clichy den beste VB i PL Noe som jeg er enig i, hvem savner Cole? Sjekk hans også! Lenke til kommentar
Raste Skrevet 26. desember 2007 Del Skrevet 26. desember 2007 Jeg syns Evra er den beste VB i hele PL, han er ufattelig god. Clichy har gjort et par dårlige kamper, eks den kampen dem tapte da ble han snurret på rompa. Evra er alltid stabil. Lenke til kommentar
Mr Walrus Skrevet 26. desember 2007 Del Skrevet 26. desember 2007 Men fakta er fakta... Lenke til kommentar
Raste Skrevet 26. desember 2007 Del Skrevet 26. desember 2007 Men fakta er fakta... og fakta er bullshitt. Lenke til kommentar
fox Skrevet 26. desember 2007 Del Skrevet 26. desember 2007 Synd at du takler ikke sannheten, men det er ok Lenke til kommentar
Raste Skrevet 26. desember 2007 Del Skrevet 26. desember 2007 Synd at du takler ikke sannheten, men det er ok Jeg tåler sannheten. Men jeg syns at mye av faktaene ikke stemmer, men de er vel rette så Lenke til kommentar
fox Skrevet 26. desember 2007 Del Skrevet 26. desember 2007 Jeg spøkte litt Gratulerer med førsteplass nu Vi skal prøve å ta dere igjen Kampen var latterlig, de skulle ha fått flere kort. Spesielt rødt kort! Minst et rødt kort! Dommeren har aldri likt Arsenal, som alltid.. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 26. desember 2007 Del Skrevet 26. desember 2007 Kampen var latterlig, de skulle ha fått flere kort. Spesielt rødt kort! Minst et rødt kort! Dommeren har aldri likt Arsenal, som alltid.. Lenke til kommentar
fox Skrevet 26. desember 2007 Del Skrevet 26. desember 2007 MartinF, poenget med innlegget? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå