Gå til innhold

Highbury - Proud to be a Gooner!

Anbefalte innlegg

Jo, men de lager treningskamper for de som spilte U-21 og U-19.

The squad includes a real mixture of players who featured for the Under 19’s and Under 21’s over the summer.

Forresten, jeg finner ingenting på at RvP er skadet`?

Endret av Sattern
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Stemmer det Roman, RvP, Ramsey og Bendtner er jo friske som fisker. Trorjeg har misforstått noe totalt.. Kanskje vi da får se 4-4-2 igjen?

Almunia

Sagna - Gallas - TV - Clichy

Eboue - Song - Fabregas - Arshavin

Eduardo - van Persie

Eller:

Almunia

Sagna - Gallas - TV - Clichy

Song

Denilson - Fabregas

RvP-------Arshavin

Eduardo/Bendtner

Endret av Sattern
Lenke til kommentar

Vel, jeg gjentar bare det som blir sagt på Arsenal-Mania og de som følger de andre landskampene. De kunne forteller at Ramsey, Bendtner og Rvp alle ble byttet ut pga skadet. Mulig at de var minor og at de er fit til lørdag.

Bytt om på Arshavin og RvP sattern. Er nok noe slikt vi får se. Håper på Eduardo i midten og Bendtner på benken.

Endret av Benbjo
Lenke til kommentar

Wenger nekter å låne ut Merida. Flotte greier! Har nesten ikke fått sett han i aksjon enda, så jeg håper at dette er sesongen han skal slå igjennom. Vi har egentlig utrolig mange som kan få sitt gjennombrudd i år! Song, Denilson, Barazite, Bendtner, Merida, Wilshere, Ramsey, Gibbs, Traore, Vela, Djourou, Simpson, Fabianski og kanskje også Jay-Emmanuel Thomas og Coquelin. Dette blir uten tvil en meget spennende sesong!

Lenke til kommentar
Wenger nekter å låne ut Merida. Flotte greier! Har nesten ikke fått sett han i aksjon enda, så jeg håper at dette er sesongen han skal slå igjennom. Vi har egentlig utrolig mange som kan få sitt gjennombrudd i år! Song, Denilson, Barazite, Bendtner, Merida, Wilshere, Ramsey, Gibbs, Traore, Vela, Djourou, Simpson, Fabianski og kanskje også Jay-Emmanuel Thomas og Coquelin. Dette blir uten tvil en meget spennende sesong!

Både Song, Djourou og til dels Gibbs hadde jo et lite gjennombrudd allerede sist sesong, så man vil nok garantert få sett mye bra fra de unge! :D

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS
God damn it. DJ ute i 1 mnd, Fabianski ute i 2 mnd, mens Theo og Diaby er "småskadet". Nå har jeg offisielt mistet håpet for Diaby i alle fall. Føler at han alltid starter sesongen småskadet.

Uff. Kjenner jeg blir forbannet på alle skadene Arsenal har!

Vi har allerede 6 spillere ute før serien har startet.

Fysioene må da skjønne at noe er galt? Enten kjøper Arsene veldig skadeutsatte spillere, ellers trener Arsenal helt feil. Dette er ikke lenger tilfeldigheter, og vi ser at spillerne blir skadd hvert eneste år. Skader kommer til å ødelegge for oss igjen, og det ser ut som vi må ha en gigastall for å gjennomføre en god sesong.

Ligner på Uniteds situasjon, dette lover ikke bra for Arsenal, som gjerne ser over både CHelsea og Liverpool.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...